Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с маслото!!W124 250D


  • Please log in to reply
47 мнения по тази тема

#1 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 26 януари 2008 - 20:06

колеги, днеска си смених маслото на мерседса 124/250Д, и имам странноото чувство, че започна да трака!! Маслото е " MANNOL 10/40 Molibden diesel" к'во да правя сега, да ккарам така или да се набутвам и с друго масло?? Чакам предложения!!

Този пост е редактиран от hektor: 21 март 2008 - 01:48
преместена от Проблеми и ремонти

  • 0

#2 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Публикувано 26 януари 2008 - 20:23

колеги, днеска си смених маслото на мерседса 124/250Д, и имам странноото чувство, че започна да трака!! Маслото е " MANNOL 10/40 Molibden diesel" к'во да правя сега, да ккарам така или да се набутвам и с друго масло?? Чакам предложения!!


Предното ти масло какво беше (като вискозитет)?
  • 0

#3 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Публикувано 26 януари 2008 - 20:29

Кога трака , на студен двигател или като загрее?
  • 0

#4 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 26 януари 2008 - 20:31

предното масло беше със същият вискозитет! 10/40 и даже същата марка!! трака повече като е студен, после малко по отихва , но пак потраква!!
  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 26 януари 2008 - 23:18

Слагай 15/40 и няма да трака ;)

P.S. Гледай сега колегите как ще ме оплюят за този пост, но това си е мое мнение ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#6 2420

2420

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia

Публикувано 27 януари 2008 - 08:56

Защо да те плюят и аз сипвам и на двата ми М-са Ц-ка и очиларка дизели 15W40.Единия е на 500 000км., другия на 340 000км. и много добре си работят колите. Ремонт на моторите не им е правено. За нашия географски пояс 15W40 си е нормално. Така мисля аз. Но всеки сам си решава за експлоатацията на МПС-то.
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 януари 2008 - 13:25

Защо да те плюят и аз сипвам и на двата ми М-са Ц-ка и очиларка дизели 15W40.Единия е на 500 000км., другия на 340 000км. и много добре си работят колите. Ремонт на моторите не им е правено. За нашия географски пояс 15W40 си е нормално. Така мисля аз. Но всеки сам си решава за експлоатацията на МПС-то.


И аз мисля така, но много от колегите не са на това мнение ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#8 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 27 януари 2008 - 13:46

Отдавна настоявам да не се пише безотговорно,ама кой ти слуша... :blink:
И като се отговаря е добре да е изчетено поне малко литература по въпроса,което в случая не е факт...отново...!Поне за маслата тук има толкова теми-здраве му кажи!Да има кой да чете само!
А,на колегата ще отговоря:5/40-пълна синтетика-стига да може да си я позволи,разбира се.40 000 км. само с такова карам,като преди съм изпробвал всички възможни вискозитети на 4 марки.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#9 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 27 януари 2008 - 14:39

Сутринта на студен двигател, няма трак,няма щрак, така е докато е на обогатител, после елате да слушате " Владимиреца" ряпа да яде!!! Обще след около 5-10 минути след запален студен двигател почвам да троша орехи!!! ;) Абе така е то от евтини и калпави масла!! тей ще мре!!!
  • 0

#10 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 27 януари 2008 - 14:45

Сутринта на студен двигател, няма трак,няма щрак, така е докато е на обогатител, после елате да слушате " Владимиреца" ряпа да яде!!! Обще след около 5-10 минути след запален студен двигател почвам да троша орехи!!! ;) Абе така е то от евтини и калпави масла!! тей ще мре!!!


Явно вискозитета на маслото като загрее се скапва!Какво налягане ти държи?И да знаеш,че една от великите и широко-разпространени глупости е,че синтетичното масло е по-"тънко"!Изхвърляй маслото с което си сега и не мъчи двигателя!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#11 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 27 януари 2008 - 18:04

Явно вискозитета на маслото като загрее се скапва!Какво налягане ти държи?И да знаеш,че една от великите и широко-разпространени глупости е,че синтетичното масло е по-"тънко"!Изхвърляй маслото с което си сега и не мъчи двигателя!


Ами като загрее на 80гр. около 2,5 , но какво ми направи впечатление като го наливах! самото масло беше сиво на цвят, не беше бистро, някък седеше мътно! маслото е Mannol molibden diesel 10/40, от по ясно е че ментялка, ама вече го сложих и се набутах...сега все сначала..! Предлагат да сложа " шел" 10/40 дизел +. Обаче предварително да промия системата, с нафта или добавка за промиване, на какво мнение си?? как да реагирам според теб?
  • 0

#12 reichfurrer

reichfurrer

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Troyan

Публикувано 27 януари 2008 - 18:27

А възможно ли е да трака от " Хубава нафта"
  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 януари 2008 - 19:12

А възможно ли е да трака от " Хубава нафта"


Значи, казваш че е почнал да трака след смяната на маслото, предполага се че си имал нафта в колата след смяната, а и тракането от нафта има друг звук ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#14 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 януари 2008 - 19:21

И за чеп ти е масло с молибденова прибавка?
Фърли го и си сипи друго.А и никаква промивка няма да правиш с нафта или всякви там боклуци.Има си промивно масло на Приста.Една туба ти е 12-15 лв. по бензиностанциите.Сипваш го всичкото 4л, колкото да стигне до минимума,а не до средата на щеката,палиш и оставяш да поработи 4-5 минути на малки обороти,точиш го,сменяш филтъра и си готов.
  • 0

#15 san bernar

san bernar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:

Публикувано 27 януари 2008 - 19:51

колеги, днеска си смених маслото на мерседса 124/250Д, и имам странноото чувство, че започна да трака!! Маслото е " MANNOL 10/40 Molibden diesel" к'во да правя сега, да ккарам така или да се набутвам и с друго масло?? Чакам предложения!!


Приятелю, какви са тези масла - Манол, Стоян, Драган.. Има масла Кастрол, Мобил, Шел, БП.... па дори и Приста на Тексако. Толкова писане във какви ли не форуми. Отвори си някоя страничка и прочети какво препоръчват сериозните фирми, а за МБ си има спесификции. С 5W40 пълна синтетика на Кастрол няма грешка. За нашите климатични условия може и 10W40, а ако не си с турбо - може и 15w40. Е, цените са важни - пълната синтетика е около 25 лева литъра, полусинтетиката около 15-17, а минералното - 7-8 лв за литър.

Не се скъпи за масла и филтри, иначе ще правиш мотор.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни