И така
Едва ли ще мога да допълня много от написаното преди мен, но ето какво направих аз.
1. Намерих сервиз на който вярвам.
2.Позволено ми беше да снимам и да присъствам на цялата процедура.
3.Взех си лаптопа с всички качени снимки от Боса и се бях осигурил, че няма да има нацупени монтьори.
4. Преди това си бях купил всички оригинални масло, филтър и гарнитура.
Колата я качихме и .......
Size: 61.33K, Downloads: 229Obsta.jpgРазвиване пропката на картера
Size: 64.15K, Downloads: 242PropkaKarter.jpgМасълцето си потече .
Size: 66.34K, Downloads: 239Te4Karter.jpgДа отбележа ,че стария собственик ми каза че е сменял маслото преди 10 К, но аз да съм си сигурен....
Махане на картера - 6 болта. Резултатът след тази операция
Size: 68.45K, Downloads: 255AfterKarter.jpg
Size: 64.98K, Downloads: 242AfterKarter1.jpgСледва махане на филтъра
Size: 55.71K, Downloads: 216Mahane_Filtyr.jpgОще масло ...........
Size: 45.38K, Downloads: 215FilterTe4.jpgСтарата гарнитура..........
Size: 67.23K, Downloads: 217Garnitura.jpgОткриване на пропката на турбината. За съжаление не успях да направя снимка, как го направиха, но мисля че въртяха с ключ 24 двигателя.
Ето я и пропката
Size: 45.27K, Downloads: 228Turbina1.jpgОтвиваме и маслото се изтича
Size: 61.92K, Downloads: 237Turbina.jpgРазвихме малко болтовете на "мозъка" , без да го махаме - страх ме беше.......Боса беше описал подробно как
Size: 69.55K, Downloads: 241Mozyk1.jpg
Size: 85.78K, Downloads: 231Mozyk.jpgВремето на изтичане на цялата процедура беше към час и половина.
По Обратния ред - завиване на мозъка, пропката на турбината.
Новия ми филтър с гарнитурата
Size: 40.41K, Downloads: 222FilterBetter.jpg
Size: 48.98K, Downloads: 221FilterBest.jpgИ накрая картера.
Новото масло - оригинално по каталог
Отпред
Size: 38.64K, Downloads: 206GearOilFront.jpg.. и отзад
Size: 46.67K, Downloads: 207GearOil.jpgБях купил 7 литра, за да съм сигурен. Наляхме 4 литра и запалих колата с вдигнати задни колела. Нямаше никаква реакция със смяна на скоростите. Затова доляхме още 1 литър. Запалих и започна смяна от Неутрална до 2 и обратно със задържане на всяка скорост от около 30 секунди.
Наляхме още 1,5 литра. Палене, смяна, мерене. Беше на минимум. Изкарах колата и покарах 10туна минути. Всичко си беше наред. Връщане в гаража-ново мерене и доливане на още 0,5 литър.
В края на деня, след около 1ас градско ново ходене до гаража и си показваше нормално.
Това е колеги. Едва ли има нещо ново добавено по вече описаното в тази тема, но все пак, ако на някой не му е ясно.
Мда- забравих да допълня, че направих смяна на маслото на диференциала. Бях го сменил с Лики Моли, което покриваше 235.0 само преди седмица, но след четене реших да не рискувам и си купих оригинално с ДОБАВКАТА. Пак да подчертая с
ОРИГИНАЛНАТА ДОБАВКА НА МЕРЦЕДЕС
Ето какво представлява и лично мое мнение - не си правете експерименти.
Отпред
Size: 50.5K, Downloads: 196Difoil.jpgОтзад
Size: 43.3K, Downloads: 179DifoilBack.jpgЛеко и безаварийно каране