Работата е ясна!..Ако решите с мацката да поканите колегите от МБКлуб на сватбата,ще Ви направим подарък-вноска за по-нов и по-хубав "Бенц" .. ..и...ГООР-ЧИИ-ВООО!!!Ходих да видя как е. Момичето е прекрасно, влюбих се, скоро ще се оправи напълно
Тръпката е невероятна
ПредположетеНещо, което ми се случи преди месец и половина.
Започната от Volter, 05 фев 2008 - 23:46:05
39 мнения по тази тема
#31
Публикувано 06 февруари 2008 - 21:45
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."
#32
Публикувано 06 февруари 2008 - 22:15
При този влажен път скоростта е била м/у 70 и 80 км/ч щом и колата е летяла 5 м. Аз съм удрян като пешеходец и съм летял 7 м. а тежа 58 кг. С колко съм бил ударен?
(2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са
длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните
условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с
превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия
на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие.
Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато
възникне опасност за движението.
Чл. 21. (1) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) При
избиране скоростта на движение на водача на пътно превозно средство е забранено да
превишава следните стойности на скоростта в км/ч:
*********************************************************************
* Пътно * Населено * Извън * Автома- *
* превозно * място * населено * гистрала *
* средство от: * * място * *
*********************************************************************
* Категория А 50 80 100 *
* Категория В 50 90 130 *
* Категории С, D 50 80 100 *
* Категории В+Е, 50 70 100 *
С+Е, D+Е *
* Категории Т 50 50 - *
* Категория М 45 45 - *
* Самоходни машини 40 40 - *
*********************************************************************
В случая имаш вина за съучастие - в нарушение си бил. Радвай се че е бил малкия дявол - това първо и второ - дано от днес като видиш такива спрели коли да си вдигаш автоматично крака от педала на тазта и да си готов да спираш. Имаш 30 м. спирачен път и сигурно още поне 30 като си я видял че потегля, ако не си спал през това време де. Аз също настъпвам - YMAN е жив свидетел на маниера ми на каране, но значение има опита и дали ти е в кръвта. Карайте разумно ако искате да спите спокойно! Успех!
Предвидимо ли е от отбивка, на която има знак "СТОП" на изхода, да ти излезе кола на главния път, без да спре, без да се огледа и тръгва да прави обратен завой?
#33
Публикувано 06 февруари 2008 - 22:45
Моментът на ЦЯЛАТА ИСТИНА (резултатът от експертизата)
---
Районът на ПТП представлява прав, извънградски път с ограничение от 90 км/ч с наклон от 5%, изкачване. Пътното платно е асфалтобетонов тип, дребнозърнест асфалт, без неравности по него, широко 7,20 м. Няма маркирани пешеходни пътеки. Няма вертикална сигнализация (знаци за оганичение на скоростта). Пътя е мокър!
Лек автомобил "НИСАН МИКРА" е потеглил от отбивката и предприел маневра обратна посока. Той не изчаква преминаването на автомобил "Мерцедес", навлиза в дясната лента на пътя.
Траекторията на двата автомобила моментално се пресича. С предната си част лек автомобил "МЕРЦЕДЕС" е ударил в страничната лява част лек абтомобил "НИСАН". От голямата кинетична енергия последният е изхвърлен извън пътя.
Изчислената скорост на лек автомобил "МЕРЦЕДЕС 190Е" в момента на удара е 11,11 м/с или 40 км/ч
В началото на критичната ситуация скоростта му е 22,29 м/с или 80,23 км/ч
Дължина на опасната зона е 73,73 м
---
Подробностите няма да ги пиша
Общо взето, полезното за вас ще е да знаете, че при 80 км/ч са ви нужни 73.50 м за да спрете при мокра настилка без "ABS", с 4 нови гуми , ако се приеме, че реагирате за 1 сек.
Това са реалните цифри, това е ситуацията
Няма 120 км/ч, няма удар с над 50 км/ч.
Поздравления за хората, които предположиха тези скорости ( в час сте момчета, браво)
Ако някой се е подразнил, нека ме извини, блъфа за измислените скорости беше наложителен :>
п.с.
Вече имате цяла истина!
---
Районът на ПТП представлява прав, извънградски път с ограничение от 90 км/ч с наклон от 5%, изкачване. Пътното платно е асфалтобетонов тип, дребнозърнест асфалт, без неравности по него, широко 7,20 м. Няма маркирани пешеходни пътеки. Няма вертикална сигнализация (знаци за оганичение на скоростта). Пътя е мокър!
Лек автомобил "НИСАН МИКРА" е потеглил от отбивката и предприел маневра обратна посока. Той не изчаква преминаването на автомобил "Мерцедес", навлиза в дясната лента на пътя.
Траекторията на двата автомобила моментално се пресича. С предната си част лек автомобил "МЕРЦЕДЕС" е ударил в страничната лява част лек абтомобил "НИСАН". От голямата кинетична енергия последният е изхвърлен извън пътя.
Изчислената скорост на лек автомобил "МЕРЦЕДЕС 190Е" в момента на удара е 11,11 м/с или 40 км/ч
В началото на критичната ситуация скоростта му е 22,29 м/с или 80,23 км/ч
Дължина на опасната зона е 73,73 м
---
Подробностите няма да ги пиша
Общо взето, полезното за вас ще е да знаете, че при 80 км/ч са ви нужни 73.50 м за да спрете при мокра настилка без "ABS", с 4 нови гуми , ако се приеме, че реагирате за 1 сек.
Това са реалните цифри, това е ситуацията
Няма 120 км/ч, няма удар с над 50 км/ч.
Поздравления за хората, които предположиха тези скорости ( в час сте момчета, браво)
Ако някой се е подразнил, нека ме извини, блъфа за измислените скорости беше наложителен :>
п.с.
Вече имате цяла истина!
#34
Публикувано 06 февруари 2008 - 23:02
Който се е удрял с 60 км/ч няма да каже, че това е станало с такава, нито пък с по-висока скорост.
Не го пожелавам на никого.
Мокро ли е - карайте леко.
Лесно е да се каже, ама и аз днеска юрках лекомислено.
Благодаря за темата и споделения опит.
Успех с поправката!
Не го пожелавам на никого.
Мокро ли е - карайте леко.
Лесно е да се каже, ама и аз днеска юрках лекомислено.
Благодаря за темата и споделения опит.
Успех с поправката!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#35
Публикувано 06 февруари 2008 - 23:48
Ми кво ме будалкаш,че си имал право да караш сьс 120???Бльф па ПРЕДПОЛОЖЕТЕ предполагам аз...............
.
#37
Публикувано 07 февруари 2008 - 00:19
На шосето всичко е предвидимо с по-голям или по малък шанс да се случи.Предвидимо ли е от отбивка, на която има знак "СТОП" на изхода, да ти излезе кола на главния път, без да спре, без да се огледа и тръгва да прави обратен завой?
http://www.mbclub.bg...p;hl=катастрофа
http://www.mbclub.bg...p;hl=катастрофа
http://www.mbclub.bg...p;hl=катастрофа
http://www.mbclub.bg...p;hl=катастрофа
Не си давам зор да намеря и други подобни случки, със или без тях коментара е излишен. За съжаление голяма част от шовьорите (умишлено не казвам "водачите") са каруцари, комплексари или ако са се качили на хубава, скъпа и мощна кола си мислят че са хванали господ за шлифера. Една секунда невнимание - колкото да погледнеш колко са й големи на някоя мацка циците - и си цункал някой багагник с тенденция да стане комби. Има колеги които живеят в гнилата Европа а и не само там предполагам, и които могат да сравнят каква е колегиалността там и тук, а сложим ли в списъка "морал" "уважение" "ценностна система" приказките вече стават излишни. На година по 1000 души умират по шосетата, а ранените не зная колко са, но това май не е достатъчно. За да влязат в релси нещата трябва да си отидат поне 2 поколения - за съжаление това е реалността. Карайте разумно! Успех!
#38
Публикувано 07 февруари 2008 - 08:29
Моментът на ЦЯЛАТА ИСТИНА (резултатът от експертизата)
---
Районът на ПТП представлява прав, извънградски път с ограничение от 90 км/ч с наклон от 5%, изкачване. Пътното платно е асфалтобетонов тип, дребнозърнест асфалт, без неравности по него, широко 7,20 м. Няма маркирани пешеходни пътеки. Няма вертикална сигнализация (знаци за оганичение на скоростта). Пътя е мокър!
Лек автомобил "НИСАН МИКРА" е потеглил от отбивката и предприел маневра обратна посока. Той не изчаква преминаването на автомобил "Мерцедес", навлиза в дясната лента на пътя.
Траекторията на двата автомобила моментално се пресича. С предната си част лек автомобил "МЕРЦЕДЕС" е ударил в страничната лява част лек абтомобил "НИСАН". От голямата кинетична енергия последният е изхвърлен извън пътя.
Изчислената скорост на лек автомобил "МЕРЦЕДЕС 190Е" в момента на удара е 11,11 м/с или 40 км/ч
В началото на критичната ситуация скоростта му е 22,29 м/с или 80,23 км/ч
Дължина на опасната зона е 73,73 м
---
Подробностите няма да ги пиша
Общо взето, полезното за вас ще е да знаете, че при 80 км/ч са ви нужни 73.50 м за да спрете при мокра настилка без "ABS", с 4 нови гуми , ако се приеме, че реагирате за 1 сек.
Това са реалните цифри, това е ситуацията
Няма 120 км/ч, няма удар с над 50 км/ч.
Поздравления за хората, които предположиха тези скорости ( в час сте момчета, браво)
Ако някой се е подразнил, нека ме извини, блъфа за измислените скорости беше наложителен :>
п.с.
Вече имате цяла истина!
Определено тази експертиза те оневинява
Дано и момичето оздравее - пък после можеш да я понаучиш как се прави обратен завой
Но не казвай , че на обикновен извънградски път имаш право да караш с 120 щото всеки ще ти каже че си малко виновен
Радвай се че наистина не се е случило най-лошото - инак щяха теб да изкарат виновен за съжаление!
п.с. Инфото което даде е много полезно за което благодаря, защото едно е да го прочетеш на книга, съвсем различно е да го прочетеш от експертиза направена за реален инцидент, в реални условия
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#39
Публикувано 07 февруари 2008 - 11:16
Моментът на ЦЯЛАТА ИСТИНА (резултатът от експертизата)
---
Районът на ПТП представлява прав, извънградски път с ограничение от 90 км/ч с наклон от 5%, изкачване. Пътното платно е асфалтобетонов тип, дребнозърнест асфалт, без неравности по него, широко 7,20 м. Няма маркирани пешеходни пътеки. Няма вертикална сигнализация (знаци за оганичение на скоростта). Пътя е мокър!
Лек автомобил "НИСАН МИКРА" е потеглил от отбивката и предприел маневра обратна посока. Той не изчаква преминаването на автомобил "Мерцедес", навлиза в дясната лента на пътя.
Траекторията на двата автомобила моментално се пресича. С предната си част лек автомобил "МЕРЦЕДЕС" е ударил в страничната лява част лек абтомобил "НИСАН". От голямата кинетична енергия последният е изхвърлен извън пътя.
Изчислената скорост на лек автомобил "МЕРЦЕДЕС 190Е" в момента на удара е 11,11 м/с или 40 км/ч
В началото на критичната ситуация скоростта му е 22,29 м/с или 80,23 км/ч
Дължина на опасната зона е 73,73 м
---
Подробностите няма да ги пиша
Общо взето, полезното за вас ще е да знаете, че при 80 км/ч са ви нужни 73.50 м за да спрете при мокра настилка без "ABS", с 4 нови гуми , ако се приеме, че реагирате за 1 сек.
Това са реалните цифри, това е ситуацията
Няма 120 км/ч, няма удар с над 50 км/ч.
Поздравления за хората, които предположиха тези скорости ( в час сте момчета, браво)
Ако някой се е подразнил, нека ме извини, блъфа за измислените скорости беше наложителен :>
п.с.
Вече имате цяла истина!
Ако не е тайна кой е правил експертизата????Много ми е интересно
#40
Публикувано 07 февруари 2008 - 12:55
Ако не е тайна кой е правил експертизата????Много ми е интересно
Г-н Димитров. Той се занимава с изчисленията в района.
Ако някой се интересува, какви са формулите и начина на изчисление може да пише.
В София мисля, че имаше Висш Застрахователен Институт към бившето ЗПК "Орел", сега "Дженерали".
На улица "Панайот Волов", пада се някъде близо до сточна гара. Там се провеждат такива курсове (има и такава специалност) за вещи лица, авто експерт оценители.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни