MICHELIN или YOKOHAMA
Започната от
ikom
, 08 мар 2008 - 13:55:14
77 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 март 2008 - 13:55
Решил съм да вземам една от двете гуми размера е 205/60 R15. Какво ви е мнението коя е по-добра
#2
Публикувано 08 март 2008 - 17:52
Има една гума на тоя свят и това е МИШЕЛИН.Проблеми с такива сьм нямал на ни една кола или джип.
.
#3
Публикувано 08 март 2008 - 18:15
Ех тия Мишки, Босче, ако ги скрият и няма на пазара такива гуми кво ще правим бе, боси ли ще отим по асфалта??????????
#4
Публикувано 08 март 2008 - 18:31
http://www.mbclub.bg...show...0&hl=???????
А да не се повтарям.
До момента 8:0 за Мишелина,ако ги спрат ще настоявам и аз за форум с псувни и мамата после.
А да не се повтарям.
До момента 8:0 за Мишелина,ако ги спрат ще настоявам и аз за форум с псувни и мамата после.
.
#5
Публикувано 08 март 2008 - 19:02
MICHELIN !
Член на УС на МБКБ- "Мисля че е очевидно, че щом е Мерцедес-Бенц КЛУБ България форума е на клуба и респективно на членовете му. Всичко други са добре дошли но са само гости. smile.gif А като отидеш на гости не даваш акъл как да си подредят хората мебелите, нали?"
#6
Публикувано 08 март 2008 - 19:06
Това е брата с Хондата от другата тема.Мишелин взе на Е320 1995 преди месец след опит с друго...................изброените коли от сьседната тема и той ги е карал...................не му вярвайте
.
#7
Публикувано 08 март 2008 - 19:21
Ъъъъъъ...тия Мишелин от кога взеха да правят гуми впрочем.
Който е сложил японска гума никога повече не се е върнал към другите.Йокохама или Тойо.Това са марките.
В момента съм с Тойо и когато дойде време да ги сменям пак ще сложа такова- Варио или Йокохама.Бем ти Мишелини и Гуд иъри и всекви там подобни.Сега предполагам много хора ще скочат срещу мен,но искам поне един от тях да е човек който е карал гуми от тези марки и да не е доволен,а не по принцип да е против тях понеже си харесва гуменките с които е обул колата си в момента.
Който е сложил японска гума никога повече не се е върнал към другите.Йокохама или Тойо.Това са марките.
В момента съм с Тойо и когато дойде време да ги сменям пак ще сложа такова- Варио или Йокохама.Бем ти Мишелини и Гуд иъри и всекви там подобни.Сега предполагам много хора ще скочат срещу мен,но искам поне един от тях да е човек който е карал гуми от тези марки и да не е доволен,а не по принцип да е против тях понеже си харесва гуменките с които е обул колата си в момента.
#8
Публикувано 08 март 2008 - 19:28
Мишелинки карал ли си на тая кола?
Не ти скачам,просто искам да знам на какво се базира мнението ти за Мишелина
Не ти скачам,просто искам да знам на какво се базира мнението ти за Мишелина
.
#9
Публикувано 08 март 2008 - 19:36
Ъъъъъъ...тия Мишелин от кога взеха да правят гуми впрочем.
Michelin was incorporated on May 28, 1888
http://en.wikipedia....ichelin#History
Е от кога гуми правят,ега са фанали как става номера
.
#10
Публикувано 08 март 2008 - 19:48
Ъъъъъъ...тия Мишелин от кога взеха да правят гуми впрочем.
Който е сложил японска гума никога повече не се е върнал към другите.Йокохама или Тойо.Това са марките.
В момента съм с Тойо и когато дойде време да ги сменям пак ще сложа такова- Варио или Йокохама.Бем ти Мишелини и Гуд иъри и всекви там подобни.Сега предполагам много хора ще скочат срещу мен,но искам поне един от тях да е човек който е карал гуми от тези марки и да не е доволен,а не по принцип да е против тях понеже си харесва гуменките с които е обул колата си в момента.
Аз също съм за японски гуми, най-доволен съм от Toyo страшни гуми ама са малко скъпи.
#11
Публикувано 08 март 2008 - 19:51
Ми не съм да ти кажа честно на тази кола.Бая врме карах един Фодр с Мишелинки и честно казано не ми хареса как стъпват.Убий ме незнам ккъв модел бяха но бяха новички.На леко мокро,таман завалял дъжд се суркаха като за световно.Ся ще кажете че е нормално.Да ама нещо ...де да знам...не се чувствах спокоен с тях.То че и Форда е лека кола да ама все пак...
Гледам японките кво прават.Рязък завой,колата ще се обърне през таван ама няма да изтърват,няма да пропищят.Е зависи колко е инат човек де.Един път и аз като мъжете реших да врътна гъза на 123-ката...Мале щях да се пречукам като куче.До 60км/ч забрави че ще стане.На около 70 тръгна да се завърта,провлачиха задните гуми и то не повече от 90 градуса.От там като захапаха пак яко асфалта и като се стабилизира колата няма време да върнеш волана че да я успокоиш.Иначе втория път като пробвах такова нещо си сложих отзад резервната и още една имам същата монтирана на джанта Мишелинки и работата вече придоби друг вид.Врътнах се няколко пъти ама с кеф.От тогава не съм пробвал повече такива глупости.
А защо харесвам японските ли.Ами само като я пипнеш самата гума,ама не като гума а като материяла гума,стои много мека и еластична.Направо има човек чувството че за 1000 км и са станали галоши.Да ама не.А мишелинките са доста по твърдички.Отмина времето когато хората казваха че Мишелин били най-меките гуми като материял.Тогава базата за сравнение беше Вида.А сега е друго.
Незнам може да съп предубеден но ако аз трябва да избирам ще избера японска гума.Нищо против Мишелин,Гуд Иър,Семперит ... но аз съм намерил това което ми пасва най-добре.Все пак с моя трактор не се правя на състезател и на дрифтаджия и всякакви такива изпълнители че да ми трябва нещо супер точно определено ама все пак.
Малеее мисля че темата за гумите ще е следващаата култова след тази за маслата.
Гледам японките кво прават.Рязък завой,колата ще се обърне през таван ама няма да изтърват,няма да пропищят.Е зависи колко е инат човек де.Един път и аз като мъжете реших да врътна гъза на 123-ката...Мале щях да се пречукам като куче.До 60км/ч забрави че ще стане.На около 70 тръгна да се завърта,провлачиха задните гуми и то не повече от 90 градуса.От там като захапаха пак яко асфалта и като се стабилизира колата няма време да върнеш волана че да я успокоиш.Иначе втория път като пробвах такова нещо си сложих отзад резервната и още една имам същата монтирана на джанта Мишелинки и работата вече придоби друг вид.Врътнах се няколко пъти ама с кеф.От тогава не съм пробвал повече такива глупости.
А защо харесвам японските ли.Ами само като я пипнеш самата гума,ама не като гума а като материяла гума,стои много мека и еластична.Направо има човек чувството че за 1000 км и са станали галоши.Да ама не.А мишелинките са доста по твърдички.Отмина времето когато хората казваха че Мишелин били най-меките гуми като материял.Тогава базата за сравнение беше Вида.А сега е друго.
Незнам може да съп предубеден но ако аз трябва да избирам ще избера японска гума.Нищо против Мишелин,Гуд Иър,Семперит ... но аз съм намерил това което ми пасва най-добре.Все пак с моя трактор не се правя на състезател и на дрифтаджия и всякакви такива изпълнители че да ми трябва нещо супер точно определено ама все пак.
Малеее мисля че темата за гумите ще е следващаата култова след тази за маслата.
#12
Публикувано 08 март 2008 - 19:56
Порше май идваше с ТОЙО.
А за японска гума може и да си прав ма не много / лично мнение / .Карал сьм какво ли не и не сьм доволен.Не говоря за стабилност,на нищо ги няма - ни дьржат на износване,ни на завой,ни на мокро..................Калифорнийско каране на НОВА ХОНДА,магистрали,колата в разработка,няма дупки,няма зима..............и на боклука след няма и година.Мишелина вози с кеф шеста година поне,от сльнцето са се напукали странично и са за смяна ма 6 години са това,не им е навьртял и до края на гаранцията даже,а я кара като луд и той.За БГ..............ба ли го,може и да стават макар,че и за там имам един голям списьк с недоволства от японски гуми.
А за японска гума може и да си прав ма не много / лично мнение / .Карал сьм какво ли не и не сьм доволен.Не говоря за стабилност,на нищо ги няма - ни дьржат на износване,ни на завой,ни на мокро..................Калифорнийско каране на НОВА ХОНДА,магистрали,колата в разработка,няма дупки,няма зима..............и на боклука след няма и година.Мишелина вози с кеф шеста година поне,от сльнцето са се напукали странично и са за смяна ма 6 години са това,не им е навьртял и до края на гаранцията даже,а я кара като луд и той.За БГ..............ба ли го,може и да стават макар,че и за там имам един голям списьк с недоволства от японски гуми.
.
#13
Публикувано 08 март 2008 - 20:06
Мишлен бе
Ква е тая йко.......... (нищо лично към гумата-да не ми се па разсърди)
Кат се разсърди , ще си взема Мишлен и ще си имам гума
Поздрави
Ква е тая йко.......... (нищо лично към гумата-да не ми се па разсърди)
Кат се разсърди , ще си взема Мишлен и ще си имам гума
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#14
Публикувано 08 март 2008 - 20:15
До колкото знам и Ауди А8 и те са с Тойо.Порше май идваше с ТОЙО...
#15
Публикувано 08 март 2008 - 22:09
Започвам с условие:
Това е само мое мнение и не ангажира никого!
Гумите Мишелин имат склонност към хлъзгане. Особено силно изразена при температури под 15 градуса. Почти няма разлика между студени и загряти. Нещата се влошават при мокър път. При употреба с предписаното налягане (както трябва да бъде) и при дадената мекота на страничния борд, при завой или рязка маневра, гумата заляга под джантата (прави опит да излезне от нея). Ако се напомпат на по-високо налягане, ефекта с пързалянето се увеличава. Не искам да казвам, какво става при рязко спиране. Използвал съм Мишелин Пилот на Мазда 323 (не особено тежка кола) и след 40 000 км гумите бяха галоши. Преди тях, на същата кола, гуми Гудияр, издържаха над 60 000 км, като нямаше и помен от описаните по-горе неприятности. И за финал:
За по-старите модели, Мерцедес препоръчва Пирели и Гудияр
Това е само мое мнение и не ангажира никого!
Гумите Мишелин имат склонност към хлъзгане. Особено силно изразена при температури под 15 градуса. Почти няма разлика между студени и загряти. Нещата се влошават при мокър път. При употреба с предписаното налягане (както трябва да бъде) и при дадената мекота на страничния борд, при завой или рязка маневра, гумата заляга под джантата (прави опит да излезне от нея). Ако се напомпат на по-високо налягане, ефекта с пързалянето се увеличава. Не искам да казвам, какво става при рязко спиране. Използвал съм Мишелин Пилот на Мазда 323 (не особено тежка кола) и след 40 000 км гумите бяха галоши. Преди тях, на същата кола, гуми Гудияр, издържаха над 60 000 км, като нямаше и помен от описаните по-горе неприятности. И за финал:
За по-старите модели, Мерцедес препоръчва Пирели и Гудияр
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни