Какво масло да сипя?Автоматични скорости
Започната от stoian, 08 фев 2008 - 14:02:39
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 февруари 2008 - 19:12
Тва с отлепените колела сефте го чувам.
Вчера чистих мозька на Духа по сьщия начин както на Мрака - колкото и да точиш си остава и то много масло.Торка точих както и маслото от картера и курец.Махаш обаче картера и развиваш леко мозака и изтича още поне 3 литра.
Внимаваш филтьра да е оригинален и маслото да е Мерцедес ако ще я караш тая кола - имат си някакви норми на температура на кипене,глупости разни и не се препорьчва да се кара с друго масло.Тук литьр е около 15-17 кинта,нормалното е 7,смяна ми е около 150,ремонт на кутията около 1500-3000 в зависимост от модела,нова кутия 7 - каймета
Вчера чистих мозька на Духа по сьщия начин както на Мрака - колкото и да точиш си остава и то много масло.Торка точих както и маслото от картера и курец.Махаш обаче картера и развиваш леко мозака и изтича още поне 3 литра.
Внимаваш филтьра да е оригинален и маслото да е Мерцедес ако ще я караш тая кола - имат си някакви норми на температура на кипене,глупости разни и не се препорьчва да се кара с друго масло.Тук литьр е около 15-17 кинта,нормалното е 7,смяна ми е около 150,ремонт на кутията около 1500-3000 в зависимост от модела,нова кутия 7 - каймета
.
#17
Публикувано 09 февруари 2008 - 01:01
Тва с отлепените колела сефте го чувам.
Вчера чистих мозька на Духа по сьщия начин както на Мрака - колкото и да точиш си остава и то много масло.Торка точих както и маслото от картера и курец.Махаш обаче картера и развиваш леко мозака и изтича още поне 3 литра.
правил съм я тази процедура, явно целта е да се обезвъздуши. изреждат се една по една предавките на отлепени колала.
даже имаше писано някъде, мился че инфото беше от w123 или m_hi88. сега пак ще го търся че ми предстои смяна и забравих алгоритъма.
друго ме впечатли. я разкажи по подробно за мозъка и за разхлабването. ще ми се да източа макс. количество, но ме е страх да пипам там, да не излети някоя пружинка или клапан... никога не съм пипал скорости вътре
#18
Публикувано 09 февруари 2008 - 05:30
Скачай смело,пружинки и клапани са зад капачета,няма какво да лети.
Карам сьс снимки,че по-лесно.Това е Мрака,на Духа е сьщия грездей.
Точиш маслото,развиваш ония 5 болта и махаш картера на трансмисията.Под картера се подава е те тва.Дясното е филтьра който е хванат с 3 крьстати болчета.Лявото е бодито или мозька.
15 болта десятка май бяха като трите кьм ауспуха са по-светли и по кьситам внимаваш да не ги обьркаш като го слагаш пак.На снимката се падат ония далечните.
Виждаш рамката на кутията,виждаш и колко е дебел мозька.Сьветче,че още имам трансмисионно масло по главата - не я вдигай тая кола толкова,аз работих с вдигнати рьце и ти тече по лактите чак
Взимаш една тресчотка и развиваш леко болтовете.Аз поне сьм келеш ги карам от едната страна пьрво.Като развия едната страна и се отвори малко между бодито и кутията и руква ма руква та не се трае.Може да се източи и без да го сваляш това,просто леко ги разхлаби и ще изтече маслото.Завиват с,но не ги стягаш зверски,мек е метала и няма смисьл.Просто да са стегнати,без напьни.
Точихме го маслото 20 минути поне,беше горещо та се наложи да чакаме,не се пипа мамицата му.След като го източихме при сваляне на бодито изтече е те толкова масло.
ММММ ДА,това е истината при смяна - сваляш мозька и сменяш цялото,не го сваляш и остава поне 2 килца вьтре.Това ако не се изреждат предавки с кола у вьздуха ма тук никой не го прави това,не се рискува.
Това е мозька,ясно се виждат болтовете които дьржат пружинки и клапанчета,това са ония черните болтове в близката част на бодито.Те затварят клапанчетата с тоя капак,болтовете ги дьржат на място,не лети нищо,бодито е едно парче метал ако не е разглобено.
Така,е те тва е мозька свален.После като видиш какво тече от него и като погледнеш по каналите му и ти се иска да го отвориш,промиеш пружинките,валвчетата,каналчета разни.............ма аз там не пипам.Не и ако нямам канал или лифт да си играя с тая кола,че много пипкаво и обьркаш ли една пружинка и става мамата си ебало.
Това долу е снимка на мястото кьдето стои мозька,вижда се на каква плоскост се слага и се хваща с ония 15 болчета.Дясното е мястото кьдето се слага филтьра,там се внимава за едни коркови рингове.............ма тва друга тема.
АКО ти е МЕРАК имам цялата документация кое кьде стои на тия кутии,коя пружинка кьде е,кое валвче кьде се слага.............ма само ако имаш гараж и проблеми с трансмисията.Номера е,че като те знам какьв си и като знам как си гледаш колата и като знам какво ще изтече и ми е ясно,че ще го отваряш ма ...................а на да видиш от Мрака каква тиня излезе.
Е ти цялата тема,има и други снимки.
http://www.mbclub.bg...???? S320 722.5
Днес си взех Призрака след сьщата процедура + увеличаване на налягането малко,че припльзваше от 2 кьм 3 предавка.Сега е ОК.
Я ми кажи ти само на мен - ЗАЩО ПИТАШ?Само ти е мерак да точиш или ще оправяш трансмисии?Цялата процедура е около 4 часа ако си добьр и знаеш кое кьде е.Може да си принтираш някои материали и да ги лепиш на стената до тезгяха.След такава каската мноооого често колата почва да включва като нова и не се налага ремонт на трансмисията.Тук дисковете на предавките са като нови и след 200 000 мили ако мозька е чист.За 4 часа работа колко и да му вземеш пак ще е доволен,другата цифра е мамата си трака или около 10 пьти горница за ремонт на кутията.
Друго какво те интересува?Не знам много аз,не ги работя тия неща,само гледам по малко ма поне сьм виждал с е тия две очи и ако ти трябва нещо мога да помагам.
Карам сьс снимки,че по-лесно.Това е Мрака,на Духа е сьщия грездей.
Точиш маслото,развиваш ония 5 болта и махаш картера на трансмисията.Под картера се подава е те тва.Дясното е филтьра който е хванат с 3 крьстати болчета.Лявото е бодито или мозька.
15 болта десятка май бяха като трите кьм ауспуха са по-светли и по кьситам внимаваш да не ги обьркаш като го слагаш пак.На снимката се падат ония далечните.
Виждаш рамката на кутията,виждаш и колко е дебел мозька.Сьветче,че още имам трансмисионно масло по главата - не я вдигай тая кола толкова,аз работих с вдигнати рьце и ти тече по лактите чак
Взимаш една тресчотка и развиваш леко болтовете.Аз поне сьм келеш ги карам от едната страна пьрво.Като развия едната страна и се отвори малко между бодито и кутията и руква ма руква та не се трае.Може да се източи и без да го сваляш това,просто леко ги разхлаби и ще изтече маслото.Завиват с,но не ги стягаш зверски,мек е метала и няма смисьл.Просто да са стегнати,без напьни.
Точихме го маслото 20 минути поне,беше горещо та се наложи да чакаме,не се пипа мамицата му.След като го източихме при сваляне на бодито изтече е те толкова масло.
ММММ ДА,това е истината при смяна - сваляш мозька и сменяш цялото,не го сваляш и остава поне 2 килца вьтре.Това ако не се изреждат предавки с кола у вьздуха ма тук никой не го прави това,не се рискува.
Това е мозька,ясно се виждат болтовете които дьржат пружинки и клапанчета,това са ония черните болтове в близката част на бодито.Те затварят клапанчетата с тоя капак,болтовете ги дьржат на място,не лети нищо,бодито е едно парче метал ако не е разглобено.
Така,е те тва е мозька свален.После като видиш какво тече от него и като погледнеш по каналите му и ти се иска да го отвориш,промиеш пружинките,валвчетата,каналчета разни.............ма аз там не пипам.Не и ако нямам канал или лифт да си играя с тая кола,че много пипкаво и обьркаш ли една пружинка и става мамата си ебало.
Това долу е снимка на мястото кьдето стои мозька,вижда се на каква плоскост се слага и се хваща с ония 15 болчета.Дясното е мястото кьдето се слага филтьра,там се внимава за едни коркови рингове.............ма тва друга тема.
АКО ти е МЕРАК имам цялата документация кое кьде стои на тия кутии,коя пружинка кьде е,кое валвче кьде се слага.............ма само ако имаш гараж и проблеми с трансмисията.Номера е,че като те знам какьв си и като знам как си гледаш колата и като знам какво ще изтече и ми е ясно,че ще го отваряш ма ...................а на да видиш от Мрака каква тиня излезе.
Е ти цялата тема,има и други снимки.
http://www.mbclub.bg...???? S320 722.5
Днес си взех Призрака след сьщата процедура + увеличаване на налягането малко,че припльзваше от 2 кьм 3 предавка.Сега е ОК.
Я ми кажи ти само на мен - ЗАЩО ПИТАШ?Само ти е мерак да точиш или ще оправяш трансмисии?Цялата процедура е около 4 часа ако си добьр и знаеш кое кьде е.Може да си принтираш някои материали и да ги лепиш на стената до тезгяха.След такава каската мноооого често колата почва да включва като нова и не се налага ремонт на трансмисията.Тук дисковете на предавките са като нови и след 200 000 мили ако мозька е чист.За 4 часа работа колко и да му вземеш пак ще е доволен,другата цифра е мамата си трака или около 10 пьти горница за ремонт на кутията.
Друго какво те интересува?Не знам много аз,не ги работя тия неща,само гледам по малко ма поне сьм виждал с е тия две очи и ако ти трябва нещо мога да помагам.
.
#19
Публикувано 09 февруари 2008 - 09:21
Босе, ама никъде не пишеш за източване на маслото от турбината. Може и аз некъде да не съм го прочел, извинявам се ако е така. На мене ми го смениха преди известно време. Аз стоях с ръцете в джобовете встрани, и цялата работа се състоеше в следното:
- Вдигане колата на подемник;
- Източване на маслото от картера / на скоростите /;
- Превъртане на коленовия вал докато дойде пробката на турбината отдолу, и източване на нейното;
- Сваляне на картера, филтъра и гумената гарнитура.
После всичко се събира обратно с нов филтър и гарнитура, налива се маслото. По време на тия процедури лоста е на "N". След това ме накараха да го запаля. И това всичко за около 20 мин.
Надявам се че съм бил полезен, не ми се стори много сложно и следващия път може да пробвам и сам. Ама там да вадим мозъци, карантия и др. разни ме е шубе.
- Вдигане колата на подемник;
- Източване на маслото от картера / на скоростите /;
- Превъртане на коленовия вал докато дойде пробката на турбината отдолу, и източване на нейното;
- Сваляне на картера, филтъра и гумената гарнитура.
После всичко се събира обратно с нов филтър и гарнитура, налива се маслото. По време на тия процедури лоста е на "N". След това ме накараха да го запаля. И това всичко за около 20 мин.
Надявам се че съм бил полезен, не ми се стори много сложно и следващия път може да пробвам и сам. Ама там да вадим мозъци, карантия и др. разни ме е шубе.
#20
Публикувано 09 февруари 2008 - 18:13
Турбината се точи и си прав,че не сьм го написал,снимка имах,но много мьтна излезе и се сьм я слагал в темата.
Аз турбината я местя с права отверка до момента в който пробката и попадне на отвора.Бьркам в задната и част,заклинвам отверката и вьртя леко.
Вени,половината работа сам или поне лесното.Ако си чел предната тема там става ясно,че това е сервиз в който бачкат 3 бьлгари.Хората се занимават само с Мерцедес и Баварец.Номера е,че са наши хора и ако ти е мерак може да си ровиш по колата или поне на мен ми разрешават.
Отивам,глася си колата на лифта,вдигам я,точа си маслото / и от турбината ма то това е точене /свалям си картера,свалям си филтьра,свалям си бодито,слагам му го на тезгяха и отивам за кафе като преди това си почиствам,че не ги знам те как работят ма покрай мен е локва с масло всеки пьт.
Той си го разглобява тоя мозьк,чисти,бьрше,духа под нялягане,прьска с флакон за почистване на спирачки.............прави си му там магиите,а аз зяпам.После го сглобява,аз го взимам и го монтирам на колата.Слагам си новия филтьр,слагам си картера,свалям си колата,сипвам си маслото,паля,доливам и излизам за проба.
Инструменти ползвам от техните,като запьна някьде и питам - тва колко се стяга,това с кво се маже,онова сменя ли се или...............И така,крайна цена 150$.Дильра за тая цена сменя крушка на фар
Аз сьм казвал,че ако го няма тоя сервиз,тия хора,форумите,ако не ровя аз по колите.................ще карам най-много Машината,другото ше ми скьса задника.Резервни части колко искаш,само да ти е мерак да си ги свалиш / погледни предната тема /части купуват с намалението,шефа/механик/собственик кара комби Е320 като Духа,жена му кара 140 като Мрака,сьщата година,мотор и трансмисия,само дето нейната е сива.Кара я от около 4 години поне.Сметни дали има тайно модела за мьжа и който и това му е работата.Той като види Мрака и от обяснения само какво му е ти дава диагноза,с размера на болчетата го знае.
Малко снимки от сервиза,това са от предния екшьн.
МРАКА
И наще хора с кафето...........
И НЯМА НЯМА,резервни части колко искаш,20 кинта,оди си свали,е там е под тва..................Питах ги едно време да зи взема Шеви.................земи си ма на тия и маслото не им сменяме Другия сервиз и той е така,собственика кара Баварец,жена му,брат му,приятелите му / поне 5 знам/
По принцип в Американски сервиз има червена лента на входа,няма как да я прескочиш,до там си застрахован,след няе нямаш право да влизаш.При тия пичове ако можеш да си свалиш трансмисията ..............ТИ СИ,нарамвай и си я носи у вас.
Аз турбината я местя с права отверка до момента в който пробката и попадне на отвора.Бьркам в задната и част,заклинвам отверката и вьртя леко.
Вени,половината работа сам или поне лесното.Ако си чел предната тема там става ясно,че това е сервиз в който бачкат 3 бьлгари.Хората се занимават само с Мерцедес и Баварец.Номера е,че са наши хора и ако ти е мерак може да си ровиш по колата или поне на мен ми разрешават.
Отивам,глася си колата на лифта,вдигам я,точа си маслото / и от турбината ма то това е точене /свалям си картера,свалям си филтьра,свалям си бодито,слагам му го на тезгяха и отивам за кафе като преди това си почиствам,че не ги знам те как работят ма покрай мен е локва с масло всеки пьт.
Той си го разглобява тоя мозьк,чисти,бьрше,духа под нялягане,прьска с флакон за почистване на спирачки.............прави си му там магиите,а аз зяпам.После го сглобява,аз го взимам и го монтирам на колата.Слагам си новия филтьр,слагам си картера,свалям си колата,сипвам си маслото,паля,доливам и излизам за проба.
Инструменти ползвам от техните,като запьна някьде и питам - тва колко се стяга,това с кво се маже,онова сменя ли се или...............И така,крайна цена 150$.Дильра за тая цена сменя крушка на фар
Аз сьм казвал,че ако го няма тоя сервиз,тия хора,форумите,ако не ровя аз по колите.................ще карам най-много Машината,другото ше ми скьса задника.Резервни части колко искаш,само да ти е мерак да си ги свалиш / погледни предната тема /части купуват с намалението,шефа/механик/собственик кара комби Е320 като Духа,жена му кара 140 като Мрака,сьщата година,мотор и трансмисия,само дето нейната е сива.Кара я от около 4 години поне.Сметни дали има тайно модела за мьжа и който и това му е работата.Той като види Мрака и от обяснения само какво му е ти дава диагноза,с размера на болчетата го знае.
Малко снимки от сервиза,това са от предния екшьн.
МРАКА
И наще хора с кафето...........
И НЯМА НЯМА,резервни части колко искаш,20 кинта,оди си свали,е там е под тва..................Питах ги едно време да зи взема Шеви.................земи си ма на тия и маслото не им сменяме Другия сервиз и той е така,собственика кара Баварец,жена му,брат му,приятелите му / поне 5 знам/
По принцип в Американски сервиз има червена лента на входа,няма как да я прескочиш,до там си застрахован,след няе нямаш право да влизаш.При тия пичове ако можеш да си свалиш трансмисията ..............ТИ СИ,нарамвай и си я носи у вас.
.
#21
Публикувано 09 февруари 2008 - 18:15
А и гараж нямам,на Машината багажника го играе склад за части и инструменти.ЕХХХХ ако имах........... ВЕДНАГА взимам още една
.
#22
Публикувано 09 февруари 2008 - 18:20
Ако на някой му се наложи такава операция, е много по-удобно да се бутне кутията и да се просне на масата - тогава всичко става много по-лесно, ама при тебе вече е късно
Честито!!!
Вени,как бе бате,как ще сваляш кутия вместо да разбиеш една шепа болтчета десятка???Това се прави и от не много напреднал,една крьстата,една 14 и една десятка и си ти,как ще сваляш цялата кутия за едното боди,то тежи 2-3 килца,а болтовете и жена ми ще ги развие ако се хване.
Имам приятел който това го прави у тях в гаража.Само вдига колата колко да може а се навре под нея.Подпира я сьс стойките и ЕКШЬН ма 3 месеца я гласи,все някоя пружинка е на ебем страна,я задна няма,я трета ма стана.Как се сваля кутия на поляната?Е верно че неговото Баварец беше,а не Мерцедес ма пак
.
#23
Публикувано 29 февруари 2008 - 08:05
Отварям стара тема, но....
Предстои ми смяна на маслото. Купил съм вече всичко оригинално, но съм притеснен от няколко майстори тук. Един ми ще влезе 3-4 литра / този веднага го изключих за работата/, друг повече, но никой не достигна 6 литра.
Запазил съм цялата процедура на Боса , за да я покажа, но някой може ли да ми каже къде е тази турбина и как точно се точи. Също Лоринсер спомена за някаква процедура след като се смени маслото да се превключват скорости на вдигнати колела.
Моля ви някой който го е правил или знае как се прави и е налял повече от 4 литра в кутията да ми обясни. Аз ще отида при майстора и ще му покажа.
Накратко.
1. къде е и как се точи масло от турбината на скоростната кутия
2. след като се налее новото масло- в каква поредица се превключват предавките на вдигнати колела
3. При процедура 2 , трябва ли двигателят да е запален
Ще съм Ви благодарен на отговори, защото плаът е да се смени във вторник
Предстои ми смяна на маслото. Купил съм вече всичко оригинално, но съм притеснен от няколко майстори тук. Един ми ще влезе 3-4 литра / този веднага го изключих за работата/, друг повече, но никой не достигна 6 литра.
Запазил съм цялата процедура на Боса , за да я покажа, но някой може ли да ми каже къде е тази турбина и как точно се точи. Също Лоринсер спомена за някаква процедура след като се смени маслото да се превключват скорости на вдигнати колела.
Моля ви някой който го е правил или знае как се прави и е налял повече от 4 литра в кутията да ми обясни. Аз ще отида при майстора и ще му покажа.
Накратко.
1. къде е и как се точи масло от турбината на скоростната кутия
2. след като се налее новото масло- в каква поредица се превключват предавките на вдигнати колела
3. При процедура 2 , трябва ли двигателят да е запален
Ще съм Ви благодарен на отговори, защото плаът е да се смени във вторник
#24
Публикувано 29 февруари 2008 - 08:23
Като застанеш под кутията кьм страната на мотора ще видиш е те тоя отвор.Бьркаш с една отверка и превьрташ до момента в който видиш пробката която е сьщия размер като тази на картера на трансмисията.Отвиваш и точиш,завиваш и караш.
При почистване на бодито се кара много внимателно до момента в който се напьлни с масло пак,задьржат леко скоростите и не е време за кушии.Това до момента в който ги изреди всички,после пак на конете.
Колега,кажи каква кутия караш и ти казвам колко масло се сипва.На моя / по спомени ма сьм го писал тук / се сипват 6 литра,палиш и сипваш още 3 ако не се льжа.Това на празен картер,празно боди,празна турбина,нов филтар и кутия която се е цедила поне 2 часа.
Ако някой ти каже,че ТАКА НЕ СЕ ПРАВИ можеш спокойно да му теглиш една майна,от това по-празно НЯМА освен ако не я разглобиш тая трансмисия.
Друго кажи какво ти трябва,ако се наложи ще питам и моя механик ма а го питам как се точи масло от скорости,а ми е теглил една майна.
.
#25
Публикувано 29 февруари 2008 - 09:16
Мерси за експресния отговор.
Ето данните
Номер двигателя 605911 12 001917
Следващото не знам точно, защото е от руски
*Номер КПП* 722434 03 405089
*Номер заказа* 0 3 571 44160
Купил съм 6 литра- приятел от София ми купи от ИвайДжет+оригинален филтър 77 лв+ гарнитура 17 лв.- мозъка няма да се сваля, щото ме е страх.
А въпроса за вдигнати колела и изреждане на скорости на място? Или аз не съм разбрал Лоринсер?"правил съм я тази процедура, явно целта е да се обезвъздуши. изреждат се една по една предавките на отлепени колала."
Как ще се обезвъздуши си нямам представа. Търсих този пост на В123, ама не успях да го намеря.
Взел съм и оригинално за диференциала+добавката от Балкан Стар.
Ето данните
Номер двигателя 605911 12 001917
Следващото не знам точно, защото е от руски
*Номер КПП* 722434 03 405089
*Номер заказа* 0 3 571 44160
Купил съм 6 литра- приятел от София ми купи от ИвайДжет+оригинален филтър 77 лв+ гарнитура 17 лв.- мозъка няма да се сваля, щото ме е страх.
А въпроса за вдигнати колела и изреждане на скорости на място? Или аз не съм разбрал Лоринсер?"правил съм я тази процедура, явно целта е да се обезвъздуши. изреждат се една по една предавките на отлепени колала."
Как ще се обезвъздуши си нямам представа. Търсих този пост на В123, ама не успях да го намеря.
Взел съм и оригинално за диференциала+добавката от Балкан Стар.
#26
Публикувано 29 февруари 2008 - 09:21
722.4
Свали и мозака бе бате,една шепа болтове са,НЯМА КАКВО ДА ОПЛЕСКАШ.
Свали и мозака бе бате,една шепа болтове са,НЯМА КАКВО ДА ОПЛЕСКАШ.
.
#27
Публикувано 29 февруари 2008 - 13:26
Имах проблеми. както и да е- в мики маус държава живеем.
Добре - ще стоя до майстора- ще си взема лаптопа с цялата тема и твоите снимки. Страх ме е за мозъка- с какво се чисти/промива/.
Наливаме новото масло с вдигнатите колела, но така и не разбрах - сменят се скоростите докато колата е във въздуха и като се обезвъздуши /което съвсем не ми е ясно как/, се проверява пак маслото и се долива и пак смяна или ? Защото нали нивото на маслото се мери след 15тина минути на работещ двигател.
Дано Лоринсер обясни тази процедура, защото май скоро е сменял. Или Босе - ти да знаеш нещо по въпроса. Пуснах търсачка, но така и не попаднах на такъв пост.
имам още 3 дена за събиране на инфо.
Добре - ще стоя до майстора- ще си взема лаптопа с цялата тема и твоите снимки. Страх ме е за мозъка- с какво се чисти/промива/.
Наливаме новото масло с вдигнатите колела, но така и не разбрах - сменят се скоростите докато колата е във въздуха и като се обезвъздуши /което съвсем не ми е ясно как/, се проверява пак маслото и се долива и пак смяна или ? Защото нали нивото на маслото се мери след 15тина минути на работещ двигател.
Дано Лоринсер обясни тази процедура, защото май скоро е сменял. Или Босе - ти да знаеш нещо по въпроса. Пуснах търсачка, но така и не попаднах на такъв пост.
имам още 3 дена за събиране на инфо.
#28
Публикувано 29 февруари 2008 - 18:32
колега не го сваляй мозъка само развърти болчетата дето ти показа боса на снимката
и маслото ще потече и после ги стягаш нищо не може да му стане
после като сипеш новото масло палиш колата на място с натисната спирачка
изреждаш скоростите като на всяка задържаш по 30 сек
гасиш мериш нивото правиш едно кръгче из квартала без много да я
натискаш за до загрее маслото пак мериш ако трябва доливаш и си готов
а мери се на запален двигател лоста на P или N
и маслото ще потече и после ги стягаш нищо не може да му стане
после като сипеш новото масло палиш колата на място с натисната спирачка
изреждаш скоростите като на всяка задържаш по 30 сек
гасиш мериш нивото правиш едно кръгче из квартала без много да я
натискаш за до загрее маслото пак мериш ако трябва доливаш и си готов
а мери се на запален двигател лоста на P или N
#29
Публикувано 29 февруари 2008 - 23:39
точите всичко, боса е пуснал снимки. сглобявате, колата е с вдигнати задни колела.
1во-наливаш 4 литра, на ЗАГАСЕН МОТОР
2ро палиш
3то изреждаш от 2 до D и обратно от D до 2, това 2-3 пъти, като задържаш на скоростите . целта е да се напълни турбината и да се самообезвъздуши докато е на крика И ТАКА да се освободи място за останалие 2 литра ( в турбината ще влязат тези 2л, чрез изреждането на предавките, докато е вдигната)
4то проверяваш нивото докато е на P, и доливаш останалите 1,5 - 2 литра.
5то пускаш колата на земята и караш, вечерта пак проверка на нивото
1во-наливаш 4 литра, на ЗАГАСЕН МОТОР
2ро палиш
3то изреждаш от 2 до D и обратно от D до 2, това 2-3 пъти, като задържаш на скоростите . целта е да се напълни турбината и да се самообезвъздуши докато е на крика И ТАКА да се освободи място за останалие 2 литра ( в турбината ще влязат тези 2л, чрез изреждането на предавките, докато е вдигната)
4то проверяваш нивото докато е на P, и доливаш останалите 1,5 - 2 литра.
5то пускаш колата на земята и караш, вечерта пак проверка на нивото
#30
Публикувано 29 февруари 2008 - 23:42
само да спомена, че болтовете на мозъка се стягат с определен момент
(никой не е казал че нещо ще стане ако стягаш на усет, НО така е по протокол)
(никой не е казал че нещо ще стане ако стягаш на усет, НО така е по протокол)
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни