Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Авто сервизите + / --Тук ще хвалим и хулим родните "майстори"


  • Please log in to reply
116 replies to this topic

#61 300E-4matic

300E-4matic

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E280CDI 4matic sport 2007
    300E 4matic Lorinser 1990

Posted 27 July 2012 - 16:35

Смених Бензинови помпи ,някои дюзи и някои кабели,свещи ,възд.филтър,изчистих резервоара свалих го и нов филтър там и какво ли още не и искам да се отрегулира диференциално налягане ,също така притока на въздух чрез шестограма общо взето имам нужда от една качествена настройка но няма къде...разхода ми е висок върви доста но попрекъсва на ниски и така.


E за нещо толкова елементарно си се дигнал да биеш път и да търсиш майстори.
Трябва ти само дълъг шестограм и 15км да загрееш колата.
Отпред на радиатора на таблеката ти пише оборотите на празен ход като мотора е заргрял 60-80 градуса.
Като загрее регулираш по оборотомера на горната граница примерно 550-650 ако пише на табелката като лоста ти е на паркинг.
След това ръчна на Д с климатик и гледаш да си над долната граница.
  • 0
Публикувано изображение

#62 Nedkow

Nedkow

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    ML 320 2006

Posted 06 September 2012 - 10:40

Здравейте, Възможно ли е да ми дадете актуални координати на "Витоша кар сервиз българия" най вече телефон.
  • 0

#63 alex19030

alex19030

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:

Posted 22 September 2012 - 17:58

Здравейте, Възможно ли е да ми дадете актуални координати на "Витоша кар сервиз българия" най вече телефон.

0888374000-Петко
  • 0

#64 gamebird

gamebird

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Pazardjik

Posted 10 April 2013 - 15:00

Да препоръчам приятелите си от K&P Transmission - Пазарджик. Отлична работа, бързо и качествено и на силно конкурентни цени за региона. Основно насочени към ремонти и смяна на автоматични скоростни кутии. Тук има повече информация - http://transmisiq.com


  • 0

#65 bollbe

bollbe

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    S202 C200 COMPRESSOR ELEGANCE 1998 111944
Garage View Garage

Posted 20 July 2013 - 17:06

Като купих колата естествено беше с един ключ инфраред тип рибка.С течение на времето ми подариха два ключа от други коли.Намерих сервиз в София където ми казаха,че за програмиране на един ключ ще ми струва 200лв.След време ми препоръчаха сервиз в Благоевград момчето взимало 120лв.Отидох при него давам му единия ключ да ми го програмира и му дадох втория ключ ако има проблеми с първия да опита с втория а той ми предложи да ми ги програмира и двата за 120лв.Така,че сега имам три ключа и спестени много пари благодарение на него.Тлефона му е 0888221876 не му помня името,като го намеря ще го напиша.


  • 1

#66 ония на луната

ония на луната

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:бургас
  • Автомобил:
    сафран 2.5 автомат

Posted 13 December 2013 - 20:08

не видях някой да напише за сервиз в Бургас. БС са ясни , ама освен тях има ли други качествени сервизи (и разумни) в Бургас , които да ремонтират Мерцедес?


  • 0

#67 phoenix679

phoenix679

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 354 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:,,,

Posted 14 December 2013 - 14:06

Колега отиди на 5-ти километър.Сервиза е ВФТС,разбират си от работата имат и диагностика.Само че си запази час че е навалица постоянно.Иначе за какъв ремонт става въпрос?


  • 0

#68 ония на луната

ония на луната

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:бургас
  • Автомобил:
    сафран 2.5 автомат

Posted 14 December 2013 - 20:22

Колега отиди на 5-ти километър.Сервиза е ВФТС,разбират си от работата имат и диагностика.Само че си запази час че е навалица постоянно.Иначе за какъв ремонт става въпрос?

Става въпрос за преглед на кола , която ще се купува.  А и тъй като това ще ми е първи мерцедес , да знам къде да го ремонтирам после(дано не се налага)


Колега отиди на 5-ти километър.Сервиза е ВФТС,разбират си от работата имат и диагностика.Само че си запази час че е навалица постоянно.Иначе за какъв ремонт става въпрос?

Всъщност що за съкращение е това - ВФТС?


  • 0

#69 phoenix679

phoenix679

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 354 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:,,,

Posted 15 December 2013 - 00:06

Не знам какво означава съкращението.Има една голяма табела там преди входа на сервиза,мисля Ники и Ицо се казваха.Ако не ти харесва там продължаваш по паветата от дясната страна има 2 сервиза един лъскав и един с по стари врати.И те са добри,като в тоя със старите врати работи възрастен мъж(Митко май беше),много кадърен ама винаги е зает.От къде си колега?

 

ПП.Ако нямаш познат в Балкан стар,директно ги забрави.Много надменни,правят се на голямата работа и на такива като нас с по-стари коли въобще не обръщат внимание :killing


  • 0

#70 ония на луната

ония на луната

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:бургас
  • Автомобил:
    сафран 2.5 автомат

Posted 15 December 2013 - 08:36

от Бургас. Не познавам никой в БС. Чувал съм обаче какви ли не ужасии за сервиза , цените и обслужването.


  • 0

#71 IBM4o

IBM4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:

Posted 04 February 2014 - 13:22

Искам да споделя и аз одисеята с моята кола. Преди година реших да си продам старата 124-ка и да мина на нещо по ново и с повечко екстри. От малък ми е мечта да имам МЕЧОК, и понеже съм фен на Дизелите и по точно на ОМ серията на Мерцедес, рещих да е 300 или 350, в крайна сметка не ми достигнаха парички затова взех 350 на 306 000 километра (колко реални, само господ знае :) ) И на първи януари почнаха мъките... при потегяне от един светофар с нормална газ, не съм я зорил, колата почна да свисти странно, като от гарнитура на изпускателен колектор. Спрях я пред офиса и реших да търся майстор, почетох в форума малко темички, и достигнах до извода, че проблема е или бренер, дюза, или вече по надолу - бутален болт, сегменти, основни или биелни лагери. Отидох при Дизел сервиза гр. Варна до зеленчукова борса, момчетата провериха компресия, центровка, бренери, дюзи, въобще всичко по хранителната система на колата. Всичко беше ок, единственно втори цилиндър беше с по малка компресия. Ясно беше ще се отваря двигателя. Отидох при сервиза на Станислав, от ОМВ над затвора, продължаваш нагоре по околовръстното посока ул. Роза, след моргата и автосалона вдясно който са, в ляво до една дървена борса е прословутия сервиз. Говорих със станислав, дали се наема да я прави колата, съгласи се. След което с усмивка на лице и думите - Хайде вкарвай я, че тези коли са вече за рязане.
Вкарах я в гаража и му я оставих. Датата беше 7-ми или 8-ми Януари 2014г.
Следващата седмица се уговорихме да се видим в сервиза. Дойде и денят, оказа се, че проблема е износен, да не кажа изчезнал биелен лагер на втори цилиндър и 1 счупен компресионен сегмент на 2-ри цилиндър. Коляновия вал и биелата бяха много зле, шлаифаните валове на турбинираните двигатели не издържали, а и не се знае дали ше излезе вала на ремонтни лагери, те пък трудно се намирали.... според него, и ми предложи да сложим вал и биела от нега втора ръка - имал някакви части, спазарихме се за цената на частите и аз се съгласих. Аз държах да сменим още и основни, биелни, всички сегменти, комплект гарнитури, вложки на главата и да се напаснат клапаните. Главата била права, в крайна сметка не взехме вятър. След ден два се чухме, оказа се изненада както за мен, така и за него, че мотора е сменян и не е 350 ТД В140, а е от В124 300ТД 98 година, уговорката за ремонта остана същата. На 14.01.2014г. той ми звънна, за да ми каже че колата е готова, но висящия лагер на кардана е за смяна, и като го сменят Понеделник вторник, мога да си я взема. Понеделник, валя големия сняг във Варна (колко голям не знам но Варненци се плашим от снега :) ) Понеделник на 17.01.2014г. звънях 3 пъти на Станислав, не ми вдигна. Вторник до обяд не получих обаждане от него, след което отидох на място вече, леко притеснен. Нямаше го, почаках го към 30 минутки, колата беше готова показа ми я, акомулатора обаче ми бил паднал и сега се зареждал, като я запалят да поработи 1 ден при тях, тогава ще ми се обади, така се уговорихме. Сряда 19-ти Януари уж колата работеше при тях цял ден. На 20 Януари ми звани Станислав в 9 часа тояно, за да ми каже крайната сума за ремонта и, че колата е вече готова. разбрахме се че към 16 часа ще мина да му платя и да си я взема. Отивам 16:30 на сервиза, Станислав го нямаше, един от майсторите му ми слагаше акумулатора, след което и запали колата. Мечока зриви веднага, все пак отворихме капака да видя дигателя, нали ремонт му правиха. Гледката беше плачевна, поне за мен. Дюзите целите в нафта, маркучетата за излишната нафта текат, не са сменени. Вакумите сгрешени, Преливното казанче на радиатори разтопено от помощна лампа. Това бяха привидните забележки. Честно казано бях готов да му платя, но майстора (за пояснения искам да добавя, го виждах за първи път), та майстора ми извади една бележка от някакво мазно тефтерче, на което с детски шрифт бяха написани разни части и други позиции и срешу тях цени, и накрая общата сума. Това найстина беше капака за мен.... На следващия ден отивам в сервиза, вече Станислав е там, почерпи ме кафе, платих му, говорихме, оказа се че вакумите наистина са згрешени, (колата беше в гаража, оправяха вакумите) Като цяло аз гаранция за ремонта не получих, а и доста неща не бяха както ги исках. Бяха сменени само сегментите на 2-ро бутало, другите сегменти били ОК. Беше се видяло, че и документи няма да ми даде за частите... , а всичките ми съмнения идваха от некомпетентноста която на пръв поглед видях само като отворих капака на двигателя. Примирих се, и вече уж със оправени вакуми, отиваме да правим пробно кръгче :) . Колата беше адски шумна (помислих си че е гарнитурата на изпускателния колектор трябва да се натегне) По-големия проблем беше че автомата сменя скорости, така сякаш иска да ти изкара бъбреците. Адски удар от 2-ра на 3-та и от 3-та на 4-та, между 1-ва и 2-ра беше по мек удара :) -Викам му, защо така? Отговора: Някой вакум трябва да се настрой.... В крайна сметка се уговорихме да отида на 3-ти Февруари 2014г. да донстрой Автомата. Взех си я колата аз. От сервиза до нас беше адско преживяване, сменянето на предавките ме заболя гърба, невазможното блъскане беше, сякаш се чупи дифф-а. Спирам пред вкъщи и ще я гася вече, гледам показателя на маслото показва 1 килограм. Колата е със нови биелни лагери и втора ръка лагери работели с нови вал... Идеята беше на Станислав, аз лично исках нови лагери и нови сегменти... Отивам пак във сервиза, да го питам нормално ли е мотор с нови биелни, хайде и със износени применро или стари основни лагери и чисто ново масло да държи 1 кг налагане като загрее... Маслото е 10в40 полусинтетика. Отговора беше: Ако ми докараш мотор дизел като този да държи повече от 1 бар налягане в загряло състояние, ще си сменя името... Съвсем спокойно, и вече доста отчаяно му обесних че, с ново масло и нови лагери дори и загрят мотора трябва да държи 3 кг. Той ми се развика не била КГ-ми а БАР-ове.
Справка ГООГЛЕ:
1 bar=1.019368kg/cm2
1kg/cm2=.9810bar
Не е същото, но доста приблизително еднакво.

Говори със някакъв човек по телефона, и той му потвърди че е нормално налягането на мотора на тихи обороти при загрят мотор да е 1 бар.
Това се случи в Петък 31.01.201г. В Събота си викам, трябва да сменя маркучетата за излишната нафта, че много текат. Слязох в моя гараж да ги сменям. Всичко нормално, но за мой касмет бутнах едната шлауфка на вакумите, гледам от другата страна свободна, никаде не отива. А шлауфката идваше от вакум помпата, определено не трябше да е така. Изнамерих схемата на вакумите, доста трудно, но я намерих и почнах да проверявам.... ами... заболя ме главата, доста неща бяха объркани. Направих всичко посхемата, и реших да я пробвам, ОООО изненада колата сменя скорости неусетно ... :) Явно и при второт, оправяне на вакумите толкова са ги оправили. Викам си супер, поне вече имам кола, ДА, ама НЕ... В неделя решаваме да се разходим с жената по моловете, тук, там кафенце нещо, вече се прибираме спряхме пред магазина да купим за хапване, купихме, качваме се, въртя не пали...Акомулатора ОК, Нафта има... върти но не пали... отварям капака гледам, всичко е ок има нафта в помпата подкачващата помпичка качва нафта, дюзите са стегнати... Нов мотор на 50 километра... разгледах още но освен да видя че беше забравен един болт да се стегне на смукателните колектори, друго не откривах нередно по мотора, запалих една цигара изчаках 15-тина минути викам, последно въртя ако не пали, се прибирам. Пробвам, докато показах ключа запали... ?!?!!? Прибирам се и мисля.....
Студена пали..., и за мен каквото измислих, е сгрешена центровка, като загреее , разтяга леко веригата и мърда малко, това и като сложим факта, че главата е шлайфана някога, градусите може да и стават вече малко повече. Хареса ми теорията, и слязох пред блока да тествам, за мой касмет като излизам от кварталчето закъсах в един лед... докато се опитвам да я измъкна колата загря доста, отиде на 95 градуса... Измъкнах я от пряспата, паркирах я, и отново ме заболя главата... уреда за налягането на маслото показва 0... ?!?!? побеля ми косата, изгасих. Изчаках 10 минутки, викам си да запаля, ако запали значи не мърда центровка и ще я изгася , че с това налягане лошо... Въртя.... няма никой... стартера върти трудно, и мотора е на ръба да запали но не пали. Прибрах се. На следващия ден сутринта слизам, въртя... пали чекмак, налягането 3 :) ... Отивам пак при Станислав, викам му колата като загрее не пали, приеха я бутнаха малко центровката, но той донастройващия винт на помпата си беше почети накрая така че реално не знам дали направиха нещо... Това се случи днес. Станислав ме прати при Дизел сервиза на целенчукова борса да видят центровката със стробоскоп, той нямал...
И сега чакам. Като извод мога да ви кажа не ходете при Станислав, аз лично не съм доволен. Описал съм всичко.


  • 4

#72 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 February 2014 - 16:28

Отвратителна история.

Колкото повече опознавам автосредите, толкова повече ми се драйфа от голяма част от главните действащи лица.

Не говоря за никой от Варна, просто наблюдения над разни софийски знайни и незнайни "майстори" през годините.


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#73 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 04 February 2014 - 17:46

Ужасно преживяване.Лошото е,че всеки майстор в който съм имал доверие и съм бил доволен рано или късно се излага...


  • 2

#74 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 04 February 2014 - 21:04

Е това е истина, за жалост важаща за всякакви род дейности. Някакси имам чувството, че бизнеса в БГ не си уважава пистоянните клиенти.
  • 1

#75 IBM4o

IBM4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:

Posted 04 February 2014 - 22:36

Колата успешно излезе от дизел сервиза, с центровка 14.5 градуса предварение преди горна мъртва точка, и мърка като коте :) Най-после малко радост. Станислав и майсторите му я бяха оставили на 22 градуса предварение, но според тях центровката е перфектна ! :D   Е поне вече наистина е ПЕРФЕКТНА !


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users