А,индикацията за стоп при мен е,както ти казах по телефона-при изгоряла крушка на стопа индикацията светва веднага със запалването на мотора без да си врътнал изобщо ключа на светлините!
А сигурен ли си че през това време не си барал спирачката?
При мен си трае до момента в който натисна педала. След това си остава да свети, дори и да отпусна.
Естествено това ако има проблем с някоя крушка.
Вчера пак ме изненада нещо около тази индикация...
От известно време забелязах, че свети още като пусна габарита.
Викам си това заради тъпия ксенон - гледам отвсякъде всичко свети.
Да, ама не било... Вчера свалях стоповете щото закачах токовете на теглича и кво установих...
В задните плафони има по 2 бр. крушки за габарит!!!
Едната комбинирана със стопа, демек сдвоена крушка - нея съм гледал и работи.
Да, ама най-долу има още една, отделна и самостоятелна, 5W.
Тя също свети заедно с комбинираната при габарит и точно тези и на двата плафона бяха чао.
Сложих някакви 5W останали още от баща ми и се оправи индикацията
Та да ползвам на аванта темата - колко крушки светят при вас на габарити отзад, мамка му?
Каква ли е идеята да са 2 крушки?!?!?
Пък и се контролират и 4-те, няма лабаво....
Ей, не престава да ме изненадва тая кола.
П.С: За W210 иде реч.