И така
Едва ли ще мога да допълня много от написаното преди мен, но ето какво направих аз.
1. Намерих сервиз на който вярвам.
2.Позволено ми беше да снимам и да присъствам на цялата процедура.
3.Взех си лаптопа с всички качени снимки от Боса и се бях осигурил, че няма да има нацупени монтьори.
4. Преди това си бях купил всички оригинални масло, филтър и гарнитура.
Колата я качихме и .......
Размер: 61,33K, Сваляния: 223Obsta.jpgРазвиване пропката на картера
Размер: 64,15K, Сваляния: 233PropkaKarter.jpgМасълцето си потече .
Размер: 66,34K, Сваляния: 233Te4Karter.jpgДа отбележа ,че стария собственик ми каза че е сменял маслото преди 10 К, но аз да съм си сигурен....
Махане на картера - 6 болта. Резултатът след тази операция
Размер: 68,45K, Сваляния: 248AfterKarter.jpg
Размер: 64,98K, Сваляния: 236AfterKarter1.jpgСледва махане на филтъра
Размер: 55,71K, Сваляния: 210Mahane_Filtyr.jpgОще масло ...........
Размер: 45,38K, Сваляния: 208FilterTe4.jpgСтарата гарнитура..........
Размер: 67,23K, Сваляния: 210Garnitura.jpgОткриване на пропката на турбината. За съжаление не успях да направя снимка, как го направиха, но мисля че въртяха с ключ 24 двигателя.
Ето я и пропката
Размер: 45,27K, Сваляния: 222Turbina1.jpgОтвиваме и маслото се изтича
Размер: 61,92K, Сваляния: 229Turbina.jpgРазвихме малко болтовете на "мозъка" , без да го махаме - страх ме беше.......Боса беше описал подробно как
Размер: 69,55K, Сваляния: 235Mozyk1.jpg
Размер: 85,78K, Сваляния: 224Mozyk.jpgВремето на изтичане на цялата процедура беше към час и половина.
По Обратния ред - завиване на мозъка, пропката на турбината.
Новия ми филтър с гарнитурата
Размер: 40,41K, Сваляния: 216FilterBetter.jpg
Размер: 48,98K, Сваляния: 215FilterBest.jpgИ накрая картера.
Новото масло - оригинално по каталог
Отпред
Размер: 38,64K, Сваляния: 200GearOilFront.jpg.. и отзад
Размер: 46,67K, Сваляния: 200GearOil.jpgБях купил 7 литра, за да съм сигурен. Наляхме 4 литра и запалих колата с вдигнати задни колела. Нямаше никаква реакция със смяна на скоростите. Затова доляхме още 1 литър. Запалих и започна смяна от Неутрална до 2 и обратно със задържане на всяка скорост от около 30 секунди.
Наляхме още 1,5 литра. Палене, смяна, мерене. Беше на минимум. Изкарах колата и покарах 10туна минути. Всичко си беше наред. Връщане в гаража-ново мерене и доливане на още 0,5 литър.
В края на деня, след около 1ас градско ново ходене до гаража и си показваше нормално.
Това е колеги. Едва ли има нещо ново добавено по вече описаното в тази тема, но все пак, ако на някой не му е ясно.
Мда- забравих да допълня, че направих смяна на маслото на диференциала. Бях го сменил с Лики Моли, което покриваше 235.0 само преди седмица, но след четене реших да не рискувам и си купих оригинално с ДОБАВКАТА. Пак да подчертая с
ОРИГИНАЛНАТА ДОБАВКА НА МЕРЦЕДЕС
Ето какво представлява и лично мое мнение - не си правете експерименти.
Отпред
Размер: 50,5K, Сваляния: 191Difoil.jpgОтзад
Размер: 43,3K, Сваляния: 172DifoilBack.jpgЛеко и безаварийно каране