индикация за изгоряла крушкаW124/Е
Започната от mbenz, 06 мар 2008 - 13:40:26
29 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 март 2008 - 11:39
предполагам пет диода последователно свързани,за да не изгорят ли?!?! иначе в офиса ни пак работят с чипове и има една духалка на BOSCH до 200C,ше свърши работа смятам.....и диодите какви ги взе-дифузни(да разпръскват) или тез дет светят в точка?

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#17
Публикувано 10 март 2008 - 11:48
всеки диод си е със съпротивление и поотделно е запален на 12 В
да, такава духалка ще ти свърши идеална работа
не са дифузни - няма и смисъл - те така или иначе не осветяват директно скалата
моите диоди бяха бели, но светят в гълъбовосиньо-бяло, не помня мисля бяха по 10 12 000 мКандела , за съпротивленията вече не помня до къде ги бях докарал...
да, такава духалка ще ти свърши идеална работа
не са дифузни - няма и смисъл - те така или иначе не осветяват директно скалата
моите диоди бяха бели, но светят в гълъбовосиньо-бяло, не помня мисля бяха по 10 12 000 мКандела , за съпротивленията вече не помня до къде ги бях докарал...
#18
Публикувано 11 март 2008 - 13:30
1. Реглажа на светене не се губи, но няма да върши същата работа.
2. В зависимост от цвета на диода има смисъл да се слагат няколко последвателно.
3. Добре е да се защитят диодите от обратно напрежение,защото, знам че се повтарям, но светодиодите имат малко пробивно обратно напреженеие (~5V).
4. При смяна на обикновени лампи с диоди, когато се захранват директно от плюса на колата се получва по-голяма разлика в светенето при мърдане на напреженеето....
:-)
2. В зависимост от цвета на диода има смисъл да се слагат няколко последвателно.
3. Добре е да се защитят диодите от обратно напрежение,защото, знам че се повтарям, но светодиодите имат малко пробивно обратно напреженеие (~5V).
4. При смяна на обикновени лампи с диоди, когато се захранват директно от плюса на колата се получва по-голяма разлика в светенето при мърдане на напреженеето....
:-)
#19
Публикувано 22 ноември 2008 - 21:55
Явно мъките ми край нямат
Сега пък като дам на контакт не свети индикацията за изгоряла крушка! Значи нещо не е наред, но всичко по крушките си работи. Имате ли идея какво може да е?
Сега пък като дам на контакт не свети индикацията за изгоряла крушка! Значи нещо не е наред, но всичко по крушките си работи. Имате ли идея какво може да е?
#20
Публикувано 23 ноември 2008 - 09:58
ако ти е изгоряла крушата в таблото, определено няма да свети
#21
Публикувано 24 декември 2008 - 20:09
Здр на всички колеги и аз имам същия проблем със индикацията за изгоряла крушка. Ина мен ми светва със първото врътване на ключъ. Та питането ми е ако може някой да ми каже какви трябва да бъдат стоиностите на всички крушки като се почне от фаровете крушките за къси , дълги габърити и от зад стопове габърити за задната скорос и за крушките на номера та да си купа сичките да ги смена и да знам , че всичко както трябва защото и мен ме дразни така като немога да открия повредата . Разбрах ,че за задните гъбарити трябва да са по 10 W та там са по толкова и от двете страни за тва сам сигорен само и като махна примерно единия габарит заден и крушката за индикация гасне. Предварително благодаря колеги.
#22
Публикувано 24 декември 2008 - 20:11
Извинявам се колата е W124 250D
#23
Публикувано 24 декември 2008 - 20:19
А автомат ли е?Щото там на спирачка и тия на стоповете,после през задна минаваш.....................и те така
.
#24
Публикувано 24 декември 2008 - 20:28
Ръчка е баце ръчни скорости. Стоиностите на крушките ме интересуват щото само за гъбаритите разбрах какви стойности трябва да бъдат 10 W.
#25
Публикувано 24 декември 2008 - 20:53
Ръчка е баце ръчни скорости. Стоиностите на крушките ме интересуват щото само за гъбаритите разбрах какви стойности трябва да бъдат 10 W.
Гепи,висиш една бира
http://mercedes-w124...u/html/25_0.htm
.
#26
Публикувано 24 декември 2008 - 21:28
Благодарско баце
. Весело изкарване на празниците.
#27
Публикувано 24 декември 2008 - 21:38
Скрьндза,за бирата нищо не каза,а аз втора цистерна пьлня.
Весели и на тебе.Провери ги как са тия кеушки,не е задьлжително да е изгоряла,може да свети,но с времето крушките стареят,намалява им светкалото и светка индикацията проблем с крушка.Тоя номер го прави и при кофти контакт,да нагаря някьде и светка ако крушката да работи.
Напипал сьм и страшна марка японски крушки за фаровете,халоген,но с топлинно число на ксенона.Светят по-добре от Ултра на Силвания,по-бяло някак си.Половин цена на Силванията ако има значение / винаги има /обаче не ги знам дали и кой ги продава в БГ.Свиркай ако ти трябва инфото ма бири сьбирам аз,да знайш.
Айде НАЗДРАВЕ,гледай празниците,светкавиците ше ги редиш след това.
Весели и на тебе.Провери ги как са тия кеушки,не е задьлжително да е изгоряла,може да свети,но с времето крушките стареят,намалява им светкалото и светка индикацията проблем с крушка.Тоя номер го прави и при кофти контакт,да нагаря някьде и светка ако крушката да работи.
Напипал сьм и страшна марка японски крушки за фаровете,халоген,но с топлинно число на ксенона.Светят по-добре от Ултра на Силвания,по-бяло някак си.Половин цена на Силванията ако има значение / винаги има /обаче не ги знам дали и кой ги продава в БГ.Свиркай ако ти трябва инфото ма бири сьбирам аз,да знайш.
Айде НАЗДРАВЕ,гледай празниците,светкавиците ше ги редиш след това.
.
#28
Публикувано 25 декември 2008 - 20:25
Здравейте Весела коледа на всички колеги . Оправих проблема със индикацията за изгоряла крушка. Оказа се че е било сложено на задния ляв гъбарит 5W а на другия си беше 10 W и се оправи работата и си угасна индикацията за изгоряла крушка. Големи благодарности на BENZBOSS. Евала бачка
#29
Публикувано 25 декември 2008 - 20:40
Карам на Силвания аз,че най-добри за парите си,да знаеш де,ако почнат да ти клякат крушки по колата.
Халоген МТЕК Японски,оказват се по-яки от Силванията.Това ако ти е мерак за бели халогени,има разлика и то голяма.
Весели празници,ако има нещо свирни и да го ровим.
.
#30
Публикувано 25 декември 2008 - 20:43
Преди няколко дена ми светна жълтата лампа на таблото за изгоряла крушка-колата е 124/Е.Обиколих я веднъж-гледам заден ляв габарит изгорял-ясно!Сменявам крушката,тръгвам и след 5 мин. индикацията пак светна!Викам кво пак изгоря,ама не се притеснявам-ще го открия,колко му е?Да,ама не!
Всичко си свети,но и индикацията не гасне!
А,особенно нощно време е много дразнеща и ярка,а и се нервя,че не мога да разбера от какво е проблема!
Два дена при всеки удобен случай с това се занимавах-смених всички крушки,разглобявах и чистих гнезда,вътр.връзки на стоповете,но не ще да гасне тая индикация и това си е!Говорих с Вени,който накрая каза да си проверя дали мощността на крушките отговаря на предписаното?И понеже ми беше писнало айде в "Балкана",както казва Владек,купих една шепа крушки разни(по около 2 лева бройката горе-долу),смених,каквото ми се изпречи пред очите и...индикацията не светна!Оказа се,че крушките,които купих от ОМВ са 5Вата,а трябва да са 10!
Та,индикацията се задейства,ако се използват крушки с по-малка мощност-демек протича по-малък ток,ама кой да го допусне тва...
![]()
Преди около половин година някой беше питал що му свети индикацията,след като изпосменил де-що има крушка и всичко свети,а то защо било!
П.С. Единия заден габарит беше с 10 В.крушка,а другия с 5 В.,но през деня не забелязах да има разлика във силата на светене,а съм се дзверил,и съм се въртял часове наред заради проблема!
интересно, че отговора на въпроса е в първия пост ....
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












