проблем с паленето на загрял двигателМЕРЕЦЕДЕС 190 Е
Започната от ме4ока, 27 яну 2008 - 20:41:20
37 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 януари 2008 - 20:41
Колеги за съвет?ако някой се сблъсквал с подобен проблем. Смених стария дизелов ме4ок 190д с малко по нов такъв самоче бензин 190 2.0 91 год. и се появи този проблем колата пали добре на студен двигател даже и при -20 градуса,а след като загрее и примерно пристой загасена 10-15 мин пали трудно при въртене на стартера в порядъка на 4-5 сек и работи неравномерно след като запали за окло същото време.Интересното е че след като е загряла и е стартиращ непрекасното в период до окло 5 мин проблема не се появява.Искам да допалня че колата е с газова уредба и проблема е едни и същ на двата вида гориво.От Варна съм ,ако имате някакви препоръки към кои сервиз или майстор които да е запознат с тези коли -да се обърна!!МРЕСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!
#2
Публикувано 28 януари 2008 - 00:37
Здравей колега и добре дошъл във форума!
Виж тази тема и дано ти е от полза: http://www.mbclub.bg...?showtopic=9613
Мисля, че го имаше и някъде другаде подобен проблем.
Иначе за Варна, мога да ти кажа един сервиз, който други колеги от форума са препоръчвали... Значи, караш по околовръсното от Левски посока Възраждане, след бензиностанцията ОМВ, може би на 500 метра нагоре има отбивка и автосервиз на 2 етажа. Е там чувам работели доста кадърно.
Поздрави,
-Николай
Виж тази тема и дано ти е от полза: http://www.mbclub.bg...?showtopic=9613
Мисля, че го имаше и някъде другаде подобен проблем.
Иначе за Варна, мога да ти кажа един сервиз, който други колеги от форума са препоръчвали... Значи, караш по околовръсното от Левски посока Възраждане, след бензиностанцията ОМВ, може би на 500 метра нагоре има отбивка и автосервиз на 2 етажа. Е там чувам работели доста кадърно.
Поздрави,
-Николай
#3
Публикувано 28 януари 2008 - 10:52
Благодаря за помоща! И аз съм чувал добри отзиви за същтия сервиз,и смятам на там да се насоча към средата на месеца щте я изчакам още малко може да излезе още инф.
#5
Публикувано 01 февруари 2008 - 16:23
Колеги уверих се ,че на тия мерцедеси не им разбират маисторите ходих в 3-4 сервиза и то реномирани уж!!!!Всички гадаят - реголираха оборотите,дюзите пикаели?А КОЛАТА ПАЛИ БЕЗ ГРЕШКА КОГАТО Е СТУДЕНА,ама свещтите,профилактика на цялата бензинова система аз им обяснявам 4е и проблема го прави и на 2 та вида гориво и 4е се проявяваше ощте преди да сложа газовото,те искат вси4ко да сменят и ако евентуално нещто уцелят без да искат и да се оправи.След висчките тия работи и приказки останах да тарся маистор които е вещТ????И карам така?ПРОБЛЕМА СИ ОСТАВА С ТРУДНОТО ПАЛЕНЕ НА ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ!!!ако някой е имал подобен проблем моля пишете!БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!И аз съм ги ял тия с мойта 190-ка. Смениха свещите и се оправи напълно! Попринцип може да звучи банално, но това се появява зимата обикновено, щото лятото дори и да си поизносени няма проблем нито на топъл нито на студен двигател! Пробвай...
ПОЗДРАВИ:ДАНИЕЛ
#6
Публикувано 01 февруари 2008 - 16:33
Оттук нататък единственото, с което мога да ти помогна е да ти кажа свестни майстори, ако искаш разбира се!? Иначе проблема ще продължи! А както ти казах вече и аз съм го имал този проблем, но при мен бяха свещите, а при теб какво е така във форума може само петричката врачка да каже, но уви тя опъна чепика!!! Ако желаеш пиши...
#7
Публикувано 01 февруари 2008 - 17:17
Ходих в сервизи които ми бяха казали ,но човека които е 4ат на инжекциите се местил им ми каза че поне месец не знаел точно каде щте по4не на да работи? в др.сервизи искат да вражат компа,за съжеление на този модел е по-сложно и се калпазанят,настроиват ми обороти и такива раб. досега , заменят свещти но няма ефект за сега,итересуваме при теб дали е било единтично с моя случеи и с какви свщи си сега?Така от цял загубен ден нищто незнам как са ги оправяли тия коли до сега или не са се 4упили,иначе возих един маистор които ми твърдеше 4е колата щте забива поради дова 4е са се били скапали дюзите но тои остана о4арован от вървенето й!ДОБЪР МАИСТОР ЩТЕ МИ Е ОТ ПОЛЗА!!!?Оттук нататък единственото, с което мога да ти помогна е да ти кажа свестни майстори, ако искаш разбира се!? Иначе проблема ще продължи! А както ти казах вече и аз съм го имал този проблем, но при мен бяха свещите, а при теб какво е така във форума може само петричката врачка да каже, но уви тя опъна чепика!!! Ако желаеш пиши...
МЕРС!1
#9
Публикувано 01 февруари 2008 - 19:21
Да се оплача и аз в темата на колегата.Карам една 124-ка 200Е,89г.При мен болката е същата,студен двигател пали от четвърт оборот(не зависимо колко е студено),като загрее не ми се говори.Стартера върти,върти а не може да запали.Сменял съм свещи,кабели,палец,дист.капачка,ефект нулев.Лошото е че е на моменти,един ден постоянно го прави а друг път няма проблем.Ходил съм в сервиза на Генади(от София съм),при него работеше един пич Ирин,та той в интерес на истината нещо я "бъзикне" и после нямам проблеми близо година.Два-три пъти ми я е правил но лошото е че вече не работи там а и не знам къде е.И вече така вече почти две години не мога да се преборя с този проблем.
#10
Публикувано 01 февруари 2008 - 21:12
Изглежда не съм,, феномен" с такъв проблем!TANY имаш ли си на идея горе долу какво са ти правили на колата 'центровка или са сменяли нещо' парвия път ,защтото моята на показатели вси4ко е добре гледаха на "CO2"и т.н. И мен ме метнаха по същтия начин да сменям вси4ко ,а те се оказаха добре?Щте ми е от голяма полза?Да се оплача и аз в темата на колегата.Карам една 124-ка 200Е,89г.При мен болката е същата,студен двигател пали от четвърт оборот(не зависимо колко е студено),като загрее не ми се говори.Стартера върти,върти а не може да запали.Сменял съм свещи,кабели,палец,дист.капачка,ефект нулев.Лошото е че е на моменти,един ден постоянно го прави а друг път няма проблем.Ходил съм в сервиза на Генади(от София съм),при него работеше един пич Ирин,та той в интерес на истината нещо я "бъзикне" и после нямам проблеми близо година.Два-три пъти ми я е правил но лошото е че вече не работи там а и не знам къде е.И вече така вече почти две години не мога да се преборя с този проблем.
#11
Публикувано 01 февруари 2008 - 21:22
Грешиш Мечо! Аз досега не съм ти казвал за никакъв сервиз! Но иначе съм имал предвид Васко, който е при Петко може би при него не си ходил, или ако си и той ако не може да ти помогне ще остане да се оплачеш само на арменския поп!
Мечока е от Варна, в началото на темата го каза...
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#12
Публикувано 01 февруари 2008 - 22:38
Мечо,не знам какво правеше пича ама след неговата намеса проблема изчезва и така кара близо година.Не сменяваше нищо,само центровка.За последно когато ходих в същият сервиз но вече при друг майстор уж всички показатели добре,при него пали,след час-два същото положение Вече претръпнах,защото като отида някъде започват да ти носят от девет кладенца вода и да те убеждават че това е дефектно или пък онова и т.н.И накрая се оказва че не е то!!Ама ти вече си се набутал.И така до ......!!!!!Не знам какво да те посъветвам,аз съм по добре че на газ пали почти веднага.
#13
Публикувано 01 февруари 2008 - 23:05
Здравей,колега.Имах същия проблем преди 2 год. с една 190ка.Пътя ми беше същия....... с майсторите.Докато едно момче в сервиз "Дружба",не го оправи.Има един клапан след горивният филтър,който не позволява на бензина да се връща обратно -към резервоара,и създава постоянно налягане в системата ,като е изгасен двигателя.Представлява един елемент със съчма и пружина.Момчето от сервиза ми сложи един втора употреба .........за 10лв ,и 10 лева за труд.Сагата ми приключи след ходене при най-добрите сервизи,които не можаха да решат проблема.Не съм влизал във форума от 2 години ,но като знам колко ядове ми създаде това клапанче,не можах да се сдържа.Надявам се да ти помогна,а ако тук има желание някой,който разбира повече,може да коментира!
#14
Публикувано 01 февруари 2008 - 23:08
МЕРСИ ВЪПРЕКИ ВСИЧКО !!!!! Ако намеря решение щте пиша щте бъде от полза във форума.Мечо,не знам какво правеше пича ама след неговата намеса проблема изчезва и така кара близо година.Не сменяваше нищо,само центровка.За последно когато ходих в същият сервиз но вече при друг майстор уж всички показатели добре,при него пали,след час-два същото положение Вече претръпнах,защото като отида някъде започват да ти носят от девет кладенца вода и да те убеждават че това е дефектно или пък онова и т.н.И накрая се оказва че не е то!!Ама ти вече си се набутал.И така до ......!!!!!Не знам какво да те посъветвам,аз съм по добре че на газ пали почти веднага.
#15
Публикувано 01 февруари 2008 - 23:11
Здравей,колега.Имах същия проблем преди 2 год. с една 190ка.Пътя ми беше същия....... с майсторите.Докато едно момче в сервиз "Дружба",не го оправи.Има един клапан след горивният филтър,който не позволява на бензина да се връща обратно -към резервоара,и създава постоянно налягане в системата ,като е изгасен двигателя.Представлява един елемент със съчма и пружина.Момчето от сервиза ми сложи един втора употреба .........за 10лв ,и 10 лева за труд.Сагата ми приключи след ходене при най-добрите сервизи,които не можаха да решат проблема.Не съм влизал във форума от 2 години ,но като знам колко ядове ми създаде това клапанче,не можах да се сдържа.Надявам се да ти помогна,а ако тук има желание някой,който разбира повече,може да коментира!
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни