Това не го бях видял, ама сега не можах да го подминап.с. нали знаете, който няма пари за мерц си купува 190 Е/Д




И че например моята я купих на цената на маалко по-стара 124 именно защото някои искаме точно 190... тц тц що така колега

Публикувано 21 май 2006 - 22:32
Това не го бях видял, ама сега не можах да го подминап.с. нали знаете, който няма пари за мерц си купува 190 Е/Д
Публикувано 21 май 2006 - 22:57
Публикувано 21 май 2006 - 23:16
Е, то много добре, че са оживели хората, обаче защо трябва дасе стига до там? Аз съм виждал депутатски мерцедес, дето ни изпревари все едно сме спрели разпилян на парчета в голям радиус, а народният представител почина.Случая с БМВ-то в Англия показва още веднъж ,нивото на активна и пасивна безопасност в БМВ ... Като си направя една равносметка за 2 години в клуба и не само в него се тотализираха страшно,даже зловещо около 20 коли
![]()
Един от най-страшните случаи беше миналата година след събора ни в Търново,когато мой личен приятел с '94 Е34 525 i излетя от магистралата на завоя на Яна,в посока София с около 200 км/чБяха 4 души и никой от тях не можа да каже колко пъти са се търкаляли и какво се е случило в центрофугата,но всички те са били с колани и излязаха от колата без никакви травми и наранявания ....
Другите случаи са мъничко по-леки,но в общия случай стълбове с над 150 км/ч,странични удари със страхотна сила и какво ли още не,но пак казвам,само една счупена ръка до момента !
Един познат разправяше какво се случва в сервиз за тежко катастрофирали автомобили,когато разпъват разни опели,фолксвагени - пресата разпъва бързо купето на колата и то не на макс. усилие .
Наложило се е да разпъват БМВ,като мойто и каза,че при макс. сила от 10 тона на около 5 минути се е чувало едно малко "пук" и нищо не могло да се случи,да помръднеНе случайно се говори само с добро към БМВ,Мерцедес и Ауди
Публикувано 21 май 2006 - 23:22
Публикувано 22 май 2006 - 07:27
Публикувано 22 май 2006 - 11:55
Преди 5-6 години, като занесох такава седалка за племенника ми, много хора я намираха за излишна превземка или просто за пръв път виждаха детска седалка. Радвам се, че вече се използват по-масово, защото със стотици тестове е доказано, че тези седалки са абсолютно необходими за сигурността на детето. Не случайно в Европа използването им е абсолютно задължително.Винаги с колан,
дори и фъстъка е здраво вързан
Публикувано 22 май 2006 - 15:49
не искам да обиждам никойТова не го бях видял, ама сега не можах да го подмина
п.с. нали знаете, който няма пари за мерц си купува 190 Е/Д![]()
![]()
![]()
- сега ще се обиждаме ли? Случайно да знаеш че на една от легендите - 124 - та окачването е взето 100% именно от 190??? и че 190 на времето (и не само тогава)си е една от най сигурните коли? да не говоря за малко по-топ модификациите на бебето...
И че например моята я купих на цената на маалко по-стара 124 именно защото някои искаме точно 190... тц тц що така колега![]()
Публикувано 23 май 2006 - 08:43
Публикувано 23 май 2006 - 17:14
Публикувано 23 май 2006 - 17:27
на никой да не се случват подобни неща- ПТП и други, но не знам сигурно е и до съзнанието на водачите, но сред катастрофиралите автомобили БМВ много малка част от тях са с удар отзад-впрочем така не е само при БМВ , а при всички мощни автомобили със спортен характерНаложило се е да разпъват БМВ,като мойто и каза,че при макс. сила от 10 тона на около 5 минути се е чувало едно малко "пук" и нищо не могло да се случи,да помръдне
Не случайно се говори само с добро към БМВ,Мерцедес и Ауди
Публикувано 23 май 2006 - 17:30
Публикувано 23 май 2006 - 21:27
Има си една такава максима "До 80 км/ч боли след 80 км/ч не боли"Не искам никой да се обижда, но ще си кажа и моето мнение. Забелязал съм, че доста хора, включително и мои познати претърпели ПТП впоследствие изтъкват умопомрачителни скорости в момента на удара и въпреки всичко благодарение на невероятният автомобил, едва ли не просто излизат от купчината ламарина, изтупват праха от себе си и се прибират вкъщи ни лук яли ни лук мирисали.
Вярно е, че нивото на пасивна и активна безопасност е различно за различните автомобили, но смятам , че към момента силите са почти изравнени. Съгласен съм, че МБ, БМВ, Волво, Сааб и т.н. са доста здрави автомобили, но да се говори за скорости на удар от порядъка на 150 км/ч е несериозно. При тези скорости спасителна сламка има само, ако до удара намалите скоростта до значително по-ниски стойности или ако колизията с околни предмети или автомобили е “облазваща”, т.е. не се трансформира цялата е кинетична енергия наведнъж и от един удар. Пример: загубвате контрол над автомобила си, както си карате с 200 и напускате пътя (отивате за гъби в близката ливада, ако е гора - лошо), закачате тук таме дървета, храсти, скоростта пада бързо в пръстта и накрая се бухвате челно в някой дъб, бук или каквото и да е подобно с остатъчна скорост 50 км/ч. И хоп – имаме новина – ударих се челно в дърво с двеста и нищо ми няма. ХХХХ са супер здрави автомобили.
За съжаление действителността е коренно различна – при скорости до 80-100 км/ч, вероятно ако срещнете стар бавно движещ се автомобил (най-общо ВАЗ, Москвич, стари френски или италиански модели) ще се измъкнете леко, но среща с дърво, стълб, товарен автомобил с голям процент вероятност е фатална за вас и спътниците ви. Директните страничните удари са с летален изход при доста по-смешни скорости – 50-60 км/ч.
Повярвайте ми, виждал снимки на Е34 (наистина здрав автомобил) след фронтален удар в стоманен стълб според разследващите с над 160 км/ч в момента на удара – стълба се намираше на мястото на задният подлакътник – всички за загинали. Страничен удар с подобна скорост в дърво – автомобилът се разполовява сякаш е от кашкавал – по-разпръснатите части от тела е трудно на пръв поглед да се прецени колко човека са били в автомобила. Колани и възглавници при такива удари не помагат. Сами можете да изчислите колосалните стойности на кинетична енергия, която трябва да се трансформира в деформация при тези скорости. Дори и да приемем, че имаме изключителен автомобил с дълго предно торпедо което да погълне голяма част от енергията и неподатлива структура на самия салон, при 150-180 км/ч акселерометрите на манекените отчитат ускорения над 120-150g при доста голяма продължителност. Човешкият мозък приниципно издържа без повреди около 72g, но за не повече от 10-15 мс. Резултатът е сериозно мозъчно увреждане въпреки сравнително здравото тяло (изключвам натъртените и счупени ребра от колана, както и спуканият далак)
Всеки може да погледне бюлетина на EuroNCAP, които правят краш-тестове на почти всички нови автомобили в деформируема преграда, с 40% покритие, с 64 км/ч. Обърнете внимание на деформациите при тази скорост (челен удар на два автомобила с 55 км/ч) и си направете изводите какво става ако вие и този срещу вас се ударите със сумарна скорост 200 (2 по 100).
За повече информация- EuroNCAP, всичики материали за проф. Лари Патрик и документалният филм “Car Crash”, както един от най-добрите експерти по разследване на ПТП в България – доц. Станимир Карапетков.
Публикувано 25 май 2006 - 09:21
190 превъзхожда с пъти 140ката тине искам да обиждам никой
Това не го бях видял, ама сега не можах да го подмина
п.с. нали знаете, който няма пари за мерц си купува 190 Е/Д![]()
![]()
![]()
- сега ще се обиждаме ли? Случайно да знаеш че на една от легендите - 124 - та окачването е взето 100% именно от 190??? и че 190 на времето (и не само тогава)си е една от най сигурните коли? да не говоря за малко по-топ модификациите на бебето...
И че например моята я купих на цената на маалко по-стара 124 именно защото някои искаме точно 190... тц тц що така колега![]()
тва го знам много отдавна, а и са ми казвали доста хора
п.п. Мир!
Публикувано 25 май 2006 - 11:13
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни