дран- дрън та плясНищо подобно-колата от първоначалния пост е 2.0 стария мотор,а 2300 с по два клапана на цилиндър нема нищо общо с 2.2/16 клапана!А,и на 2300 слабо място са изпускателните колектори!Абе почни от тва с колко лев си готов да се разделиш-мое мнение е,че 124/СЕ 2.2 наистина запазена ще е над 11 000лв.Инак купуваш един курник,на който му е взета душицата и почват мъките...и изваждането!
2.0 стария и 2.3 стария (тоест 102) нямат никва разлика, освен в мощността, даже и в разхода на гориво нямат разлика.
за пръв път чувам че им било слабото място изпускателния колектор. по-точно какво им е слабото там??
2.0 новия и 2.2 новия (111), пак са еднакви с разлика в мощността.
мога да кажа само, че новия 111 хвърля по често гарнитури на главата от 102.
слабо място на 102 е че като му туриш газ при некадърник(а такива с лопата да ги ринеш) центровката на инжекциона, вече я нямаш.....
102 се произвежда от 1980 до 1993та, около 13 г,
а 111 е от 93та до около 2000дната +/- 1 година,
което ще рече на кой се е разчитало повече.
независимо кой от 2та ще вземеш, е добро решение, но все пак 102 има по-голям ресурс, според мен.
това че, вече 102 читав е почти невъзможно да намериш е отделен въпрос.
който и да вземеш, здрав ли е, не му слагай газ и ще си одъртееш с него.
имал съм 124 седан, на 400хил,и още го карат, като никога не е бил жален, единственото отваряне е било за гумички на клапаните и повдигачи на 300хил.




Виж ГАРАЖА











