Edited by hektor, 21 March 2008 - 01:48 .
преместена от Проблеми и ремонти
проблем с маслото!!W124 250D
Started by reichfurrer, 26 Jan 2008 - 20:06:09
47 replies to this topic
#1
Posted 26 January 2008 - 20:06
колеги, днеска си смених маслото на мерседса 124/250Д, и имам странноото чувство, че започна да трака!! Маслото е " MANNOL 10/40 Molibden diesel" к'во да правя сега, да ккарам така или да се набутвам и с друго масло?? Чакам предложения!!
#2
Posted 26 January 2008 - 20:23
колеги, днеска си смених маслото на мерседса 124/250Д, и имам странноото чувство, че започна да трака!! Маслото е " MANNOL 10/40 Molibden diesel" к'во да правя сега, да ккарам така или да се набутвам и с друго масло?? Чакам предложения!!
Предното ти масло какво беше (като вискозитет)?
#3
Posted 26 January 2008 - 20:29
Кога трака , на студен двигател или като загрее?
#4
Posted 26 January 2008 - 20:31
предното масло беше със същият вискозитет! 10/40 и даже същата марка!! трака повече като е студен, после малко по отихва , но пак потраква!!
#5
Posted 26 January 2008 - 23:18
Слагай 15/40 и няма да трака
P.S. Гледай сега колегите как ще ме оплюят за този пост, но това си е мое мнение
P.S. Гледай сега колегите как ще ме оплюят за този пост, но това си е мое мнение
#6
Posted 27 January 2008 - 08:56
Защо да те плюят и аз сипвам и на двата ми М-са Ц-ка и очиларка дизели 15W40.Единия е на 500 000км., другия на 340 000км. и много добре си работят колите. Ремонт на моторите не им е правено. За нашия географски пояс 15W40 си е нормално. Така мисля аз. Но всеки сам си решава за експлоатацията на МПС-то.
#7
Posted 27 January 2008 - 13:25
Защо да те плюят и аз сипвам и на двата ми М-са Ц-ка и очиларка дизели 15W40.Единия е на 500 000км., другия на 340 000км. и много добре си работят колите. Ремонт на моторите не им е правено. За нашия географски пояс 15W40 си е нормално. Така мисля аз. Но всеки сам си решава за експлоатацията на МПС-то.
И аз мисля така, но много от колегите не са на това мнение
#8
Posted 27 January 2008 - 13:46
Отдавна настоявам да не се пише безотговорно,ама кой ти слуша...
И като се отговаря е добре да е изчетено поне малко литература по въпроса,което в случая не е факт...отново...!Поне за маслата тук има толкова теми-здраве му кажи!Да има кой да чете само!
А,на колегата ще отговоря:5/40-пълна синтетика-стига да може да си я позволи,разбира се.40 000 км. само с такова карам,като преди съм изпробвал всички възможни вискозитети на 4 марки.
И като се отговаря е добре да е изчетено поне малко литература по въпроса,което в случая не е факт...отново...!Поне за маслата тук има толкова теми-здраве му кажи!Да има кой да чете само!
А,на колегата ще отговоря:5/40-пълна синтетика-стига да може да си я позволи,разбира се.40 000 км. само с такова карам,като преди съм изпробвал всички възможни вискозитети на 4 марки.
#9
Posted 27 January 2008 - 14:39
Сутринта на студен двигател, няма трак,няма щрак, така е докато е на обогатител, после елате да слушате " Владимиреца" ряпа да яде!!! Обще след около 5-10 минути след запален студен двигател почвам да троша орехи!!! Абе така е то от евтини и калпави масла!! тей ще мре!!!
#10
Posted 27 January 2008 - 14:45
Сутринта на студен двигател, няма трак,няма щрак, така е докато е на обогатител, после елате да слушате " Владимиреца" ряпа да яде!!! Обще след около 5-10 минути след запален студен двигател почвам да троша орехи!!! Абе така е то от евтини и калпави масла!! тей ще мре!!!
Явно вискозитета на маслото като загрее се скапва!Какво налягане ти държи?И да знаеш,че една от великите и широко-разпространени глупости е,че синтетичното масло е по-"тънко"!Изхвърляй маслото с което си сега и не мъчи двигателя!
#11
Posted 27 January 2008 - 18:04
Явно вискозитета на маслото като загрее се скапва!Какво налягане ти държи?И да знаеш,че една от великите и широко-разпространени глупости е,че синтетичното масло е по-"тънко"!Изхвърляй маслото с което си сега и не мъчи двигателя!
Ами като загрее на 80гр. около 2,5 , но какво ми направи впечатление като го наливах! самото масло беше сиво на цвят, не беше бистро, някък седеше мътно! маслото е Mannol molibden diesel 10/40, от по ясно е че ментялка, ама вече го сложих и се набутах...сега все сначала..! Предлагат да сложа " шел" 10/40 дизел +. Обаче предварително да промия системата, с нафта или добавка за промиване, на какво мнение си?? как да реагирам според теб?
#12
Posted 27 January 2008 - 18:27
А възможно ли е да трака от " Хубава нафта"
#13
Posted 27 January 2008 - 19:12
А възможно ли е да трака от " Хубава нафта"
Значи, казваш че е почнал да трака след смяната на маслото, предполага се че си имал нафта в колата след смяната, а и тракането от нафта има друг звук
#14
Posted 27 January 2008 - 19:21
И за чеп ти е масло с молибденова прибавка?
Фърли го и си сипи друго.А и никаква промивка няма да правиш с нафта или всякви там боклуци.Има си промивно масло на Приста.Една туба ти е 12-15 лв. по бензиностанциите.Сипваш го всичкото 4л, колкото да стигне до минимума,а не до средата на щеката,палиш и оставяш да поработи 4-5 минути на малки обороти,точиш го,сменяш филтъра и си готов.
Фърли го и си сипи друго.А и никаква промивка няма да правиш с нафта или всякви там боклуци.Има си промивно масло на Приста.Една туба ти е 12-15 лв. по бензиностанциите.Сипваш го всичкото 4л, колкото да стигне до минимума,а не до средата на щеката,палиш и оставяш да поработи 4-5 минути на малки обороти,точиш го,сменяш филтъра и си готов.
#15
Posted 27 January 2008 - 19:51
колеги, днеска си смених маслото на мерседса 124/250Д, и имам странноото чувство, че започна да трака!! Маслото е " MANNOL 10/40 Molibden diesel" к'во да правя сега, да ккарам така или да се набутвам и с друго масло?? Чакам предложения!!
Приятелю, какви са тези масла - Манол, Стоян, Драган.. Има масла Кастрол, Мобил, Шел, БП.... па дори и Приста на Тексако. Толкова писане във какви ли не форуми. Отвори си някоя страничка и прочети какво препоръчват сериозните фирми, а за МБ си има спесификции. С 5W40 пълна синтетика на Кастрол няма грешка. За нашите климатични условия може и 10W40, а ако не си с турбо - може и 15w40. Е, цените са важни - пълната синтетика е около 25 лева литъра, полусинтетиката около 15-17, а минералното - 7-8 лв за литър.
Не се скъпи за масла и филтри, иначе ще правиш мотор.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users