Ксенон или Халогенна крушка?По доброто
Започната от Novak, 05 фев 2008 - 16:02:21
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 февруари 2008 - 16:02
Колеги, кое е по добре да се ползва и кое свети по добре, ксенононова или халогенната крушка?
#2
Публикувано 05 февруари 2008 - 16:44
Иска ли питане
Ксенона му е майката, но аз лично още не мога да се престраша да си надупча колата заради китайски светлинки, а оргиналдъ са една кошница пари
Ксенона му е майката, но аз лично още не мога да се престраша да си надупча колата заради китайски светлинки, а оргиналдъ са една кошница пари
#3
Публикувано 05 февруари 2008 - 16:53
Ксенона разбира се,обаче трябва да е оргинален иначе ще си отвориш работа с ментета.Ако не искаш да даваш толкова пари вземи си халогенна,но с повече проценти светлина.Аз взех за бус такива и определено светят по добре.
#4
Публикувано 05 февруари 2008 - 17:27
Иска ли питане
Ксенона му е майката, но аз лично още не мога да се престраша да си надупча колата заради китайски светлинки, а оргиналдъ са една кошница пари
Чак пък толкова безспорно не е.
Като направят ксенони, които да светят леко жълто, като халогенните крушки, тогава ще ме спечелят. Иначе, ксеноните сега правят светлина много, но виждаш малко. Губят се контраста и контурите.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Публикувано 05 февруари 2008 - 18:38
Бе и мене ме зарибяват на ксенони и ми искат 250 кинта за ксенони и евентуално ще си ги сложа на късите ! Имали гаранция 1 година май. Ама се чудя, говорих с мои познати койтио са минали на ксенонови светлини и ми викат че има огромна разлика. Даже единия от тях ми каза че се съмнявал отначало в ползата им ама си има пари човека и реши да ги жертва. И ми вика после родих са, и той на цетка В202 само на късите, и ми вика че даже дълги рядко му се налагало да ползва, вече не знам на кого да вярвам.
#6
Публикувано 05 февруари 2008 - 19:22
Бе и мене ме зарибяват на ксенони и ми искат 250 кинта за ксенони и евентуално ще си ги сложа на късите ! Имали гаранция 1 година май. Ама се чудя, говорих с мои познати койтио са минали на ксенонови светлини и ми викат че има огромна разлика. Даже единия от тях ми каза че се съмнявал отначало в ползата им ама си има пари човека и реши да ги жертва. И ми вика после родих са, и той на цетка В202 само на късите, и ми вика че даже дълги рядко му се налагало да ползва, вече не знам на кого да вярвам.
Я ми прати на лична къде си ги е сложил твоя човек ксеноните, та да се "хвърля" и аз. Особено ако не му свети индикацията за изгоряла лампа - 100% си слагам за тези пари!
Кранк, нашия общ приятел Monix (Начко) е намерил оригинални комплекти фарове за W203 (нали и той има такава) - разпитай го ако искаш. Естествено цената, не е като на китайските.
#7
Публикувано 05 февруари 2008 - 22:22
ксенона свети доста по- добре. Има и жълтеникав, бял, син... абе цветове да искаш. Обаче в бг. са много скъпи. Би ксенон (къси и дълги) H4 в ebay струва 180лв с доставката до бг - китайски. А поставянето не е сложно и никаде не се дупчи. Аз може би ще сложа до месец два и ще пусна снимки.
#8
Публикувано 05 февруари 2008 - 23:01
аз се чудя дали да не взема директно с фарове
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
http://cgi.ebay.com/...bayphotohosting
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
http://cgi.ebay.com/...bayphotohosting
#9
Публикувано 05 февруари 2008 - 23:47
Аз имам оригинални ксенони, и съм много доволен, наистина има огромна разлика.
Почти немисе налага да ползвам дълги светлини. Но нямам идея как седят нещата с китайските!
Иначе за това какъв цвят искате да ви светят това зависи от работната температура на лампата.
Мойте са 4800к и светят в бял цвят. Но до колкото знам в западна европа над 10000к
са забранеи но не съм 100% сигурен. Ето и някой примери за цветовe.
Тази последната зелената е 30000к
Почти немисе налага да ползвам дълги светлини. Но нямам идея как седят нещата с китайските!
Иначе за това какъв цвят искате да ви светят това зависи от работната температура на лампата.
Мойте са 4800к и светят в бял цвят. Но до колкото знам в западна европа над 10000к
са забранеи но не съм 100% сигурен. Ето и някой примери за цветовe.
Тази последната зелената е 30000к
#10
Публикувано 06 февруари 2008 - 12:04
аз се чудя дали да не взема директно с фарове
http://cgi.ebay.com/...sspagenameZWDVW
http://cgi.ebay.com/...bayphotohosting
и аз отдавна ги гледам тия ама 300$ + щипинг 150$ + ДДС ~80-100лв. + мито 12-15% и то си е ебало майката
а да не говорим че много ме съмнява да паснат като оригинални - монтаж и всички куплонзи за къси, дълги, габарити, мигачи
и което най-много ме съмнява - НАЙ-ВЕРОЯТНО няма да им работи регилацията по височина
eто една картинка за цветовата температура
Прикачени файлове
#11
Публикувано 06 февруари 2008 - 14:11
Кое е по-добро луминисцента или обикновенната крушка?
За мен горе долу така звучи тоя въпрос .... относно ксенона и халогена..... то ако халогена беше по-доброто то тогава тез глупави чичковци в мерцедес немаше да предлагат ксенона като опция на стандартното изпълнение - халоген....
относно качеството ............ ми че то сега вече всичко се прави в китай, (че даже и банка ДСК ЯЯЯ)
влезте в един магазин на адидас и ми намерете маратонка на която да пише "сделано в джърмани" .... нема такава сичко е жълто китаи таиланд виетнам и кво от тва?
Всичко е въпрос на счетоводство, аз лично горещо препоръчвам които може да си сложи ксенон и да види колко сляп е бил досега ............. с халогена.
ама така си мисля аз,
За мен горе долу така звучи тоя въпрос .... относно ксенона и халогена..... то ако халогена беше по-доброто то тогава тез глупави чичковци в мерцедес немаше да предлагат ксенона като опция на стандартното изпълнение - халоген....
относно качеството ............ ми че то сега вече всичко се прави в китай, (че даже и банка ДСК ЯЯЯ)
влезте в един магазин на адидас и ми намерете маратонка на която да пише "сделано в джърмани" .... нема такава сичко е жълто китаи таиланд виетнам и кво от тва?
Всичко е въпрос на счетоводство, аз лично горещо препоръчвам които може да си сложи ксенон и да види колко сляп е бил досега ............. с халогена.
ама така си мисля аз,
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#12
Публикувано 06 февруари 2008 - 22:09
Лично мои съвет е да не се слагат добавки. То на фабричните ксенони има проблеми пак камо ли на кои знае каде в кое мазе в китаи ПРОЕКТИРАНИ такива.
Аз лично съм бил на тестовете на БМВ ЗЕТ4 като го пускахме -хванахме се в чудо-колите с обикновени ламби -ок.А на тия с ксенони фарчат едни 80-90 волта импулси по захранването...мине немине и от някаде се обади некои блок че едикое си не е уред.През 10 мин да чистиш паметите с грешки -все тая. Абе тва си е беля отвсякаде. А и осте нещо -на по новите коли -само че не помна от гоя година -в генератора има 1 ценеров диод да го нарека-на тия по става щото тоя диод ограничава напреженито да не отива над 42 В ама на старите кочини няма и там става стршно.То на новите ако че има то пак там им е калпава електрониката и почват проблемите.
Ако някои не вярва мога даму дам да чете -например спецификация на Мерцедес бенц за устоиивост на разните му импулси.
MBN 10 284-2 и е номера .
MBN = Мерцедес Бенц Норм
Те тва ми е съвета пък кои какво сте прави си е негова работа.
Аз лично съм бил на тестовете на БМВ ЗЕТ4 като го пускахме -хванахме се в чудо-колите с обикновени ламби -ок.А на тия с ксенони фарчат едни 80-90 волта импулси по захранването...мине немине и от някаде се обади некои блок че едикое си не е уред.През 10 мин да чистиш паметите с грешки -все тая. Абе тва си е беля отвсякаде. А и осте нещо -на по новите коли -само че не помна от гоя година -в генератора има 1 ценеров диод да го нарека-на тия по става щото тоя диод ограничава напреженито да не отива над 42 В ама на старите кочини няма и там става стршно.То на новите ако че има то пак там им е калпава електрониката и почват проблемите.
Ако някои не вярва мога даму дам да чете -например спецификация на Мерцедес бенц за устоиивост на разните му импулси.
MBN 10 284-2 и е номера .
MBN = Мерцедес Бенц Норм
Те тва ми е съвета пък кои какво сте прави си е негова работа.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#13
Публикувано 06 февруари 2008 - 22:46
И аз съм на това мнение.
#14
Публикувано 07 февруари 2008 - 18:16
Правилно, не трябва човек да си създава зорлем проблеми!!!
Мнението на специалистите а, не на /търговците/ е: НЕ СИ СЛАГАЙТЕ КСЕНОНИ!!!
Пример за размисъл: граничните фарове-халоген, морски фарове-халоген и т.н. и т.н.
Ксенона повече блести но осветява по малко!!!
Мнението на специалистите а, не на /търговците/ е: НЕ СИ СЛАГАЙТЕ КСЕНОНИ!!!
Пример за размисъл: граничните фарове-халоген, морски фарове-халоген и т.н. и т.н.
Ксенона повече блести но осветява по малко!!!
#15
Публикувано 07 февруари 2008 - 20:55
и аз отдавна ги гледам тия ама 300$ + щипинг 150$ + ДДС ~80-100лв. + мито 12-15% и то си е ебало майката
а да не говорим че много ме съмнява да паснат като оригинални - монтаж и всички куплонзи за къси, дълги, габарити, мигачи
и което най-много ме съмнява - НАЙ-ВЕРОЯТНО няма да им работи регилацията по височина
eто една картинка за цветовата температура
Колеги, въобще не ги гледайте тези по 300$ - казвам го от личен опит. Преди нова година и аз си поръчах цели ксенонови фарове от Ибей - на снимаката изглеждаха, точно като оригиналните - с лупи и т.н. След около 1 месец пристигнаха - допълнитвлно имаше мито, ДДС, такса и т.н, абе общо дойдоха около 600 лв при доставна цена 290$. Дотук добре, но КАЧЕСТВОТО Е ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА - това че не работи автоматичната им регулацията по височина е най-малкия проблем; не работи още и самата регулация на фаровете; за буксите да не говорим - като включиш и самите светлини почват да премигват, дават хлабава връзка. Като отворих кутията, рефлекторите бяха излезнали от някакви ябълковидни болтове и дрънчаха, единия малък рефлетор на лупата беше изпаднал и се търкаляше из целия фар - наложи се отлепване на цялото стъкло за да може да се монтира. За всичките терзи манипулации не съм плащал, както и за монтажа. Вчера ги монтираха - светят силно но не са регулирани (забити са в земята), а както казах регулировката не работи. Говорих с един майстор, кото каза че ще ми ги направи, но ВИ казвам - НЕ ПРАВЕТЕ ТАЗИ ГРЕШКА ДА ПОРЪЧВАТЕ МЕНТЕТА - КАЧЕСТОВОТО Е МНОГО ЛОШО! Оригиналните халогени са 100 пъти по-добри. Ако искате ксенон само оригинални - тези са компромис ако колата ви е Голф 2-ка примерно.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни