Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на 124 купе. Заслужава ли си?Какви недостатъци и дефекти има, коя година е най-добра и тн


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#1 shmirgela

shmirgela

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2008 - 20:18

Привет на всички,
моя тийнейджърска мечта е да имам мерцедес купе от 124 серията( днешните по не ми харесват).
И ето че като пораснах и станах голям порнограмист посъбрах някой лев( и си купих опел хехе:), реших че е време да осъществя тази мечта, преди да съм се бракувал.
После ще е трудна работа.
Та искам да ви питам, какво трябва да гледам, освен всички неща за износен волан, неравномерно износени гуми и тн. Имам предвид специфични неща за модела.
Коя година е най-успешната модификация? Имат ли надежността на 124 ? Каква е цената на запазена кола от този модел, а не продънена кошница?
То е ясно че всичко опира до екземпляра, но да не съм като в небрано лозе.
Грабна ми окото ето този хубавец : http://www2.mobile.b...n...&f1=details

Ще бъда благодарен за всички съвети и мнения, и до скоро като подплътен член на клуба, а не като зяпач :allhail:
  • 0

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 февруари 2008 - 21:12

Гледаш да е след 93,гумите ги заеби,един реглаж е никакви пари.Гледаш да не е удряна колата,старички са и на удряното гният.Днимаваш всичо по нея да работи ма всичко,смяна на климатика е колко половината кола,окачването страда от гумените далаверки,люка и стьклата са им проблем,ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ са кабелите на мотора след 93 година,те са 1000$ тук.Правят се,не е проблем ма си е играчка.

Има и други работи ма са писани из форума,рови или конкретно питай
  • 0
.

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2008 - 23:28

Точно обратното ще ти кажа- гледай да е със стария мотор- до края на 92г. някъде. Особено ако ще я държиш на улицата. Кофти е да купиш кола за 7-8хилки и да ти свият комутатора които нов е около 3ли беше или повече. Даже скоро в Пловдив за една нощ бяха "ощавили" 10-ина Мерцедеса. Сваля се лесно бандюгите го знаят и струва скъпо. А лично моя съвет е ако имаш финансовата възможност си купи 6 цилиндров 300СЕ или 300CE-24 Това са истинските бенцове.
Иначе аз карам 200СЕ и съм доволен. Колата има повече екстри от новите пластмасови боклуци, рядко създава проблеми, поддръжката е евтина, харчи СРЕДНО 11 газ, прави 200 на магистралата (с ебати засилката де ама все пак). Ако не ти се дават много пари за як мотор, гледай да вземеш запазена кола и наистина както казва боса- ВСИчКО да и работи. Такива хитринки от рода на- климатика се прави за 30 лева- не ги слушай.
Успех и пиши какво си направил.
  • 0

#4 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 13 февруари 2008 - 23:55

Къде ли е уловката? Много добре изглежда за тези пари. "Купувачът винаги е сляп" - преди да "скочите" в тази лъскава 124-ка, нека я види и прецени някои който разбира. Кой си кара колата на газ? - който върти много километри. Всички "бакшиши" са на газ. Успех колега, и много внимавайте, за да не Ви преметне някой автотъргаш.
  • 0

#5 shmirgela

shmirgela

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2008 - 00:11

Е и аз си карам вектрата на газ, а правя по 1400 км най-много на месец.
При тези цени на бензина, газта си е необходимост. Според мен това нищо не значи.
Обаждах се на човека, каза че я продава, защото заминава за чужбина, но това май е редовния лаф.
Ще отида с един познат, който разбира, ще я закараме на сервиз разбира се ако ни хареса.
Воланът ми се вижда доста захабен, но ако колата е поддържана така както интериора, и да е над 300к пак добре.
  • 0

#6 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2008 - 00:12

Айде сега, двуврати таксита няма, а и не само на газ се въртят километри- за дизела кво да кажем Мбенз мисля беше навъртял 40 000км за една година на неговия E250D 20в. Мерцедеса не се плаши от километрите, а от лоша поддръжка и от собственици- мърлячи. А и то кола на 15 години да не е карана- само в света на мечтите!
  • 0

#7 killer

killer

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sliven

Публикувано 14 февруари 2008 - 00:47

Според мен много голямо значение има подръжката караи си я с хубави масла като нещо се развали сменяи го и колата става вечна. Моята 124-ка е била тахи преди да я закупя всъшност преди баща ми да я купи имаме я вече от 7 даже 8 години незнам колко е била карана преди тва обаче на всеки 3 - 4 месеца и се сменя маслого тая кола просто и се зима тока особенно от както аз и сестра ми взеhme книжки татко си взе нова кола и я остави тази на нас. Значи голямо иуркане е яз я оставям сеста ми я зима обаче за сега да чукна на дарсво не е правела сериозни проблеми и сам много доволен само сипваш и караш както викат тарговците.
  • 0

#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 февруари 2008 - 01:30

230CE!!! :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#9 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 февруари 2008 - 08:35

Няма спор,че най-добрия мотор е 2.2/16клапана 150к.с. от последните една-две години на производство!А,комутатора може да бъде обезопасен против кражба.И не гледай да е евтина,а да е читава!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#10 shmirgela

shmirgela

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2008 - 09:06

230CE!!! :bigemo_harabe_net-110:

Ако погледнеш първоначалния ми пост, баш нея съм цитирал :icon_welldone:
  • 0

#11 shmirgela

shmirgela

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2008 - 09:10

Няма спор,че най-добрия мотор е 2.2/16клапана 150к.с. от последните една-две години на производство!А,комутатора може да бъде обезопасен против кражба.И не гледай да е евтина,а да е читава!

А какво е комутатор и защо крадците проявяват такъв нездрав интерес към него?
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 февруари 2008 - 09:11

Компа на колата,струва около 3 ново,на старо 1
  • 0
.

#13 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 февруари 2008 - 09:13

Ако погледнеш първоначалния ми пост, баш нея съм цитирал :icon_welldone:



Нищо подобно-колата от първоначалния пост е 2.0 стария мотор,а 2300 с по два клапана на цилиндър нема нищо общо с 2.2/16 клапана!А,и на 2300 слабо място са изпускателните колектори!Абе почни от тва с колко лев си готов да се разделиш-мое мнение е,че 124/СЕ 2.2 наистина запазена ще е над 11 000лв.Инак купуваш един курник,на който му е взета душицата и почват мъките...и изваждането!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#14 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 14 февруари 2008 - 09:15

А какво е комутатор и защо крадците проявяват такъв нездрав интерес към него?


Проблема е да намериш читава такава кола,а за обезопасяването ще разбереш-има много писано по темата тук.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#15 shmirgela

shmirgela

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:

Публикувано 14 февруари 2008 - 10:59

Нищо подобно-колата от първоначалния пост е 2.0 стария мотор,а 2300 с по два клапана на цилиндър нема нищо общо с 2.2/16 клапана!А,и на 2300 слабо място са изпускателните колектори!Абе почни от тва с колко лев си готов да се разделиш-мое мнение е,че 124/СЕ 2.2 наистина запазена ще е над 11 000лв.Инак купуваш един курник,на който му е взета душицата и почват мъките...и изваждането!

А верно объркал съм се.
Поначало не мисля да дам повече от 9к, ако излезне нещо ок, ако не, здраве да е.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни