проблем с паленето на загрял двигателМЕРЕЦЕДЕС 190 Е
Started by ме4ока, 27 Jan 2008 - 20:41:20
37 replies to this topic
#16
Posted 01 February 2008 - 23:12
Обогащение смеси при уско¬рении Подключить манометр к ниж¬ней камере, увеличить число оборотов до 2500 об/мин Уменьшение управляющего давления (противодавления) на 0,3-0,45 Выключатель дроссельной за¬слонки. Блок управления
Остаточное давление Подключить манометр к ниж¬ней камере дозатора-распреде¬лителя при остановленном двигателе Не менее 2,8—2,5 после 30 мин с момента остановки двигателя Обратный клапан топливного насоса. Накопитель топлива. Ре¬гулятор давления топлива в системе
Остаточное давление Подключить манометр к ниж¬ней камере дозатора-распреде¬лителя при остановленном двигателе Не менее 2,8—2,5 после 30 мин с момента остановки двигателя Обратный клапан топливного насоса. Накопитель топлива. Ре¬гулятор давления топлива в системе
#17
Posted 01 February 2008 - 23:13
Обогащение смеси при уско¬рении Подключить манометр к ниж¬ней камере, увеличить число оборотов до 2500 об/мин Уменьшение управляющего давления (противодавления) на 0,3-0,45 Выключатель дроссельной за¬слонки. Блок управления
Остаточное давление Подключить манометр к ниж¬ней камере дозатора-распреде¬лителя при остановленном двигателе Не менее 2,8—2,5 после 30 мин с момента остановки двигателя Обратный клапан топливного насоса. Накопитель топлива. Ре¬гулятор давления топлива в системе
Това е клапана,след помпата е всъщпост.
Остаточное давление Подключить манометр к ниж¬ней камере дозатора-распреде¬лителя при остановленном двигателе Не менее 2,8—2,5 после 30 мин с момента остановки двигателя Обратный клапан топливного насоса. Накопитель топлива. Ре¬гулятор давления топлива в системе
Това е клапана,след помпата е всъщпост.
#18
Posted 01 February 2008 - 23:28
Мерси Колега за информацията щте ги насоча кам този клапан!!Обогащение смеси при уско¬рении Подключить манометр к ниж¬ней камере, увеличить число оборотов до 2500 об/мин Уменьшение управляющего давления (противодавления) на 0,3-0,45 Выключатель дроссельной за¬слонки. Блок управления
Остаточное давление Подключить манометр к ниж¬ней камере дозатора-распреде¬лителя при остановленном двигателе Не менее 2,8—2,5 после 30 мин с момента остановки двигателя Обратный клапан топливного насоса. Накопитель топлива. Ре¬гулятор давления топлива в системе
Това е клапана,след помпата е всъщпост.
#19
Posted 02 February 2008 - 18:08
От клапана за които ти говори колегата излиза един пластмасов маркуч , трябва да се смачка с нещо сигурно / най-добре с малки планчици с болтове които се продават по железариите / за да не пропуска и горивото да се връща в резервоара . Можеш лесно да разбереш да ли е от това по следния начин :
1. даваш на контакт и изчакваш 10-20 сек после изгасяш контакта
2. даваш на контакт изчакваш 10-20 сек и тогава въртиш да пали
целта е ако горивото се е върнало в резервоара да се даде време на помпата да го нагнети с нужното налягане в системата
след процедурата ако запали значи това ти е болката и или сменяш клапана или го изолираш по горе описания начин , ако това не помогне пиши на лични ще ти дам телефона на момчето от сервиза за който ти говориха колегите . Момчето се казва Ицо и много ги чува нещата . Успех
1. даваш на контакт и изчакваш 10-20 сек после изгасяш контакта
2. даваш на контакт изчакваш 10-20 сек и тогава въртиш да пали
целта е ако горивото се е върнало в резервоара да се даде време на помпата да го нагнети с нужното налягане в системата
след процедурата ако запали значи това ти е болката и или сменяш клапана или го изолираш по горе описания начин , ако това не помогне пиши на лични ще ти дам телефона на момчето от сервиза за който ти говориха колегите . Момчето се казва Ицо и много ги чува нещата . Успех
The Gods Made Heavy Metal
#20
Posted 02 February 2008 - 18:38
А колко струва въпросният клапан? Аз също трябва да го сменям, ама чух едни суми...От клапана за които ти говори колегата излиза един пластмасов маркуч , трябва да се смачка с нещо сигурно / най-добре с малки планчици с болтове които се продават по железариите / за да не пропуска и горивото да се връща в резервоара . Можеш лесно да разбереш да ли е от това по следния начин :
1. даваш на контакт и изчакваш 10-20 сек после изгасяш контакта
2. даваш на контакт изчакваш 10-20 сек и тогава въртиш да пали
целта е ако горивото се е върнало в резервоара да се даде време на помпата да го нагнети с нужното налягане в системата
след процедурата ако запали значи това ти е болката и или сменяш клапана или го изолираш по горе описания начин , ако това не помогне пиши на лични ще ти дам телефона на момчето от сервиза за който ти говориха колегите . Момчето се казва Ицо и много ги чува нещата . Успех
И някой знае ли му номера, по който може да се търси като резервна част?
А между другото, може да напишете тук в темата координати на сервиза за който говорите.
#21
Posted 02 February 2008 - 20:46
Ощте утре щте е пробвам ! Колега къде то4но се намира този клапан след помпата отзад или отпред до двигателя ?От клапана за които ти говори колегата излиза един пластмасов маркуч , трябва да се смачка с нещо сигурно / най-добре с малки планчици с болтове които се продават по железариите / за да не пропуска и горивото да се връща в резервоара . Можеш лесно да разбереш да ли е от това по следния начин :
1. даваш на контакт и изчакваш 10-20 сек после изгасяш контакта
2. даваш на контакт изчакваш 10-20 сек и тогава въртиш да пали
целта е ако горивото се е върнало в резервоара да се даде време на помпата да го нагнети с нужното налягане в системата
след процедурата ако запали значи това ти е болката и или сменяш клапана или го изолираш по горе описания начин , ако това не помогне пиши на лични ще ти дам телефона на момчето от сервиза за който ти говориха колегите . Момчето се казва Ицо и много ги чува нещата . Успех
#22
Posted 02 February 2008 - 22:01
Ако е обратният клапан не трябват никакви секунди - налягането пада веднага. Другото е регулатора за налягане. Ако той е счупен няма да пали изобщо! Обратният клапан е директно на помпата.
#23
Posted 02 February 2008 - 22:31
За най сигурно при Ицо / до Газко в младост като подминете OMV в дясно една сграда на два етажа / , запазвате си час , карате колата 35 лв. за удоволствието един час да ви бъзика колата, нооооооооооо си струва . Да е жив и здрав че малко останаха като него
The Gods Made Heavy Metal
#24
Posted 02 February 2008 - 22:50
С него приказвах,но сега се местил някаде другаде да работии и не там вече,каза че незнаел каде щте почне да бачка и май щте го изчакам .Във Варна не исуспях да намеря др. маистор които да им разбира тия колиЗа най сигурно при Ицо / до Газко в младост като подминете OMV в дясно една сграда на два етажа / , запазвате си час , карате колата 35 лв. за удоволствието един чзс да ви бъзика колата, нооооооооооо си струва . Да е жив и здрав че малко останаха като него
НА там отиват работите
#25
Posted 02 February 2008 - 23:48
И аз го имам същия проблем с паленето на горещ двигател , та и аз искам да си го оправя това нещо и докато завартя и да пали веднага. Но не съм вещ по тези ремонти насочете ме моля в някой сервиз от Русе съм.
Мерси !
Мерси !
MB 190E 2.0i 122Hp KLIMA
#26
Posted 03 February 2008 - 07:55
С него приказвах,но сега се местил някаде другаде да работии и не там вече,каза че незнаел каде щте почне да бачка и май щте го изчакам .Във Варна не исуспях да намеря др. маистор които да им разбира тия коли
НА там отиват работите
Утре ще му звънна да попитам дали може да му публикувам телефона във форума . Събота и неделя не работи
The Gods Made Heavy Metal
#27
Posted 03 February 2008 - 10:26
Здравейте колеги,
Ако е този клапан проблема, който предполагате, по-вероятно е колата да пали трудно при студен старт, тъй като тогава ще е минало повече време и нагнетеното гориво във горивната система ще се е върнало обратно. Но ако при загрял мотор, с работно налягане не иска да пали ми намирисва на нещо друго. А и тия клапани не се разваляли току тъй ...
Сега, колега я кажи като е загряла стартера завърта ли изобщо или даже "не клюфка" (като че си без акумулатор)?
Виж тук : http://www.mbclub.bg...?showtopic=9896 и тук http://www.mbclub.bg...?showtopic=9613
Нещо извън темата, но да питам във Варна правят ли се сбирки от форума? Веднъж, мисля че Горби спомена нещо но нейсе. Та ако някой има информация, моля да драсне някой ред...
Поздрави и дано да намериш решението на тоя проблем колега,
-Николай
Ако е този клапан проблема, който предполагате, по-вероятно е колата да пали трудно при студен старт, тъй като тогава ще е минало повече време и нагнетеното гориво във горивната система ще се е върнало обратно. Но ако при загрял мотор, с работно налягане не иска да пали ми намирисва на нещо друго. А и тия клапани не се разваляли току тъй ...
Сега, колега я кажи като е загряла стартера завърта ли изобщо или даже "не клюфка" (като че си без акумулатор)?
Виж тук : http://www.mbclub.bg...?showtopic=9896 и тук http://www.mbclub.bg...?showtopic=9613
Нещо извън темата, но да питам във Варна правят ли се сбирки от форума? Веднъж, мисля че Горби спомена нещо но нейсе. Та ако някой има информация, моля да драсне някой ред...
Поздрави и дано да намериш решението на тоя проблем колега,
-Николай
#28
Posted 03 February 2008 - 23:51
Колеги щте се оставя на опитните ръце на Христо кам края на седмицата щте го потърся пак да го проверя да ли си е устанавил някаде вече?Щте пиша за резултата!!!Трябва и във Варна да има Мрецедес сбирака и да се ораганизираме!!!!!!аз съм ЗА!!!!!Здравейте колеги,
Ако е този клапан проблема, който предполагате, по-вероятно е колата да пали трудно при студен старт, тъй като тогава ще е минало повече време и нагнетеното гориво във горивната система ще се е върнало обратно. Но ако при загрял мотор, с работно налягане не иска да пали ми намирисва на нещо друго. А и тия клапани не се разваляли току тъй ...
Сега, колега я кажи като е загряла стартера завърта ли изобщо или даже "не клюфка" (като че си без акумулатор)?
Виж тук : http://www.mbclub.bg...?showtopic=9896 и тук http://www.mbclub.bg...?showtopic=9613
Нещо извън темата, но да питам във Варна правят ли се сбирки от форума? Веднъж, мисля че Горби спомена нещо но нейсе. Та ако някой има информация, моля да драсне някой ред...
Поздрави и дано да намериш решението на тоя проблем колега,
-Николай
#29
Posted 03 February 2008 - 23:58
Колега стартера на колата върти силно няма зна4ени дали е топла или стъдена но след запалване при заграл двигател след окло въртене 2-3 сек.,колата работи неравномерно за същто време и ако не подам гас угасва и така....след 2-3 сек се оправя!но ве4е не ме грижа сайта свърши хубава работа намери се маистор които е надежен според всички и щте мъ я оставя на него......
ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ПОЛЕЕЕ............НАЗДРАВЕ!!!!!!
З
ПОЗДРАВИ:ДАНИЕЛ
ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ПОЛЕЕЕ............НАЗДРАВЕ!!!!!!
З
ПОЗДРАВИ:ДАНИЕЛ
#30
Posted 04 February 2008 - 10:29
Сподели после какъв е бил проблема . Благодаря !
MB 190E 2.0i 122Hp KLIMA
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users