Този пост е редактиран от Faca: 29 януари 2009 - 22:53
преместена от Проблеми и ремонти
Странно бълбуканеW202 C250TD 98г.
Започната от rosh, 28 фев 2008 - 23:54:03
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 февруари 2008 - 23:54
здравейте колеги,днес сутринта като запалих колата(Ц 250 ТД 98г.)долу някъде под жабката се чуваше малко бълбукане,като дам газ се засили малко и така няколко секунди или минута и спря.незнам от какво е ,дали е проблем или е нормално,ако някой има мнение нека сподели.колата е с климатроник.благодаря предварително
#2
Публикувано 29 февруари 2008 - 00:38
скоро,...много скоро ще се наложи да смениш гарнитурата на главата!
#3
Публикувано 29 февруари 2008 - 22:19
е,и таз добра,а защо,и от какво става така и как да разбера че е дошло времето и ако може съвет къде евентуално да го направя
#4
Публикувано 05 март 2008 - 12:07
Здравей,следи си водата, и гледай за балончета вьздух в раширителния сьд, а сьщо и за масло!
#5
Публикувано 05 март 2008 - 15:20
е,и таз добра,а защо,и от какво става така и как да разбера че е дошло времето и ако може съвет къде евентуално да го направя
отиваш на СВЯСТЕН маистор дето ти прави 1 тест дали имаш наличие на изгорели газове в охладителната система. Има си такъв уред-именуват го с 100 имена ама 1 и съща работа върши.
покажели уреда че има газове -отваряне на мотора -ама без да се мотаеш и да викаш - е то може и така да се кара докт не грамне.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 07 март 2008 - 00:36
колеги,малко да уточня,значи не ми се губи течност,не се забелязват мехурчета и течноста си е бистра,маслото е нормално,вече на 7хил. долял съм има няма 300 гр.възможно ли е да е нещо свързано с климатроника,питам защото,това го направи 2-3 пъти миналата седмица като беше топло и пусках климатр.на ауто и на 21градуса,вечер като се прибера направо гася колата без да спирам преди това климата(незнам дали е грешка или не) и на другата сутрин като я запаля пришляпа нещо под жабката се едно се разлива вода и после изчезва.сега съм спрял компресора(с копче EC) и тия дни като е хладно не съм го чул това плискане.дано да съм обяснил както трябва.благодарен съм за мненията,и за всеки случай ще отида в сервиз да я погледнат и премерят за наличие на газове в антифриза.
#7
Публикувано 07 март 2008 - 07:55
колеги,малко да уточня,значи не ми се губи течност,не се забелязват мехурчета и течноста си е бистра,маслото е нормално,вече на 7хил. долял съм има няма 300 гр.възможно ли е да е нещо свързано с климатроника,питам защото,това го направи 2-3 пъти миналата седмица като беше топло и пусках климатр.на ауто и на 21градуса,вечер като се прибера направо гася колата без да спирам преди това климата(незнам дали е грешка или не) и на другата сутрин като я запаля пришляпа нещо под жабката се едно се разлива вода и после изчезва.сега съм спрял компресора(с копче EC) и тия дни като е хладно не съм го чул това плискане.дано да съм обяснил както трябва.благодарен съм за мненията,и за всеки случай ще отида в сервиз да я погледнат и премерят за наличие на газове в антифриза.
АААААА- това го имах на една друга кола, но провери дали нямаш запушено мъркуче от изпарителя. В смисъл водата да не може да се източва автоматично от него и да ти се е насъбрала вода, която в последствие да се разлива вътре в купето
#8
Публикувано 07 март 2008 - 10:17
Рошко, с това уточнение трябваше да започнеш, че гледай как подхлъзна колегите.колеги,малко да уточня,значи не ми се губи течност,не се забелязват мехурчета и течноста си е бистра,маслото е нормално,вече на 7хил. долял съм има няма 300 гр.възможно ли е да е нещо свързано с климатроника,питам защото,това го направи 2-3 пъти миналата седмица като беше топло и пусках климатр.на ауто и на 21градуса,вечер като се прибера направо гася колата без да спирам преди това климата(незнам дали е грешка или не) и на другата сутрин като я запаля пришляпа нещо под жабката се едно се разлива вода и после изчезва.сега съм спрял компресора(с копче EC) и тия дни като е хладно не съм го чул това плискане.дано да съм обяснил както трябва.благодарен съм за мненията,и за всеки случай ще отида в сервиз да я погледнат и премерят за наличие на газове в антифриза.
За климатика(компресора) е кофти да гасиш директно двигателя, докато работи "климата". По-правилно е да спреш климатичето, преди да си стигнал последния светофар към мястото за паркиране.
Сега още няма опашки по клима-майсторите, отиди да го погледнат и понапълнят с фреон, кажи им и за бълбукането
Успех и пиши какво е станало!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#9
Публикувано 08 март 2008 - 17:52
,ВИНОВЕН съм,извинявам се на всички ако съм ви подхлъзнал с моето първо обяснение,благодарности на колегите,ще погледна тръбичката и ако ме насочите за майстори за климата ще е добре.на всяка цена ще пиша какво се е случило.
#10
Публикувано 09 март 2008 - 07:33
съвсем леко оффф....
така като упътвате колегата за майстори на климатици, някой от Варна - моля да сподели за климатик-ови майстори, да ми погледнат климатика профилактично.....
така като упътвате колегата за майстори на климатици, някой от Варна - моля да сподели за климатик-ови майстори, да ми погледнат климатика профилактично.....
#11
Публикувано 15 март 2008 - 18:20
здравейте,колеги.от както писах тази тема и след съветите Ви,следа водата и маслото.днес ходих на майстор за климата с някъкъв стенд на БОШ,сам си източва и си сменя всичко,оказа се че фреона бил малко източи към 150гр.,а трябва да са към 850гр.тесва си го за течове,вакумира системата за 20мин. и така процедурата трае около 1 час.всичко е ОК.,ама проблема май си остана.забелязах че ми се губи малко антифриз(за тези 2-3 седмици днес долях около 300гр.,маслото е чисто,антифриза също е чист.дали има мехурчета незнам поне не се вижда нещо странно.даже като карам с пуснат климатроник и на светофара си чувам как от време на време минава водата зад таблото.забелязах и нещо друго-както си работи колата като пипна горния маркуч на винтилите много ритмично на интервал маркуча подскача все едно нещо за миг спира притока и пак го пуска(това като е настроен на примерно 18-21 градуса)като увелича градусите и това тупкане на маркуча изчезва.моля пак за мнение по проблема,не че няма да ходя в някой сервиз за оглед,ама поне да се ориентирам горе долу.предварително благодаря.
#12
Публикувано 15 март 2008 - 21:16
Иди в Импас56 да го погледната, там им рабират на климатиците.съвсем леко оффф....
така като упътвате колегата за майстори на климатици, някой от Варна - моля да сподели за климатик-ови майстори, да ми погледнат климатика профилактично.....
#13
Публикувано 15 март 2008 - 23:53
Във Варненския Импас може и да са факири, но от Софийския брат ми ви на умряло преди година... не ми се вярва за това време да са се променили... Поразпитай или тук колегите ще те насочат за читав майстор, аз не мога да помогна - не ми се е налагало.
#14
Публикувано 16 март 2008 - 12:49
здравейте,днес сутринта долях близо 1/2 литър антифриз,немога да разбера къде отива,махнах кората под таблото и пипах под стелките,като че ли е малко влажно но не е мокро ,дайте съвети,май радиаторче на парното може да се окаже и почвам да си мисля къде ще ми свършат работа качествено и без да поражения .моля за препоръки ако някой се е сблъсквал с този проблем,немога да намеря темата мисля ,че някой колега от клуба май беше сменял някъде или или беше сменял на някого
#15
Публикувано 16 март 2008 - 13:13
Ако е от радиаторчето, ще ти се потят прозорците и 100/100 ще е мокричко не влажно. Виж какво ти е писал Линкс за проблема. На гарнитура отива.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни