Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странно бълбуканеW202 C250TD 98г.


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 16 март 2008 - 18:56

мерси,колеги за сега открих малката беля тече някакво разклонение точно зад масленния филтър което е като тройник и влиза в купето,значи като работи колата и е загряла нормално направо си църка от там.първо него ще сменя,само незнам дали трудно се сменя и аз дали ще мога да се справя гледам е на терсене място,пък после ще се ослушвам пак,но обезателно ще я закарам да проверат за изгорели газове в антифриза.знае ли някой колко струва това и дали го има в търг.мрежа. :flagMB new:. Най-вероятно ,поне така аз си го обяснявам,това ако е за парното и от там като изтече вода парното остава малко сухо,и като запаля и пусна климатр. се пълни с вода и от там е бълбукането.
  • 0

#17 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 март 2008 - 19:01

Едно такова пласмасово ли,дето се прьска при големите и ............мамата на мотора?Не го знам колко е ма е некви доларчета тук,не ми се вярва да е много $$$$ в БГ.

За тва пьк не се сетих,но и как го чуваш не ми е ясно.
  • 0
.

#18 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 16 март 2008 - 19:14

да,същото е едно такова пласмасово имам чувството че хванато по някъкъв начин за купето,а кое как чувам?като запаля колата и почва втре некаде зад таблото да се шурка вода за около 2-5 сек.и спира.утре ше го търся и ще се опитам да го сменя.уж гледах за течове ама тва не съм го видял или по точно на изгасен мотор не се виждаше само леко влажно и не съм му обърнал внимание,а днес случайно вдигнах капака като работеше и гледам направо си църка . :slap:
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 март 2008 - 19:21

Няма с какво да помогна.Само като идея ти казвам,че това на 12 цилиндровия мотор няма как да се види и за смяната му махаш половината мотор,най-честата причина за прегряване на мотора се води.Направо.................БЕЗ КОМЕНТАР,като пернат някакво такова решение и да се чудиш кой кирлив Китаец го е мислил.

Намери си метално,заеби пластиките,тук поне така правят.
  • 0
.

#20 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 16 март 2008 - 19:28

ами ,ще го търся,ако има метално е добре,едно време имах пасат 2,и много страдах с тия пласмасови накрайници.интересно ми е причината,дали му е дошло времето или нещо го е провокирало :dontknow: ,дано се окаже само това,и да нема проблем с мотора,досега не ми е загрявал повече от нормалното.
  • 0

#21 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 16 март 2008 - 19:36

http://www.detali.ru...&...=180&SGN=05, тва с номер 35 е май.
  • 0

#22 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 март 2008 - 19:38

мерси,колеги за сега открих малката беля тече някакво разклонение точно зад масленния филтър което е като тройник и влиза в купето,значи като работи колата и е загряла нормално направо си църка от там.първо него ще сменя,само незнам дали трудно се сменя и аз дали ще мога да се справя гледам е на терсене място,пък после ще се ослушвам пак,но обезателно ще я закарам да проверат за изгорели газове в антифриза.знае ли някой колко струва това и дали го има в търг.мрежа. :flagMB new: . Най-вероятно ,поне така аз си го обяснявам,това ако е за парното и от там като изтече вода парното остава малко сухо,и като запаля и пусна климатр. се пълни с вода и от там е бълбукането.


Май ще минеш тънко!Сменявай,каквото трябва само с оригинално-от Балкан-стар,или Ивайжет-не прави тънежи,които ще ти излязат през носа!Разни пластмаси и гуми съм се убедил,че се сменяват само с оригинални,за да ти излезе по-евтино!Били те пластм. щипки за лайсните на вратите, или за каквото и да е друго, маркучета за излишна нафта,маркучи за охл. система,спир.маркучи,ремонтни комплекти за спир,помпа,или помпи на съединител и т.н.,и т.н.!Инак без да ми дреме сменявам стопове,фарове,стъкла и др. с неоригинални с прилично качество!Единия ми фар например е "Тесла",а другия"Бош",ама разлика няма! :tongue:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#23 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 23 март 2008 - 20:38

здравейте,колеги.поръчах си частта,пристигна и я смених с бая зор.цената на троничето е 13лв.и некви ст.,ама с бая зор се сменя,нагъзих се сам да си я сменя и видех зор,тва всичко зад мотора ,престилката металната и ватите и всичко долу, иначе нема измъкване на тая гад.(струва ми се че малко гадно е измислено местото за такава част).старото се беше спукало точно под едната скоба,като го свалих се разцепи и натроши като престаряло и изгоряло от времето.за сега всичко си е ок.,дано нема други ядове. :flagMB new:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни