Покупка на 124 купе. Заслужава ли си?Какви недостатъци и дефекти има, коя година е най-добра и тн
Започната от shmirgela, 13 фев 2008 - 20:18:51
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 февруари 2008 - 20:18
Привет на всички,
моя тийнейджърска мечта е да имам мерцедес купе от 124 серията( днешните по не ми харесват).
И ето че като пораснах и станах голям порнограмист посъбрах някой лев( и си купих опел хехе, реших че е време да осъществя тази мечта, преди да съм се бракувал.
После ще е трудна работа.
Та искам да ви питам, какво трябва да гледам, освен всички неща за износен волан, неравномерно износени гуми и тн. Имам предвид специфични неща за модела.
Коя година е най-успешната модификация? Имат ли надежността на 124 ? Каква е цената на запазена кола от този модел, а не продънена кошница?
То е ясно че всичко опира до екземпляра, но да не съм като в небрано лозе.
Грабна ми окото ето този хубавец : http://www2.mobile.b...n...&f1=details
Ще бъда благодарен за всички съвети и мнения, и до скоро като подплътен член на клуба, а не като зяпач
моя тийнейджърска мечта е да имам мерцедес купе от 124 серията( днешните по не ми харесват).
И ето че като пораснах и станах голям порнограмист посъбрах някой лев( и си купих опел хехе, реших че е време да осъществя тази мечта, преди да съм се бракувал.
После ще е трудна работа.
Та искам да ви питам, какво трябва да гледам, освен всички неща за износен волан, неравномерно износени гуми и тн. Имам предвид специфични неща за модела.
Коя година е най-успешната модификация? Имат ли надежността на 124 ? Каква е цената на запазена кола от този модел, а не продънена кошница?
То е ясно че всичко опира до екземпляра, но да не съм като в небрано лозе.
Грабна ми окото ето този хубавец : http://www2.mobile.b...n...&f1=details
Ще бъда благодарен за всички съвети и мнения, и до скоро като подплътен член на клуба, а не като зяпач
#2
Публикувано 13 февруари 2008 - 21:12
Гледаш да е след 93,гумите ги заеби,един реглаж е никакви пари.Гледаш да не е удряна колата,старички са и на удряното гният.Днимаваш всичо по нея да работи ма всичко,смяна на климатика е колко половината кола,окачването страда от гумените далаверки,люка и стьклата са им проблем,ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ са кабелите на мотора след 93 година,те са 1000$ тук.Правят се,не е проблем ма си е играчка.
Има и други работи ма са писани из форума,рови или конкретно питай
Има и други работи ма са писани из форума,рови или конкретно питай
.
#3
Публикувано 13 февруари 2008 - 23:28
Точно обратното ще ти кажа- гледай да е със стария мотор- до края на 92г. някъде. Особено ако ще я държиш на улицата. Кофти е да купиш кола за 7-8хилки и да ти свият комутатора които нов е около 3ли беше или повече. Даже скоро в Пловдив за една нощ бяха "ощавили" 10-ина Мерцедеса. Сваля се лесно бандюгите го знаят и струва скъпо. А лично моя съвет е ако имаш финансовата възможност си купи 6 цилиндров 300СЕ или 300CE-24 Това са истинските бенцове.
Иначе аз карам 200СЕ и съм доволен. Колата има повече екстри от новите пластмасови боклуци, рядко създава проблеми, поддръжката е евтина, харчи СРЕДНО 11 газ, прави 200 на магистралата (с ебати засилката де ама все пак). Ако не ти се дават много пари за як мотор, гледай да вземеш запазена кола и наистина както казва боса- ВСИчКО да и работи. Такива хитринки от рода на- климатика се прави за 30 лева- не ги слушай.
Успех и пиши какво си направил.
Иначе аз карам 200СЕ и съм доволен. Колата има повече екстри от новите пластмасови боклуци, рядко създава проблеми, поддръжката е евтина, харчи СРЕДНО 11 газ, прави 200 на магистралата (с ебати засилката де ама все пак). Ако не ти се дават много пари за як мотор, гледай да вземеш запазена кола и наистина както казва боса- ВСИчКО да и работи. Такива хитринки от рода на- климатика се прави за 30 лева- не ги слушай.
Успех и пиши какво си направил.
#4
Публикувано 13 февруари 2008 - 23:55
Къде ли е уловката? Много добре изглежда за тези пари. "Купувачът винаги е сляп" - преди да "скочите" в тази лъскава 124-ка, нека я види и прецени някои който разбира. Кой си кара колата на газ? - който върти много километри. Всички "бакшиши" са на газ. Успех колега, и много внимавайте, за да не Ви преметне някой автотъргаш.
#5
Публикувано 14 февруари 2008 - 00:11
Е и аз си карам вектрата на газ, а правя по 1400 км най-много на месец.
При тези цени на бензина, газта си е необходимост. Според мен това нищо не значи.
Обаждах се на човека, каза че я продава, защото заминава за чужбина, но това май е редовния лаф.
Ще отида с един познат, който разбира, ще я закараме на сервиз разбира се ако ни хареса.
Воланът ми се вижда доста захабен, но ако колата е поддържана така както интериора, и да е над 300к пак добре.
При тези цени на бензина, газта си е необходимост. Според мен това нищо не значи.
Обаждах се на човека, каза че я продава, защото заминава за чужбина, но това май е редовния лаф.
Ще отида с един познат, който разбира, ще я закараме на сервиз разбира се ако ни хареса.
Воланът ми се вижда доста захабен, но ако колата е поддържана така както интериора, и да е над 300к пак добре.
#6
Публикувано 14 февруари 2008 - 00:12
Айде сега, двуврати таксита няма, а и не само на газ се въртят километри- за дизела кво да кажем Мбенз мисля беше навъртял 40 000км за една година на неговия E250D 20в. Мерцедеса не се плаши от километрите, а от лоша поддръжка и от собственици- мърлячи. А и то кола на 15 години да не е карана- само в света на мечтите!
#7
Публикувано 14 февруари 2008 - 00:47
Според мен много голямо значение има подръжката караи си я с хубави масла като нещо се развали сменяи го и колата става вечна. Моята 124-ка е била тахи преди да я закупя всъшност преди баща ми да я купи имаме я вече от 7 даже 8 години незнам колко е била карана преди тва обаче на всеки 3 - 4 месеца и се сменя маслого тая кола просто и се зима тока особенно от както аз и сестра ми взеhme книжки татко си взе нова кола и я остави тази на нас. Значи голямо иуркане е яз я оставям сеста ми я зима обаче за сега да чукна на дарсво не е правела сериозни проблеми и сам много доволен само сипваш и караш както викат тарговците.
#11
Публикувано 14 февруари 2008 - 09:10
А какво е комутатор и защо крадците проявяват такъв нездрав интерес към него?Няма спор,че най-добрия мотор е 2.2/16клапана 150к.с. от последните една-две години на производство!А,комутатора може да бъде обезопасен против кражба.И не гледай да е евтина,а да е читава!
#12
Публикувано 14 февруари 2008 - 09:11
Компа на колата,струва около 3 ново,на старо 1
.
#13
Публикувано 14 февруари 2008 - 09:13
Ако погледнеш първоначалния ми пост, баш нея съм цитирал
Нищо подобно-колата от първоначалния пост е 2.0 стария мотор,а 2300 с по два клапана на цилиндър нема нищо общо с 2.2/16 клапана!А,и на 2300 слабо място са изпускателните колектори!Абе почни от тва с колко лев си готов да се разделиш-мое мнение е,че 124/СЕ 2.2 наистина запазена ще е над 11 000лв.Инак купуваш един курник,на който му е взета душицата и почват мъките...и изваждането!
#15
Публикувано 14 февруари 2008 - 10:59
А верно объркал съм се.Нищо подобно-колата от първоначалния пост е 2.0 стария мотор,а 2300 с по два клапана на цилиндър нема нищо общо с 2.2/16 клапана!А,и на 2300 слабо място са изпускателните колектори!Абе почни от тва с колко лев си готов да се разделиш-мое мнение е,че 124/СЕ 2.2 наистина запазена ще е над 11 000лв.Инак купуваш един курник,на който му е взета душицата и почват мъките...и изваждането!
Поначало не мисля да дам повече от 9к, ако излезне нещо ок, ако не, здраве да е.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни