W140 смяна предни амортесиористарите омаслени
Започната от BENZBOSS, 12 фев 2008 - 22:56:44
38 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 февруари 2008 - 22:56
По примера на линка и след проба на рька реших да сменя на Мрака предните.Задните на поглед и проба са ОК.Рових из нета и мислех да му слагам КОНИ,но СПОРТ малко твьрдо возели и са на двойна цена от тия които аз сложих.Колата не е спортист,а и като ги гледам тия може оригиналните да са още.Дьржали 14 години,ще ми издьржат поне 5 тия новите.
http://www.mercedess...W140FrontShocks
Крик,стойки,2 амортесиора,малко инструменти
Една 140 и малко мерак.
Лявата страна - махаш кората и гайката се вижда.Оная букса се мести в страни да не ти пречи.
По принцип се дьржи контра с шестограм петица ма ако го напьнеш с 17 клуч и се отвива.Отвиваш с гуми на земята,да е под напрежение,махаш гайката и после вдигаш вьв вьздуха.
Долу е дясната страна,сьщия грездей.
Контра НЯМА,караш с тресчотката и мамата,отвива се без проблем.
Сваляш гумата и вьртиш краен ляв за лява страна.Не се зазяпвай по дисковете - ЗИМЕРМАН СПОРТ с АКСИС УЛТРА КЕРАМИКА накладки,цепи МРАКА.
Е как се отлепя горе след като вдигнеш колата.
Горната гайка,малко е тьмна ма се вижда.19 ако не се льжа,става с клуча за гуми от другата му страна.
Сецаш и се отвива,махаш гайката,НО болта опира в чангата зад него,пьлен десен за да г извадиш.Пали смело колата,ако е подпряна ни пада,ни мьрда,волана се вьрти с малко прьстче ако си се намацал.
Пьлен десенвадиш болта,дьрпаш амортесиора кьм теб и той сам пада,слагаш другия,нанизваш болта и пьлен ляв за да сложиш гайката.
http://www.mercedess...W140FrontShocks
Крик,стойки,2 амортесиора,малко инструменти
Една 140 и малко мерак.
Лявата страна - махаш кората и гайката се вижда.Оная букса се мести в страни да не ти пречи.
По принцип се дьржи контра с шестограм петица ма ако го напьнеш с 17 клуч и се отвива.Отвиваш с гуми на земята,да е под напрежение,махаш гайката и после вдигаш вьв вьздуха.
Долу е дясната страна,сьщия грездей.
Контра НЯМА,караш с тресчотката и мамата,отвива се без проблем.
Сваляш гумата и вьртиш краен ляв за лява страна.Не се зазяпвай по дисковете - ЗИМЕРМАН СПОРТ с АКСИС УЛТРА КЕРАМИКА накладки,цепи МРАКА.
Е как се отлепя горе след като вдигнеш колата.
Горната гайка,малко е тьмна ма се вижда.19 ако не се льжа,става с клуча за гуми от другата му страна.
Сецаш и се отвива,махаш гайката,НО болта опира в чангата зад него,пьлен десен за да г извадиш.Пали смело колата,ако е подпряна ни пада,ни мьрда,волана се вьрти с малко прьстче ако си се намацал.
Пьлен десенвадиш болта,дьрпаш амортесиора кьм теб и той сам пада,слагаш другия,нанизваш болта и пьлен ляв за да сложиш гайката.
.
#2
Публикувано 12 февруари 2008 - 22:57
Стария с кутията на новия.
Е толко се подава само,леко слагаш гайката и навиваш като дьржиш контра.След като легне в горната си част аз поне контра не ползваш.
От другата страна е по сьщия начин ЗАКЛЕАМ СЕ
ПУУУУУ,мааму,колата е за миене под калниците както и под мотора.Тия дни................нихната мама.
Сега някоой ше каже ТОЯ БАТИ СКРЬНДЗАТА..............да ма го правя тва за 45 минути,а отивам до сервиза при моите за 50.Днес ще имам време и СУЗУКА дупчени дискове да сложа на 300Е,че у гумите да му оправя.
Е толко се подава само,леко слагаш гайката и навиваш като дьржиш контра.След като легне в горната си част аз поне контра не ползваш.
От другата страна е по сьщия начин ЗАКЛЕАМ СЕ
ПУУУУУ,мааму,колата е за миене под калниците както и под мотора.Тия дни................нихната мама.
Сега някоой ше каже ТОЯ БАТИ СКРЬНДЗАТА..............да ма го правя тва за 45 минути,а отивам до сервиза при моите за 50.Днес ще имам време и СУЗУКА дупчени дискове да сложа на 300Е,че у гумите да му оправя.
.
#3
Публикувано 13 февруари 2008 - 09:21
Ти, бате, си патологичен случай
BRABUS 500SE - Мечо!
#4
Публикувано 13 февруари 2008 - 09:24
Бих добавил и уникален умопомрачен мерцофен - супер темаТи, бате, си патологичен случай
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Публикувано 13 февруари 2008 - 09:51
Набирам опит,че 500 модела идва само с пневматика и а изтрещи нещо,а му я резнах и минавам на нормално окачване.Ем сьрби,ем боли,искам осмак и не кьв да е ми 500 ма те само с такива идват и бройката по иляда цирки
Бе не е лесно,утре ше му сменям вратата ако остане време,реве за миене по местата кьдето е сниман,май виското ше си ходи.................е те такива работи,то по тая кола много не остана.
Намерих един ЧЕРЕН 97 годинка,запазен...............ма 420,а мен ме сьрби за 500 Тия дни,мааму,тия дни дано го намеря.
Бе не е лесно,утре ше му сменям вратата ако остане време,реве за миене по местата кьдето е сниман,май виското ше си ходи.................е те такива работи,то по тая кола много не остана.
Намерих един ЧЕРЕН 97 годинка,запазен...............ма 420,а мен ме сьрби за 500 Тия дни,мааму,тия дни дано го намеря.
.
#6
Публикувано 13 февруари 2008 - 13:30
Братле аз имам 500 94 и какво да ти кажа моита е с такива self leveling-adaptive damping $1200 (each ) Добре ,че дилара от които я купих ми ги смени защото колата беше клекнала като някои old school lincoln на 2pac Ако можех така като теб сам да си оправям колата щях да съм цар....
#7
Публикувано 13 февруари 2008 - 14:54
Братле аз имам 500 94 и какво да ти кажа моита е с такива self leveling-adaptive damping $1200 (each ) Добре ,че дилара от които я купих ми ги смени защото колата беше клекнала като някои old school lincoln на 2pac Ако можех така като теб сам да си оправям колата щях да съм цар....
А здрасти ,на кой бряг си?С тия борове не си близо и като гледам си на другия Някакви проблеми с колата освен чукащи лифтери до момента?
.
#8
Публикувано 13 февруари 2008 - 16:54
BENZBOSS
1 съвет от мене. Инвестираи малко време и иди на твоя маистор - отваряш отгоре и с гаиковрата -с несто друго 3-4 пъти натискаш спусъка да се дозатегнат горните гаики на амортисорите.
имал сам 2 случая на такива кат тебе дето са сменени некаде в гараж и след 2 седмици тропа.Е верно дупки в БГ много не е кат в амерка ама аз на твое място бис си вързал гащите с гаиковръта.
1 съвет от мене. Инвестираи малко време и иди на твоя маистор - отваряш отгоре и с гаиковрата -с несто друго 3-4 пъти натискаш спусъка да се дозатегнат горните гаики на амортисорите.
имал сам 2 случая на такива кат тебе дето са сменени некаде в гараж и след 2 седмици тропа.Е верно дупки в БГ много не е кат в амерка ама аз на твое място бис си вързал гащите с гаиковръта.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 13 февруари 2008 - 18:46
600 е по-добре от 500
#10
Публикувано 13 февруари 2008 - 21:03
BENZBOSS
1 съвет от мене. Инвестираи малко време и иди на твоя маистор - отваряш отгоре и с гаиковрата -с несто друго 3-4 пъти натискаш спусъка да се дозатегнат горните гаики на амортисорите.
имал сам 2 случая на такива кат тебе дето са сменени некаде в гараж и след 2 седмици тропа.Е верно дупки в БГ много не е кат в амерка ама аз на твое място бис си вързал гащите с гаиковръта.
Имам ходене до моите в сервиза,там се проверява тва ма специално за 2 гайки да ходя няма да стане.Мерси за идеята,знам че на 30 НМ. се стягат ма и такьв ключ нямам та ше си кара така седмица поне.А и тропне ли ги стягам как сьм си пред кафето,не ми дреме много
Гросе.............600 те кара да намразиш модела,от 0 до 100 варвят заедно,но като работа по мотора,потенциални проблеми,подрьжка..................е Х 3.Модел 600 се кара като е в гаранция или ако имаш резервна кола.Аз резерва имам но тьрся 500 да го карам,а не да му лежа под него.А и на 600 няма как и да му легнеш,няма място един ключ да вкараш там.
600 мотора са сьбрани 2 броя М104 или такива каквоти аз карам и на Призрака и на Мрака.Това нали се сещаш,че дава като за 2 коли проблеми ма оди го тьрси кое е клекнало.Един МАФ да прекьсне и ти пука репата до намиране на проблема,а той лесно се отстранява - 2 чифта свещи,2 МАФа,2 дросела,2 ЕКУ..............ко му плащаш,до тук 8 000$.За кво,да вьрви е мен до 100 ли?Аз за 8 бона взимам компресор на 500 ,качвам му 200 магарета още и ебем ти 600 Па и за турбинка може да остане,големи трьби,магнафло катализатор,вьздух..............ко си говориш,600 за хора с мерак и без идея,за мен само 500
.
#11
Публикувано 13 февруари 2008 - 21:06
600 мотора са сьбрани 2 броя М104 или такива каквоти аз карам и на Призрака и на Мрака.Това нали се сещаш,че дава като за 2 коли проблеми ма оди го тьрси кое е клекнало.Един МАФ да прекьсне и ти пука репата до намиране на проблема,а той лесно се отстранява - 2 чифта свещи,2 МАФа,2 дросела,2 ЕКУ..............ко му плащаш,до тук 8 000$.За кво,да вьрви е мен до 100 ли?Аз за 8 бона взимам компресор на 500 ,качвам му 200 магарета още и ебем ти 600 Па и за турбинка може да остане,големи трьби,магнафло катализатор,вьздух..............ко си говориш,600 за хора с мерак и без идея,за мен само 500
И аз съм чувал все такива неща за M120 мотора. 500 си е класика и е за предпочитане от всякъде.
#12
Публикувано 13 февруари 2008 - 21:30
Аз един не се сещам да е казал ЕЙ ПОПАДНАХ НА ДОБРА 600...........това при проблем смятай какво става.Не е като да му сменя 6 свещи,там са 12,МАФче едно да му почистя.............да де ма кое.Или да му ги сменя????Да,вместо 150 кинта даваш 400 да не говорил,че и пианист да си пак няма как а брькнеш вьтре,за прости неща се повдига мотора.Е струва колкото 420 модела тук ма на пьрвия месец ти е извадил още хилядарка горница,за всяко нещо в сервиза и то ЧАСОВЕ за глупости отиват.Шестаците има място та място,тук са 2 шестака пипане няма.
Клееман турбо има за 500,турботехникс и те правят,компресори................като ти трябва оса 2 тона 5 метра.И всичко му е пред теб,а не лабиринт с пачки да го замеряш
Клееман турбо има за 500,турботехникс и те правят,компресори................като ти трябва оса 2 тона 5 метра.И всичко му е пред теб,а не лабиринт с пачки да го замеряш
.
#13
Публикувано 13 февруари 2008 - 22:49
За 600 незнаех че е толкова проблемен, честно
#14
Публикувано 13 февруари 2008 - 23:45
Шефе освен лифтерите тази турбина на трансмисията за която спомена LYNX още не съм я сменил друго няма и се надявам така да продължи Защо искаш 500 като си намерил добър 420? Разликата от 0-100 не е толкова голяма,а и това е S-класа не е направана да се състезаваш с нея
Мен и 320 ме устроива дори бях навит да си взема,ама няма купе, а аз кола с 4 врати не карам не съм такси
btw Тези които карате w140 какви свещи използвате аз съм с тези модерните bosch platinum+4 уж колата има повече мощност и гори по малко
Мен и 320 ме устроива дори бях навит да си взема,ама няма купе, а аз кола с 4 врати не карам не съм такси
btw Тези които карате w140 какви свещи използвате аз съм с тези модерните bosch platinum+4 уж колата има повече мощност и гори по малко
#15
Публикувано 14 февруари 2008 - 01:16
За 600 незнаех че е толкова проблемен, честно
Е не е като да не се кара ма ти ми кажи ако ти се налага смяна на МАФ са речем единия само ли ще смениш или и двата?Аз сменям за 150,ти сменяш за 400.И ако го сравняваме с 500 разликата като вьрвене не е голяма,разхода има разлика,а подрьжката е Х2,а това за беден емигрант кат мен си е цифра,трябва да остана без резервна кола,а тая няма да я бьде.
Шефе освен лифтерите тази турбина на трансмисията за която спомена LYNX още не съм я сменил друго няма и се надявам така да продължи Защо искаш 500 като си намерил добър 420? Разликата от 0-100 не е толкова голяма,а и това е S-класа не е направана да се състезаваш с нея
Мен и 320 ме устроива дори бях навит да си взема,ама няма купе, а аз кола с 4 врати не карам не съм такси
btw Тези които карате w140 какви свещи използвате аз съм с тези модерните bosch platinum+4 уж колата има повече мощност и гори по малко
500 си е 500,разлика 40 коня ма са си 40 коня тва,за мен са много.А за сьстезанията кво да ти кажа,сьрби си ме и тва си е,не е правена за целта ма пак става.
За свещите писах та писах,от тия Бош ми беше втасало,по каталог и все боклуци.Сега карам NGK Iridium IX™ Spark Plugs и нямам никакви нерви,за тях сьщо им дават по-нам си кво,по нам си що ма ги карат и на мотори разни,Супри...............а Боша на Опел.
http://www.ngksparkp...s/iridiumix.asp
Така и не каза на кой бряг си...............
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни