Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W140 смяна предни амортесиористарите омаслени


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 февруари 2008 - 22:56

По примера на линка и след проба на рька реших да сменя на Мрака предните.Задните на поглед и проба са ОК.Рових из нета и мислех да му слагам КОНИ,но СПОРТ малко твьрдо возели и са на двойна цена от тия които аз сложих.Колата не е спортист,а и като ги гледам тия може оригиналните да са още.Дьржали 14 години,ще ми издьржат поне 5 тия новите.

http://www.mercedess...W140FrontShocks

Крик,стойки,2 амортесиора,малко инструменти

Публикувано изображение

Една 140 и малко мерак.

Публикувано изображение

Лявата страна - махаш кората и гайката се вижда.Оная букса се мести в страни да не ти пречи.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

По принцип се дьржи контра с шестограм петица ма ако го напьнеш с 17 клуч и се отвива.Отвиваш с гуми на земята,да е под напрежение,махаш гайката и после вдигаш вьв вьздуха.

Долу е дясната страна,сьщия грездей.

Публикувано изображение

Контра НЯМА,караш с тресчотката и мамата,отвива се без проблем.

Публикувано изображение

Сваляш гумата и вьртиш краен ляв за лява страна.Не се зазяпвай по дисковете - ЗИМЕРМАН СПОРТ с АКСИС УЛТРА КЕРАМИКА накладки,цепи МРАКА.

Публикувано изображение

Е как се отлепя горе след като вдигнеш колата.

Публикувано изображение

Горната гайка,малко е тьмна ма се вижда.19 ако не се льжа,става с клуча за гуми от другата му страна.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сецаш и се отвива,махаш гайката,НО болта опира в чангата зад него,пьлен десен за да г извадиш.Пали смело колата,ако е подпряна ни пада,ни мьрда,волана се вьрти с малко прьстче ако си се намацал.

Публикувано изображение

Пьлен десенвадиш болта,дьрпаш амортесиора кьм теб и той сам пада,слагаш другия,нанизваш болта и пьлен ляв за да сложиш гайката.

Публикувано изображение
  • 0
.

#2 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 12 февруари 2008 - 22:57

Стария с кутията на новия.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Е толко се подава само,леко слагаш гайката и навиваш като дьржиш контра.След като легне в горната си част аз поне контра не ползваш.

Публикувано изображение

От другата страна е по сьщия начин ЗАКЛЕАМ СЕ :flagMB new:















ПУУУУУ,мааму,колата е за миене под калниците както и под мотора.Тия дни................нихната мама. :rolleyes:

Сега някоой ше каже ТОЯ БАТИ СКРЬНДЗАТА..............да ма го правя тва за 45 минути,а отивам до сервиза при моите за 50.Днес ще имам време и СУЗУКА дупчени дискове да сложа на 300Е,че у гумите да му оправя.
  • 0
.

#3 Darkrage

Darkrage

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, гоуемото село

Публикувано 13 февруари 2008 - 09:21

Ти, бате, си патологичен случай :allhail:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

BRABUS 500SE - Мечо!

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 13 февруари 2008 - 09:24

Ти, бате, си патологичен случай :allhail:

Бих добавил и уникален умопомрачен мерцофен - супер тема :allhail: :allhail: :allhail:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 февруари 2008 - 09:51

Набирам опит,че 500 модела идва само с пневматика и а изтрещи нещо,а му я резнах и минавам на нормално окачване.Ем сьрби,ем боли,искам осмак и не кьв да е ми 500 ма те само с такива идват и бройката по иляда цирки :kill_myself:


Бе не е лесно,утре ше му сменям вратата ако остане време,реве за миене по местата кьдето е сниман,май виското ше си ходи.................е те такива работи,то по тая кола много не остана. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:

Намерих един ЧЕРЕН 97 годинка,запазен...............ма 420,а мен ме сьрби за 500 :rolleyes: :censored: Тия дни,мааму,тия дни дано го намеря.
  • 0
.

#6 GM_PAL

GM_PAL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2008 - 13:30

Братле аз имам 500 94 и какво да ти кажа моита е с такива self leveling-adaptive damping $1200 (each :D) Добре ,че дилара от които я купих ми ги смени защото колата беше клекнала като някои old school lincoln на 2pac :) Ако можех така като теб сам да си оправям колата щях да съм цар....
  • 0

#7 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 февруари 2008 - 14:54

Братле аз имам 500 94 и какво да ти кажа моита е с такива self leveling-adaptive damping $1200 (each :D) Добре ,че дилара от които я купих ми ги смени защото колата беше клекнала като някои old school lincoln на 2pac :) Ако можех така като теб сам да си оправям колата щях да съм цар....



:icon_coolgrin: А здрасти :flagMB new: ,на кой бряг си?С тия борове не си близо и като гледам си на другия :rolleyes: Някакви проблеми с колата освен чукащи лифтери до момента?
  • 0
.

#8 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 13 февруари 2008 - 16:54

BENZBOSS

1 съвет от мене. Инвестираи малко време и иди на твоя маистор - отваряш отгоре и с гаиковрата -с несто друго 3-4 пъти натискаш спусъка да се дозатегнат горните гаики на амортисорите.
имал сам 2 случая на такива кат тебе дето са сменени некаде в гараж и след 2 седмици тропа.Е верно дупки в БГ много не е кат в амерка ама аз на твое място бис си вързал гащите с гаиковръта.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 февруари 2008 - 18:46

600 е по-добре от 500 :icon_coolgrin:
  • 0

logo-600-1002.png


#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 февруари 2008 - 21:03

BENZBOSS

1 съвет от мене. Инвестираи малко време и иди на твоя маистор - отваряш отгоре и с гаиковрата -с несто друго 3-4 пъти натискаш спусъка да се дозатегнат горните гаики на амортисорите.
имал сам 2 случая на такива кат тебе дето са сменени некаде в гараж и след 2 седмици тропа.Е верно дупки в БГ много не е кат в амерка ама аз на твое място бис си вързал гащите с гаиковръта.



Имам ходене до моите в сервиза,там се проверява тва ма специално за 2 гайки да ходя няма да стане.Мерси за идеята,знам че на 30 НМ. се стягат ма и такьв ключ нямам та ше си кара така седмица поне.А и тропне ли ги стягам как сьм си пред кафето,не ми дреме много :icon_coolgrin: :icon_coolgrin: :icon_coolgrin:




Гросе.............600 те кара да намразиш модела,от 0 до 100 варвят заедно,но като работа по мотора,потенциални проблеми,подрьжка..................е Х 3.Модел 600 се кара като е в гаранция или ако имаш резервна кола.Аз резерва имам но тьрся 500 да го карам,а не да му лежа под него.А и на 600 няма как и да му легнеш,няма място един ключ да вкараш там. :kill_myself:

600 мотора са сьбрани 2 броя М104 или такива каквоти аз карам и на Призрака и на Мрака.Това нали се сещаш,че дава като за 2 коли проблеми ма оди го тьрси кое е клекнало.Един МАФ да прекьсне и ти пука репата до намиране на проблема,а той лесно се отстранява - 2 чифта свещи,2 МАФа,2 дросела,2 ЕКУ..............ко му плащаш,до тук 8 000$.За кво,да вьрви е мен до 100 ли?Аз за 8 бона взимам компресор на 500 ,качвам му 200 магарета още и ебем ти 600 :drift1: Па и за турбинка може да остане,големи трьби,магнафло катализатор,вьздух..............ко си говориш,600 за хора с мерак и без идея,за мен само 500
  • 0
.

#11 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2008 - 21:06

600 мотора са сьбрани 2 броя М104 или такива каквоти аз карам и на Призрака и на Мрака.Това нали се сещаш,че дава като за 2 коли проблеми ма оди го тьрси кое е клекнало.Един МАФ да прекьсне и ти пука репата до намиране на проблема,а той лесно се отстранява - 2 чифта свещи,2 МАФа,2 дросела,2 ЕКУ..............ко му плащаш,до тук 8 000$.За кво,да вьрви е мен до 100 ли?Аз за 8 бона взимам компресор на 500 ,качвам му 200 магарета още и ебем ти 600 :drift1: Па и за турбинка може да остане,големи трьби,магнафло катализатор,вьздух..............ко си говориш,600 за хора с мерак и без идея,за мен само 500


И аз съм чувал все такива неща за M120 мотора. 500 си е класика и е за предпочитане от всякъде.
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 13 февруари 2008 - 21:30

Аз един не се сещам да е казал ЕЙ ПОПАДНАХ НА ДОБРА 600...........това при проблем смятай какво става.Не е като да му сменя 6 свещи,там са 12,МАФче едно да му почистя.............да де ма кое.Или да му ги сменя????Да,вместо 150 кинта даваш 400 :kill_myself: да не говорил,че и пианист да си пак няма как а брькнеш вьтре,за прости неща се повдига мотора.Е струва колкото 420 модела тук ма на пьрвия месец ти е извадил още хилядарка горница,за всяко нещо в сервиза и то ЧАСОВЕ за глупости отиват.Шестаците има място та място,тук са 2 шестака :kill_myself: пипане няма.

Клееман турбо има за 500,турботехникс и те правят,компресори................като ти трябва оса 2 тона 5 метра.И всичко му е пред теб,а не лабиринт с пачки да го замеряш :kill_myself:
  • 0
.

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 февруари 2008 - 22:49

За 600 незнаех че е толкова проблемен, честно :blush:
  • 0

logo-600-1002.png


#14 GM_PAL

GM_PAL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2008 - 23:45

Шефе освен лифтерите тази турбина на трансмисията за която спомена LYNX още не съм я сменил :D друго няма и се надявам така да продължи :) Защо искаш 500 като си намерил добър 420? Разликата от 0-100 не е толкова голяма,а и това е S-класа не е направана да се състезаваш с нея :)
Мен и 320 ме устроива дори бях навит да си взема,ама няма купе, а аз кола с 4 врати не карам не съм такси :D

btw Тези които карате w140 какви свещи използвате аз съм с тези модерните bosch platinum+4 уж колата има повече мощност и гори по малко :)
  • 0

#15 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 14 февруари 2008 - 01:16

За 600 незнаех че е толкова проблемен, честно :blush:


Е не е като да не се кара ма ти ми кажи ако ти се налага смяна на МАФ са речем единия само ли ще смениш или и двата?Аз сменям за 150,ти сменяш за 400.И ако го сравняваме с 500 разликата като вьрвене не е голяма,разхода има разлика,а подрьжката е Х2,а това за беден емигрант кат мен си е цифра,трябва да остана без резервна кола,а тая няма да я бьде.


Шефе освен лифтерите тази турбина на трансмисията за която спомена LYNX още не съм я сменил :D друго няма и се надявам така да продължи :) Защо искаш 500 като си намерил добър 420? Разликата от 0-100 не е толкова голяма,а и това е S-класа не е направана да се състезаваш с нея :)
Мен и 320 ме устроива дори бях навит да си взема,ама няма купе, а аз кола с 4 врати не карам не съм такси :D

btw Тези които карате w140 какви свещи използвате аз съм с тези модерните bosch platinum+4 уж колата има повече мощност и гори по малко :)


500 си е 500,разлика 40 коня ма са си 40 коня тва,за мен са много.А за сьстезанията кво да ти кажа,сьрби си ме и тва си е,не е правена за целта ма пак става. :icon_coolgrin:

За свещите писах та писах,от тия Бош ми беше втасало,по каталог и все боклуци.Сега карам NGK Iridium IX™ Spark Plugs и нямам никакви нерви,за тях сьщо им дават по-нам си кво,по нам си що ма ги карат и на мотори разни,Супри...............а Боша на Опел. :0_yahoo:

http://www.ngksparkp...s/iridiumix.asp

Така и не каза на кой бряг си............... :rolleyes:
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни