Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въпрос за Ц220 ЦДИ W203


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:

Posted 09 March 2008 - 14:18

Здравейте колеги.Предстои ми смяна на колите-спрял съм се на Ц 220 ЦДИ,но мисля да е 2004г. нагоре(W203).От прочетеното до тук в форума разбрах ,че са премахнати нчкой проблеми с електрониката в тези модели след 2004г.,феислифта,150кончета.Въпросчето ми е специално-каква е горе долу реалната цена за такава кола,защото попадам в мобиле.де на доста ниски и доста високи цени.Много е широк диапазона.Ако някой се е сдобил скоро с такава колица,моля да сподели мнение,за цена и евентуално некви проблеми свързани с този модел?Мисля да ходя до германия и да търся от дилърите.Мисля че ако я взема от тях процента с проблеми сварзани с колата ще е минимален,дано е нулев :).В БГ,от всички обяви само една ми допадна,но ми се струва малко по скъпичка.А и не знам дали мога да имам вяра на кола закупена в БГ ,макар да пише,че е внос от Германия.Ето и линк за тази кола-нещо такова ми се иска

:http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11190880918596909&f1=details

.Дали си заслужава,и дали може да се намери нещо по добро в Германия?
Забравих да спомена и цената която мога да дам-определил съм си макс.18-19000 евра.Дали щесе вместя с тези пари в моите изисквания???
Извинявам се:W203!!!!
Обърках се с W211,защото скоро,баща ми си купи такъв :)
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 March 2008 - 14:36

Май-май нещо не ми се връзва.Ем да е Ц-етка па ем да е 211?!
Сега ти какво ще си купуваш?Ц-класа или Е-класа?Нека да се започне от тук с това мъъъничко уточнение...
  • 0

#3 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:

Posted 09 March 2008 - 15:22

Май-май нещо не ми се връзва.Ем да е Ц-етка па ем да е 211?!
Сега ти какво ще си купуваш?Ц-класа или Е-класа?Нека да се започне от тук с това мъъъничко уточнение...

Колега мерси,че ми обарна внимание,че доста се изложих,е бати филма хахаха
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 March 2008 - 15:26

Пусни едно Л.С. на някой модератор примерно 140 да ти оправи заглавието и си готов.
Поздрави.
  • 0

#5 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:

Posted 09 March 2008 - 16:08

Благодаря за редакцията на темата ми!!!
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 09 March 2008 - 16:20

;) Моля


Защо Ц класа да питам аз,не е ли по-добре едно 210 от последните или там някьде,по кола си е / за размер говоря/?

Сьмнява ме да си семеен и деца да имаш,но ако на там вьрви положението мойто мнение е голяма кола да тьрсиш,разлика в подрьжката почти няма,но то на сесттра ми Цедката до моите разликата се чуства.
  • 0
.

#7 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,380 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 March 2008 - 18:01

Здравейте колеги.Предстои ми смяна на колите-спрял съм се на Ц 220 ЦДИ,но мисля да е 2004г. нагоре(W203).От прочетеното до тук в форума разбрах ,че са премахнати нчкой проблеми с електрониката в тези модели след 2004г.,феислифта,150кончета.Въпросчето ми е специално-каква е горе долу реалната цена за такава кола,защото попадам в мобиле.де на доста ниски и доста високи цени.Много е широк диапазона.Ако някой се е сдобил скоро с такава колица,моля да сподели мнение,за цена и евентуално некви проблеми свързани с този модел?Мисля да ходя до германия и да търся от дилърите.Мисля че ако я взема от тях процента с проблеми сварзани с колата ще е минимален,дано е нулев :).В БГ,от всички обяви само една ми допадна,но ми се струва малко по скъпичка.А и не знам дали мога да имам вяра на кола закупена в БГ ,макар да пише,че е внос от Германия.Ето и линк за тази кола-нещо такова ми се иска

:http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11190880918596909&f1=details

.Дали си заслужава,и дали може да се намери нещо по добро в Германия?
Забравих да спомена и цената която мога да дам-определил съм си макс.18-19000 евра.Дали щесе вместя с тези пари в моите изисквания???
Извинявам се:W203!!!!
Обърках се с W211,защото скоро,баща ми си купи такъв :)




С тези пари дето си приготвил,спокойно се яхваш на 211/като на баща ти/,....и повече нема да помислиш за 203!
  • 0

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 09 March 2008 - 18:03

2:1 за НАС ;)


Други???? :flagMB new:
  • 0
.

#9 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3,955 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

User's Awards

2
8
3
2

Posted 09 March 2008 - 18:27

И аз бих предпочел по-голямото купе!
  • 0

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 09 March 2008 - 18:29

3:1..................сецаййййййй
  • 0
.

#11 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 March 2008 - 18:37

4:1
И аз съм за 211.това са бая парички които си приготвил и съвсем спокойно можеш да си я вземеш.
ето едно мнение на Генади за 203:

Преди малко по-вече от година, "запалих" самолета и право в братска Германия за покупка на Мерцедес. Естествено там ме поеха приятели живеещи и ориентирани с обстановката. След още 2 хил. км. навъртяни по дълърите на марката в Германия, намерих "моята" кола: на малко км. /63000/, автоматик, ксенон и т.н и т.н. все "важни" условия и естествено W203 kompressor. Дилъра ни даде гаранция и сервизна книжка и след снимка под логото на марката в/у шоу-рума потеглихме към Родината. Първото усещане след първоначалната еуфория беше за доста криви спирачни дискове. Гумите бяха летни "Michelin" и степента на износване подсказваше, че са оригиналните т.е. за боклука. Значи с пристигането започнах със смяна на четири диска, четири гуми, накладки естествено предни и задни, всички масла и консумативи, плюс един кормилен накрайник. Ще кажете , че до тук е нормално... Но? След месец се "обадиха" и втулки на носачите. Естествено ги смених. И може би защото се вманячвам на тема предници, пак нещо "почукваше"... Оказа се, че е кормилна рейка. Новата е 5000 лв. Започна се с едно рециклиране на рейката - неуспешно и последвало второ - по-успешно. Следващата "радост" беше , че автоматика започна да влиза в авариен режим. След един куп диагностики беше локализиран датчик на кардана вътре в ск. кутия, който дава информация за скороста на движение. С около 700 лв. беше решен и тоя проблем. Да обаче спря да се отваря багажника, нито ръчно нито от бутона... Ама нали с пари всичко се оправя и това се реши. После задна дясна врата спря да се отваря от вън, набедих детето за повредата, купих нова основа и я ремонтирах. Покрай всички тези проблеми и проблемчета, можеби за да не се отпускам ми светваше на 3-4 пъти и двигателния chek на таблото. Ами колко му е? Половин ден загубен, говорене на глупости в сервиза и естествено 30 лв. и лампата вече не свети. После светна ESP. Тамън работата, както винаги стана "дебела", от към пари и се оказа , че е стоп машинка. Но радоста трая кратко. Разскърца се задницата. Два тампона и задницата "заспа". Но... Сваляйки колата от подемника монтьора забеляза, че има счупена пружина - отпред в дясно. Сега естествено чакам доставка на пружини от "Ивайджет". Не искам да споменавам за разходите за чистачки, джанти от дилъра за летните гуми /зимните отделно/и разните му спрейчета и консумативи, защото нали кеф цена нямал. Знам, че изпускам част от ядовете, които съм имал с този автомобил но знам, че не съм имал цял месец без да ходя до някой сервиз. То сигурно Петко си направи покрива на новата къща само от мене. Някои ми казват, че защото много съм пазел колата затова така става но с риск да ме освиркате ще спомена с носталгия колко безгрижно си карах старата Е-39 /БМВ/. Ако си бях купил колата от Горубляне щях да съм сигурен, че някой автоджамбазин ме е "врътнал", но колата е от дилър в Германия с гаранция на сравнително малко км. т.е. все неща за които се плаща на Ханс" И ако някой ми беше разказал за всички тези проблеми щях да си помисля , че не е истина но ето, това се случи на мен и седя и се чудя къде е кефа да имаш W203. Та колата сега е на 78 хил. км. , страх ме е да помисля ако е на 200 хил. км. и с какво може да ме "зарадва" утре?


  • 0

#12 Alenn

Alenn

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 263 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Volvo C30 2007

Posted 09 March 2008 - 20:22

И аз съм за W211. Все пак е по-висок клас автомобил. :icon_welldone: :flagMB new:
  • 0

#13 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Posted 09 March 2008 - 20:32

W211 е верния избор, тоо 203-ката е ебати теснотията. Аз съм с W202 и по ми допада от W203, верно 203-ката е по модерна с по-заоблено табло но няма усещане за солидност. При моята W202 стоя по изправен, харесва ми да си виждам капака (някак си ми вдъхва сигурност), и просто в 203-ката нямам усещане за солиден автомобил. Карах W211 - и просто нямам думи, просто отговаря на всички очаквания които би имал собственика му към него. Усещане като в мерц, просторен солиден бееее страхотна кола по мое мнение. Аз за това съм се зарекъл че ще сменя моята цетка но не със следащото поколение ами, когато имам възможност за 211-ка или W204 . :icon_coolgrin:
  • 0

#14 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 09 March 2008 - 21:03

До тук 6:1 в полза на 211 срещу 203.
Пич хубаво си помисли дали наистина искаш 203?!
  • 0

#15 mill4a

mill4a

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Posts:

Posted 09 March 2008 - 22:06

Много ви благодаря колеги за мненията.Знам добре каква кола е 211-та,защото аз ходих и я купих и я докарах-от Австрия.Превъзходна кола,поне за мен-фантастична.Взех я от там от дилър,миналата година юли месец,за 19000 евра.Елеганс 2003г.,по километраж беше на 112 000км.Пътуването с нея беше невероятно.Но има едно НО!Подръжката на 211 не е ли доста по дебела от тази на 203,а нали все пак и за тва трябва да се мисли.По този въпрос какво бихте казали.Много бих се радвал да ме доубедите за 211 защото аз и за такава съм се замислял.Единственото което ме възспира е че съм чувал ,че частите са доста по скъпи и изобщо ремонтите.Така ли е или е поносимо?
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users