за диференциалното маслос вискозитет 85/90-имам идея
Започната от mbenz, 25 яну 2008 - 21:03:27
30 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 януари 2008 - 21:03
Чудих се къде-къде да постна тази тема,та накрая реших да я постна тук,пък ако не си е на мястото да се премести!
Понеже пустото масло с вискозитет 85/90 за диф-а не се намира другаде,освен при дилъра,или Ивайжет на неприлично висока цена,а се произвежда от всички производители на масла,но не се предлага в литрови опаковки,а във варели от 205,или 208 литра открай време ми се върти в главата чрез някой търговец Клубът да поръча един варел и който иска да отива запасен с тубички и да си взима,като цената ще е в пъти по-ниска!Маслото ще е със съответната спецификация по МВ,разбира се!Аз маслото на диф-а отдавна си го смених,така,че в скоро време няма да имам зор,но платих 50лв./литъра,а не 15лв.,например!
Понеже пустото масло с вискозитет 85/90 за диф-а не се намира другаде,освен при дилъра,или Ивайжет на неприлично висока цена,а се произвежда от всички производители на масла,но не се предлага в литрови опаковки,а във варели от 205,или 208 литра открай време ми се върти в главата чрез някой търговец Клубът да поръча един варел и който иска да отива запасен с тубички и да си взима,като цената ще е в пъти по-ниска!Маслото ще е със съответната спецификация по МВ,разбира се!Аз маслото на диф-а отдавна си го смених,така,че в скоро време няма да имам зор,но платих 50лв./литъра,а не 15лв.,например!
#2
Публикувано 25 януари 2008 - 22:12
Здравей
Искам да попитам в "масларниците" не продават ли такова масло колкото ти трябва, да речем 1 литър. Другата седмица щу ходя в една такава "масларница" която предлага смяната на масла и гресировка. Дотолкото знам работят с масла Texaco и Приста Оил. Там би трябвало 1 литър да не е около 40 лева а от 5 - 8 до 16 максимум 20 лева. И то 20 лева за пълна синтетика. Хайде другата седмица ще ви кажа как съ ме изгърбили...
Искам да попитам в "масларниците" не продават ли такова масло колкото ти трябва, да речем 1 литър. Другата седмица щу ходя в една такава "масларница" която предлага смяната на масла и гресировка. Дотолкото знам работят с масла Texaco и Приста Оил. Там би трябвало 1 литър да не е около 40 лева а от 5 - 8 до 16 максимум 20 лева. И то 20 лева за пълна синтетика. Хайде другата седмица ще ви кажа как съ ме изгърбили...
#3
Публикувано 25 януари 2008 - 22:18
По принцип е идея, обаче не знам какво имаш предвид по отношение на финансирането.
Май глупост казах, щото точно от теб се очаква да имаш много ясна идея и то точно по тази точка
Или предлагаш да се преговаря с някой търговец и той да финансира идеята?
Не ми е много ясно какво имаш предвид.
Та: на мен ми се струва, че това е много рядко търсен артикул - просто хората не го имат за консуматив.
Рядко се сменя един вид.
Освен това, количеството за една смяна е малко над 1 литър - нищо работа.
И в тая връзка идеята да се вземе един варел ми се струва, че ще бъде закопаване на солидна сума за много дълго време.
Колко време ще го харчим? И колко хора?
Лично на мен не ми се струва практично.
Честно да ти кажа, това че се предлага така на дребно може би си има и своето логично и практическо обяснение.
По-скоро може да се направи тема за предлагане на остатъка след смяна.
Пример:
Когато сменях моето, в ивая твърдяха, че от 1 литър опаковка даже ще ми остане.
Дрън-дрън! Дори не стигна. Оказа се, че трябва да купя още един литър за около 200гр.
И понеже top беше беше направил същата процедура дни преди мен,
обадих му се и купих от него остатъка - беше му останал половин литър.
Може да изглежда на пръв поглед дребнаво, обаче имайки предвид приблизителната цена от 30лв/литър, оправдано е оптимизирането.
Май глупост казах, щото точно от теб се очаква да имаш много ясна идея и то точно по тази точка
Или предлагаш да се преговаря с някой търговец и той да финансира идеята?
Не ми е много ясно какво имаш предвид.
Та: на мен ми се струва, че това е много рядко търсен артикул - просто хората не го имат за консуматив.
Рядко се сменя един вид.
Освен това, количеството за една смяна е малко над 1 литър - нищо работа.
И в тая връзка идеята да се вземе един варел ми се струва, че ще бъде закопаване на солидна сума за много дълго време.
Колко време ще го харчим? И колко хора?
Лично на мен не ми се струва практично.
Честно да ти кажа, това че се предлага така на дребно може би си има и своето логично и практическо обяснение.
По-скоро може да се направи тема за предлагане на остатъка след смяна.
Пример:
Когато сменях моето, в ивая твърдяха, че от 1 литър опаковка даже ще ми остане.
Дрън-дрън! Дори не стигна. Оказа се, че трябва да купя още един литър за около 200гр.
И понеже top беше беше направил същата процедура дни преди мен,
обадих му се и купих от него остатъка - беше му останал половин литър.
Може да изглежда на пръв поглед дребнаво, обаче имайки предвид приблизителната цена от 30лв/литър, оправдано е оптимизирането.
#4
Публикувано 25 януари 2008 - 22:27
Здравей
Искам да попитам в "масларниците" не продават ли такова масло колкото ти трябва, да речем 1 литър. Другата седмица щу ходя в една такава "масларница" която предлага смяната на масла и гресировка. Дотолкото знам работят с масла Texaco и Приста Оил. Там би трябвало 1 литър да не е около 40 лева а от 5 - 8 до 16 максимум 20 лева. И то 20 лева за пълна синтетика. Хайде другата седмица ще ви кажа как съ ме изгърбили...
Аз поне не съм намерил.
Проблема е, че необходимия вискозитет на маслото е 85W90.
Не успях да намеря такова, освен при дилъра.
Освен вискозитета, ако към критериите включиш необходимостта да поддържа спецификацията на Мерцедес, тоест на него да пише:
MB235.0
май директно се запътваш към дилъра.
Не знам де, ако успееш да намериш на дребно масло в горните характеристики, ще ти бъда адски благодарен.
Изобщо не горя от желание следващия път да дам 60лв за 2 литра масло.
И изобщо не се тръшкам на етиката да пише мерцедес - просто цифрите е добре да са същитех
#5
Публикувано 25 януари 2008 - 22:58
Добре де, една смяна при дилъра колко излиза с тяхно масло, защото след 1-2м искам да си го сменя профилактично?
И също така, до колкото някъде във форума бях чел, че имало разлика в маслото ако дифа бил с блокаж
И също така, до колкото някъде във форума бях чел, че имало разлика в маслото ако дифа бил с блокаж
#6
Публикувано 25 януари 2008 - 23:22
Маслото ЛУКОЙЛ ТМ-5 е SAE 85W90,API GL-5. Изпитано и одобрено за използване от "Даймлер Крайслер" норма 235.0,231.0. Цената на еднолитровата опаковка при дистрибутора-5лв-на бензиностанциите не съм проверявал, но няма да е повече от 6-7 лв. Колеги имате ли представа за качествата на маслата "Лукойл"?Не знам де, ако успееш да намериш на дребно масло в горните характеристики, ще ти бъда адски благодарен.
Изобщо не горя от желание следващия път да дам 60лв за 2 литра масло.
И изобщо не се тръшкам на етиката да пише мерцедес - просто цифрите е добре да са същитех
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#8
Публикувано 26 януари 2008 - 10:54
Добре де, една смяна при дилъра колко излиза с тяхно масло, защото след 1-2м искам да си го сменя профилактично?
И също така, до колкото някъде във форума бях чел, че имало разлика в маслото ако дифа бил с блокаж
Гросе, маслото за диф с блокаж го дават не 235.0, а 235.7 по МБ класификациите. Като съм ровил по НЕТ-а съм срещал на Бритиш петролиум такова, естествено наливно от варел. А при Ивайджет и дилъра се предлага стандартното масло плюс добавка ако си с блокаж - това по спомен.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#10
Публикувано 26 януари 2008 - 16:52
Малко да поясня-оказа,че такова масло никой от вносителите на различните марки масла не е поръчвал никога,защото се предлага само във варели!Идеята ми е Клубът да не купува варел,ами някой търговец(познавам мнозина),да закупи един варел,да се пусне тема тук,и който е на зор да знае къде да отиде,ако цената го устройва,разбира се!По предварителни сметки с печалбата на търговеца цената с ДДС няма да е повече от 15лв.Вносителите казват,че цената би била 11-12 лева,но не искат да чакат месец-два,или три,докато го продадат по литър-по два,ами искат парите напред и след седмица-две ти доставят варела,пък ти се оправяй,както,и където искаш! Един познат с магазин и сервиз е навит да закупи варел и да си чака,докато се продаде,така че казвайте какво и дали!
Са не знам с теьи различни спецификации за диф с блокаж и без блокаж...?В Балкан-стар и в Ивайжет твърдяха,че маслото е еднакво,а има добавка одобрена от производителя за дифове с блокаж...?Щото два варела с различни спецификации на МВ става сложно с времето за връщане на парите!Имам предвид маслото да е Мобил 85/90 МВ 235.0.Има и некво 85/90А,но не съм го "разследвал"!
Са не знам с теьи различни спецификации за диф с блокаж и без блокаж...?В Балкан-стар и в Ивайжет твърдяха,че маслото е еднакво,а има добавка одобрена от производителя за дифове с блокаж...?Щото два варела с различни спецификации на МВ става сложно с времето за връщане на парите!Имам предвид маслото да е Мобил 85/90 МВ 235.0.Има и некво 85/90А,но не съм го "разследвал"!
#11
Публикувано 26 януари 2008 - 19:36
Със сигурност не е тук мястото за този въпрос,защото виждам,че друго дискутирате,но понеже нищо не открих с търсачката и реших да ви питам.Понеже никога не съм го сменял това масло,някой може ли да предостави по-подробна информация... (през колко време се сменя,какво се слага какви може да са последствията ако не е сменяно до сега и т.н.. Мерси )
#12
Публикувано 26 януари 2008 - 20:28
Със сигурност не е тук мястото за този въпрос,защото виждам,че друго дискутирате,но понеже нищо не открих с търсачката и реших да ви питам.Понеже никога не съм го сменял това масло,някой може ли да предостави по-подробна информация... (през колко време се сменя,какво се слага какви може да са последствията ако не е сменяно до сега и т.н.. Мерси )
Сменя се на около 70 000 километра... От мненията по-горе се разбира какво точно се слага... Отиваш при дилъра и той ти дава (ако тук не се разберат за нещо...). Не съм чувал какво точно става, но според теб какво ще стане ако смазката загуби свойствата си? Май нов диф...
Поздрави.
#13
Публикувано 26 януари 2008 - 21:39
Пламене, не разбирам така поставени нещата, какъв отговори очакваш да получиш - аз естествено съм ЗА
Пък и не виждам кой би имал против.
В началото ти казах ако аз съм търговец, защо не бих го направил.
Пък и ти си го разбрал - малко потребление.
Опасявам се, че продажбата на един варел ще отнеме може би година.
Ако търговеца е готов да го поеме на свой гръб - няма проблем.
Аз ще купя със сигурност от него.
Ама и нуждата ми от смяна със сигурност ще дойде, когато варела е свършил
И въпреки това си заплювам в литра!
Пък и не виждам кой би имал против.
В началото ти казах ако аз съм търговец, защо не бих го направил.
Пък и ти си го разбрал - малко потребление.
Опасявам се, че продажбата на един варел ще отнеме може би година.
Ако търговеца е готов да го поеме на свой гръб - няма проблем.
Аз ще купя със сигурност от него.
Ама и нуждата ми от смяна със сигурност ще дойде, когато варела е свършил
И въпреки това си заплювам в литра!
#14
Публикувано 26 януари 2008 - 23:10
Ако работата стане, и аз мога да поръчам 2л. за напролет, ама трябва да видя дали е с блокаж или не
#15
Публикувано 28 януари 2008 - 17:31
Защо пък цел варел?Вземете за начало една туба от 20-25литра .Това варела с диференциално си е направо промишлено количество.А разликата в цената нема да е толкова голяма направо от вносителя.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни