Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на 124 купе. Заслужава ли си?Какви недостатъци и дефекти има, коя година е най-добра и тн


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 14 февруари 2008 - 11:23

Нищо подобно-колата от първоначалния пост е 2.0 стария мотор,а 2300 с по два клапана на цилиндър нема нищо общо с 2.2/16 клапана!А,и на 2300 слабо място са изпускателните колектори!Абе почни от тва с колко лев си готов да се разделиш-мое мнение е,че 124/СЕ 2.2 наистина запазена ще е над 11 000лв.Инак купуваш един курник,на който му е взета душицата и почват мъките...и изваждането!

дран- дрън та пляс :D

2.0 стария и 2.3 стария (тоест 102) нямат никва разлика, освен в мощността, даже и в разхода на гориво нямат разлика.
за пръв път чувам че им било слабото място изпускателния колектор. по-точно какво им е слабото там??

2.0 новия и 2.2 новия (111), пак са еднакви с разлика в мощността.

мога да кажа само, че новия 111 хвърля по често гарнитури на главата от 102.
слабо място на 102 е че като му туриш газ при некадърник(а такива с лопата да ги ринеш) центровката на инжекциона, вече я нямаш.....

102 се произвежда от 1980 до 1993та, около 13 г,
а 111 е от 93та до около 2000дната +/- 1 година,

което ще рече на кой се е разчитало повече.

независимо кой от 2та ще вземеш, е добро решение, но все пак 102 има по-голям ресурс, според мен.
това че, вече 102 читав е почти невъзможно да намериш е отделен въпрос.
който и да вземеш, здрав ли е, не му слагай газ и ще си одъртееш с него.

имал съм 124 седан, на 400хил,и още го карат, като никога не е бил жален, единственото отваряне е било за гумички на клапаните и повдигачи на 300хил.
  • 0

#17 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2008 - 17:45

XBAЛA HA LORINSER!!! :allhail:
  • 0

#18 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 14 февруари 2008 - 19:13

2.0 новия и 2.2 новия (111), пак са еднакви с разлика в мощността.


Добре де,
2.0 мотора е с PMS
2.2 мотора е с HFM

Поне до колкото съм чул PMS e по-калпавата система? Поправете ме ако греша?
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 февруари 2008 - 19:32

За ПМС и аз така четох из форума и то от ЛУНКСА
  • 0
.

#20 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 февруари 2008 - 19:47

За ПМС и аз така четох из форума и то от ЛУНКСА


А,аз каквото знам съм го чел в "Ауто-билд",където на 2 страници сравняваха всички бензинови мотори на 124-та,и категорично излизаше,че 2.2 е най-сполучлив и безпроблемен.А и аз на бензинов цедес не бих сложил газ!Още повече,че цената на дизела ще продължи да расте...! :0_evil:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 27 февруари 2008 - 01:07

Добре де,
2.0 мотора е с PMS
2.2 мотора е с HFM

Поне до колкото съм чул PMS e по-калпавата система? Поправете ме ако греша?


говорих специялно за механиката, НО и вие сте прави за PMS

за стария мотор (102) всичко е еднакво, даже и еектрониката. е, не става да запалиш 2.0 с комп за 2.3....но въпроса е принципен
  • 0

#22 dani90

dani90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 23 април 2009 - 21:14

Като сте почнали кажете кое е по добре 300 24 или 320 мотор ?
  • 0

#23 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 23 април 2009 - 22:48

принципно са еднакви, М104

разликата е в кубатурата, има 2,8 3,0 и 3,2.
има разлика и в инжекциона. до около 92ра са с КЕ-jetronik, след това са с новия инжекцион.

специялно този който ми прати да гледам е с КЕ-жетрон, но това да не те притеснява ако е ок
  • 0

#24 dani90

dani90

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 април 2009 - 19:40

Кажи ми каква кубатура е този , че по вин код излиза 300 сл само а гледам в каталог.ауто.ру че има 300 сл ,300 12 ,300 24 ,320 24
  • 0

#25 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 02 май 2009 - 18:15

тоя твоя е 24 клапана, за кубатурата немога да гарантирам, но мисля че е 3000
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни