Авто сервизите + / --Тук ще хвалим и хулим родните "майстори"
Започната от ENOXELA, 14 май 2006 - 09:48:41
116 мнения по тази тема
#46
Публикувано 25 септември 2008 - 15:52
Трябваше ми тенекеджия и бояджия...
от застрахователно дружество GENERALI ми казаха да си намеря майстор АЗ защото щял съм да ги ПСУВАМ после ако ме пратят в някой техен сервиз...а и щял съм да чакам незнайно колко време преди да вляза в БОКСА.
К 79 ми препоръча един негов сервиз за мойте нужди,но на път към сервиза минавайки по край сервиза на ГЕНАДИ реших да спря и да видя той кво ще каже....
заден ляв калник-леко вдлъбнат,боядисване
лайсна под габарити-боядисване
броня-боядисване
лайсна(между гумата и шофьорската врата понеже съм двувратка и нямам втора врата)-боядисване
бои и лакове-MAX MAYER
675лв
В Понеделник я вкарах и в Сряда (същата седмица)по обяд беше готова
БОЯДЖИЯТА на ГЕНАДИ е "ПИКАСО"
взе ми акъла с това което е сътворил.Яд ме е че не му запомних името.
A сега за GENERALI:
Момчетата на Владимир Вазов излезнаха много ТОЧНИ-направиха оглед и написаха кво траа да се прави---БЕЗ ИЗМАМИ---нито по малко написано...ее нито и повче разбира се
Занесох им фактурата от ремонтните дейности и след около 10 дни получих в сметката си 471,00ст. от GENERALI---знаех че няма да ми изплатят цялата сума защото с ДДС не трябвало да бъде повече от 12лв/час за труд
ГЕНАДИ-Колата е визуално перфектна-БЛАГОДАРЕНИЕ НА ГЕНАДИ И ПИКАСО(бояджията му)
GENERALI-представиха се МНОГО ДОБРЕ
от застрахователно дружество GENERALI ми казаха да си намеря майстор АЗ защото щял съм да ги ПСУВАМ после ако ме пратят в някой техен сервиз...а и щял съм да чакам незнайно колко време преди да вляза в БОКСА.
К 79 ми препоръча един негов сервиз за мойте нужди,но на път към сервиза минавайки по край сервиза на ГЕНАДИ реших да спря и да видя той кво ще каже....
заден ляв калник-леко вдлъбнат,боядисване
лайсна под габарити-боядисване
броня-боядисване
лайсна(между гумата и шофьорската врата понеже съм двувратка и нямам втора врата)-боядисване
бои и лакове-MAX MAYER
675лв
В Понеделник я вкарах и в Сряда (същата седмица)по обяд беше готова
БОЯДЖИЯТА на ГЕНАДИ е "ПИКАСО"
взе ми акъла с това което е сътворил.Яд ме е че не му запомних името.
A сега за GENERALI:
Момчетата на Владимир Вазов излезнаха много ТОЧНИ-направиха оглед и написаха кво траа да се прави---БЕЗ ИЗМАМИ---нито по малко написано...ее нито и повче разбира се
Занесох им фактурата от ремонтните дейности и след около 10 дни получих в сметката си 471,00ст. от GENERALI---знаех че няма да ми изплатят цялата сума защото с ДДС не трябвало да бъде повече от 12лв/час за труд
ГЕНАДИ-Колата е визуално перфектна-БЛАГОДАРЕНИЕ НА ГЕНАДИ И ПИКАСО(бояджията му)
GENERALI-представиха се МНОГО ДОБРЕ
#47
Публикувано 29 септември 2008 - 11:43
Трябваше ми тенекеджия и бояджия...
от застрахователно дружество GENERALI ми казаха да си намеря майстор АЗ защото щял съм да ги ПСУВАМ после ако ме пратят в някой техен сервиз...а и щял съм да чакам незнайно колко време преди да вляза в БОКСА.
К 79 ми препоръча един негов сервиз за мойте нужди,но на път към сервиза минавайки по край сервиза на ГЕНАДИ реших да спря и да видя той кво ще каже....
заден ляв калник-леко вдлъбнат,боядисване
лайсна под габарити-боядисване
броня-боядисване
лайсна(между гумата и шофьорската врата понеже съм двувратка и нямам втора врата)-боядисване
бои и лакове-MAX MAYER
675лв
В Понеделник я вкарах и в Сряда (същата седмица)по обяд беше готова
БОЯДЖИЯТА на ГЕНАДИ е "ПИКАСО"
взе ми акъла с това което е сътворил.Яд ме е че не му запомних името.
A сега за GENERALI:
Момчетата на Владимир Вазов излезнаха много ТОЧНИ-направиха оглед и написаха кво траа да се прави---БЕЗ ИЗМАМИ---нито по малко написано...ее нито и повче разбира се
Занесох им фактурата от ремонтните дейности и след около 10 дни получих в сметката си 471,00ст. от GENERALI---знаех че няма да ми изплатят цялата сума защото с ДДС не трябвало да бъде повече от 12лв/час за труд
ГЕНАДИ-Колата е визуално перфектна-БЛАГОДАРЕНИЕ НА ГЕНАДИ И ПИКАСО(бояджията му)
GENERALI-представиха се МНОГО ДОБРЕ
Само не виждам от кво толко си доволен -200лв
Аз при моите застрахователи ХХХ като я опишат и я карам в точният сервиз УУУ (е чака се малко ред) и за 3-4 дена си я взимам като от БС
#48
Публикувано 19 април 2009 - 16:52
Колеги някой може ли да ми даде координати за сервиза на Краси в Несебър! Телефон или поне адрес!
Мерси предварително!
Мерси предварително!
ON THIS WORLD THERE IS NO BUSINESS, IT'S ALL PERSONAL - Vito Corleone
#49
Публикувано 27 ноември 2009 - 20:06
Мислех скоро да не пиша в този раздел, но ето че съм тук ИСКАМ ДА КАЖА НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ДА НЕ ХОДЯТ В ОТОРИЗИРАНИТЕ СЕРВИЗИ НА МЕРЦЕДЕС - БЕНЗ В БЪЛГАРИЯ, ЗАЩОТО ТЕ СА ЕДНИ ГОЛЕМИ МОШЕНИЦИ И НЕКЪДЪРНИЦИ, И САМО ГЛЕДАТ КАК ДА ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ БЕЗ ДА ТИ ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА. Прокапа ми ГНП-то и реших да отида в така наречения " Оторизиран сервиз" на МБ в Сливен. Казват ми ремонта ще струва 120лв. Добре. Карам колата на другия ден, смениха ми точно една гумичка, проблема не изчезна и дигат ръце. Новата част струва 314лв. Имах и проблем със свещите.. 1 бр. подгревателна свещ = 60.78 ст / 3 свещи 200 лева грубо казано. Питах ги дали ми дават някъква гаранция ако скъсат свещите, че те ще оправят проблема . САМО МРЪНКАТ Така. Казват ми, че и пистовия ремък е за смяна ( 90лв), амортисьорчето пред двигатела което сменях преди 3 месеца и то ще струва към 100 лева. За тампон на двигателя ми искат 240 лева. КРАДЦИИИИИИИИИ.
След разхвърляне на колата в домашни условия. - 0.40 ст. нова гумичка в една каналче на ГНП оправи проблема. 3 нови свещи от магазин на Бош до нас 32лв/бр. Пистовия ремък там е 36лв. Тампон на двигателя 100 лв.
Извода сами си го направете.
Машината е W210 '96г. Е250 Д.
След разхвърляне на колата в домашни условия. - 0.40 ст. нова гумичка в една каналче на ГНП оправи проблема. 3 нови свещи от магазин на Бош до нас 32лв/бр. Пистовия ремък там е 36лв. Тампон на двигателя 100 лв.
Извода сами си го направете.
Машината е W210 '96г. Е250 Д.
#50
Публикувано 27 ноември 2009 - 22:24
Звучи зловещо колега!!!Мислех скоро да не пиша в този раздел, но ето че съм тук ИСКАМ ДА КАЖА НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ДА НЕ ХОДЯТ В ОТОРИЗИРАНИТЕ СЕРВИЗИ НА МЕРЦЕДЕС - БЕНЗ В БЪЛГАРИЯ, ЗАЩОТО ТЕ СА ЕДНИ ГОЛЕМИ МОШЕНИЦИ И НЕКЪДЪРНИЦИ, И САМО ГЛЕДАТ КАК ДА ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ БЕЗ ДА ТИ ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА. Прокапа ми ГНП-то и реших да отида в така наречения " Оторизиран сервиз" на МБ в Сливен. Казват ми ремонта ще струва 120лв. Добре. Карам колата на другия ден, смениха ми точно една гумичка, проблема не изчезна и дигат ръце. Новата част струва 314лв. Имах и проблем със свещите.. 1 бр. подгревателна свещ = 60.78 ст / 3 свещи 200 лева грубо казано. Питах ги дали ми дават някъква гаранция ако скъсат свещите, че те ще оправят проблема . САМО МРЪНКАТ Така. Казват ми, че и пистовия ремък е за смяна ( 90лв), амортисьорчето пред двигатела което сменях преди 3 месеца и то ще струва към 100 лева. За тампон на двигателя ми искат 240 лева. КРАДЦИИИИИИИИИ.
След разхвърляне на колата в домашни условия. - 0.40 ст. нова гумичка в една каналче на ГНП оправи проблема. 3 нови свещи от магазин на Бош до нас 32лв/бр. Пистовия ремък там е 36лв. Тампон на двигателя 100 лв.
Извода сами си го направете.
Машината е W210 '96г. Е250 Д.
За съжаление, не всички имат техническите възможности да постъпят, като теб...
Аз съм чувал за тоя сервиз в Сливен по радиото, рекламираха го за нов, различн и по-добър. Явно само рекламата му е...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#51
Публикувано 22 август 2010 - 17:19
Здравейте,
Все още не съм собственик на возило , НО.. Мисля да си купувам ц180, 1996, 1997г. бензин.
Живея в Габрово и моля да препоръчате сервиз. Сервиз в който ще проверя колата пурвоначално (преди да я купя), и такъв в който да я потдържам.
Благодаря.
Все още не съм собственик на возило , НО.. Мисля да си купувам ц180, 1996, 1997г. бензин.
Живея в Габрово и моля да препоръчате сервиз. Сервиз в който ще проверя колата пурвоначално (преди да я купя), и такъв в който да я потдържам.
Благодаря.
#52
Публикувано 23 август 2010 - 00:03
Здравейте,
Все още не съм собственик на возило , НО.. Мисля да си купувам ц180, 1996, 1997г. бензин.
Живея в Габрово и моля да препоръчате сервиз. Сервиз в който ще проверя колата пурвоначално (преди да я купя), и такъв в който да я потдържам.
Благодаря.
имаш ЛС
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#53
Публикувано 14 юли 2011 - 16:14
Авто-електро сервиз Братя Пеневи - много добри професионалисти. Намират се в Овча Купел, ул. Любляна, в близост до Околовръсното. Ходих при тях за обслужване на климатроника, смяна на масло, филтри, ролки, ремонт на алтернатора и компютърна диагностика. Разполагат със софтуер за МБ. Много съм доволен, действат бързо и цените са много добри. Ако някой се интересува, ще дам повече координати.
#54
Публикувано 05 ноември 2011 - 08:41
Да споделя и моя опит с така наречените "сервизи".Оказва се че повечето гаражи освен масло,друго не могат да сменят качествено.
Аз съм от Казанлък и за бога братя ,не ходете в сервиза БЛИЦ КОМЕРС !!
Сервиза на Венета близо до автогарата.
По разни причини се наложи да сменя двигател на моя Бенц,след смаяната на мотора всичко е наред отивам да си взема колата а те пак я разхвърляли,защо бе момчета-ами водния радиатор е запушен.ОК слагайте нов.Слагат те нов 275лв.Всичко е наред колата върви без грешка.
Покарах колата с вода известно време ,дойдоха студовете лягам аз да източа водата и виждам радиатора вързан със "свински"/миши/ опашки !!!
Връщам се в сервиза питам ги защо а там Винетка ми казва,ми ти за 275лв какъв радиатор искаш да ти сложим-оригиналния BEHR струва 860лв и това с отстъпката!!!
Мошениците ми сложили някакъв ментерляк без да ми казват ,че слагат такъв!!! А аз не съм правил пазарлък за цена или качество.
Искам си парите а тя наглата ми казва ако искаш ме съди!!!
Само да вметна ,че не ми бяха долели хидравлично масло и се наложи да се връщам да сипят-забравили.И нещо още по фрапиращо- ден след като взимам колата от BLITZ KOMERS тръгвам за Пловдив ,по средата на магистрала ми светва лампата за маслото,отварям капака ,на щеката показва минимум,звъня им на тези мизерници а те ми викат -купи си 1л. масло и си долей.
Е няма такава държава,няма такива сервизи.
На всичко отгоре на "сервиза" пише с огромни светещи букви Mercedes-Benz !!!
Надали някой от БалканСтар знае как се използва името на марката.
Аз съм от Казанлък и за бога братя ,не ходете в сервиза БЛИЦ КОМЕРС !!
Сервиза на Венета близо до автогарата.
По разни причини се наложи да сменя двигател на моя Бенц,след смаяната на мотора всичко е наред отивам да си взема колата а те пак я разхвърляли,защо бе момчета-ами водния радиатор е запушен.ОК слагайте нов.Слагат те нов 275лв.Всичко е наред колата върви без грешка.
Покарах колата с вода известно време ,дойдоха студовете лягам аз да източа водата и виждам радиатора вързан със "свински"/миши/ опашки !!!
Връщам се в сервиза питам ги защо а там Винетка ми казва,ми ти за 275лв какъв радиатор искаш да ти сложим-оригиналния BEHR струва 860лв и това с отстъпката!!!
Мошениците ми сложили някакъв ментерляк без да ми казват ,че слагат такъв!!! А аз не съм правил пазарлък за цена или качество.
Искам си парите а тя наглата ми казва ако искаш ме съди!!!
Само да вметна ,че не ми бяха долели хидравлично масло и се наложи да се връщам да сипят-забравили.И нещо още по фрапиращо- ден след като взимам колата от BLITZ KOMERS тръгвам за Пловдив ,по средата на магистрала ми светва лампата за маслото,отварям капака ,на щеката показва минимум,звъня им на тези мизерници а те ми викат -купи си 1л. масло и си долей.
Е няма такава държава,няма такива сервизи.
На всичко отгоре на "сервиза" пише с огромни светещи букви Mercedes-Benz !!!
Надали някой от БалканСтар знае как се използва името на марката.
#56
Публикувано 05 ноември 2011 - 13:08
Колеги,
МОЛЯ ВИ НЕ ХОДЕТЕ В
Автосервиз "АВТОМАТИК" в гр.София намиращ се на булевард Черни Връх точно след новопостроената Била
Леко казано не си разбират от работата що се отнася до 124ки
Първо колата стоя 1 месец при тях без да могат да открият проблема точно какъв е Единственото което казаха след толкова престой беше "КОмутатора е заминал" само искам да вметна , че двигателя е 2,0 и колата е преди фейса ..
Веднага беше закупен "нов" - втора ръка работещ комутатор от Боян / Lorinser /
След като го взехме от Боян веднага го сложихме на колата и тя пак не запали.
Последваха куп глупави обяснение и се стигна до извода , че" НЯМА ИСКРА И НЕ ПАЛИ ЗАЩОТО АКУМУЛАТОРА БИЛ ПАДНАЛ И ЕЙ СЕГА ЩЕ ГО СЛОЖИМ ДА СЕ ЗАРЕДИ" ... Оставихме го все пак да заредят акумулатора и на следващия ден след проба с зареден акумулатор пак не запали и те вече нямаше какво да ни кажат , а и не искахме въобще да ги слушаме
хванахме колата с едно важенце и я дръпнахме до едно приятелче със сервиз
Там се оказа , че
1. Дистрибуторната капачка е за смяна
2. Има кабели по инсталцията на запалването които правят мизерия и са за смяна
3. Стария комутатор си работи идеално също като новия
4. Моя човек вече има един резервен комутатор за всеки случай
5. От "Автоматик" отказаха да закупят резервния комутатор който препочъха да вземем ...
P.S Искам само да вметна едно много важно нещо
- колата не е моя / на приятел е
- първоначално я е издърпал до 'Автоматик' защото живее на един г*з от там
МОЛЯ ВИ НЕ ХОДЕТЕ В
Автосервиз "АВТОМАТИК" в гр.София намиращ се на булевард Черни Връх точно след новопостроената Била
Леко казано не си разбират от работата що се отнася до 124ки
Първо колата стоя 1 месец при тях без да могат да открият проблема точно какъв е Единственото което казаха след толкова престой беше "КОмутатора е заминал" само искам да вметна , че двигателя е 2,0 и колата е преди фейса ..
Веднага беше закупен "нов" - втора ръка работещ комутатор от Боян / Lorinser /
След като го взехме от Боян веднага го сложихме на колата и тя пак не запали.
Последваха куп глупави обяснение и се стигна до извода , че" НЯМА ИСКРА И НЕ ПАЛИ ЗАЩОТО АКУМУЛАТОРА БИЛ ПАДНАЛ И ЕЙ СЕГА ЩЕ ГО СЛОЖИМ ДА СЕ ЗАРЕДИ" ... Оставихме го все пак да заредят акумулатора и на следващия ден след проба с зареден акумулатор пак не запали и те вече нямаше какво да ни кажат , а и не искахме въобще да ги слушаме
хванахме колата с едно важенце и я дръпнахме до едно приятелче със сервиз
Там се оказа , че
1. Дистрибуторната капачка е за смяна
2. Има кабели по инсталцията на запалването които правят мизерия и са за смяна
3. Стария комутатор си работи идеално също като новия
4. Моя човек вече има един резервен комутатор за всеки случай
5. От "Автоматик" отказаха да закупят резервния комутатор който препочъха да вземем ...
P.S Искам само да вметна едно много важно нещо
- колата не е моя / на приятел е
- първоначално я е издърпал до 'Автоматик' защото живее на един г*з от там
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#57
Публикувано 10 юли 2012 - 21:56
Колеги искам да споделя случката си относно сервиза "БОШ" в Несебър или така наречения сервиз на "Краси в Несебър".
Накратко... На море с моя 500 SEL М117 пазен и гледан като малко дете за съжаление по една или друга причина опрях до посочения горе сервиз за диагностика на мотора...
След около седмица опити за откриване на координати и впоследствие опити за свързване по GSM и сигнал Заето 3 дни се свързах с дадения майстор.
По телефона след обстойно провеждане на разговор относно автомобила,проблема и действието от моя страна което трябва да предприема ми бе насрочен час за 11-12 следващия ден.
Поради факта ,че несебър е на немалко разстояние от Бургас където бях отседнал тръгнах малко по-раничко на следващата сутрин и пристигнах към 11.
Дотук добре...
>>>Любезно приканвам всички колеги от Мерцедес Гилдията Чийто автомобили са 1986 година да не рискуват времето,горивото и нервите си чрез този "реномиран","професионален" и "морален" автосервиз поради следните причини касаещи моя случай: <<<
1.В сервиза бях посрещнат меко казано гневно поради факта,че бях спрял на паркинга на сервиза!
2.Въпреки обстойното изясняване на случая около дефекта и естеството на автомобила Краси ми обясни цитирам "тия старите мерцедеси вече не ги правиме!"край на цитата ; При въпрос от моя страна значи ли това че няма как да ми бъде отстранен дефекта чрез тяхна помощ и дали нямат поне газ анализатор за да закачим автомобила за да мога да мина ГTП? получих отговор цитирам "не не става немам газ анализатор,има долу на кръстовището едно момче занимава се с аларми там тоци моци там пращам тия старите!"край на цитата.
3.Несъществуването на майстора при които бях "препратен" или Липсата на каквото и да е нормално обяснение местонахождението на втория майстор...
Поздрави!
Накратко... На море с моя 500 SEL М117 пазен и гледан като малко дете за съжаление по една или друга причина опрях до посочения горе сервиз за диагностика на мотора...
След около седмица опити за откриване на координати и впоследствие опити за свързване по GSM и сигнал Заето 3 дни се свързах с дадения майстор.
По телефона след обстойно провеждане на разговор относно автомобила,проблема и действието от моя страна което трябва да предприема ми бе насрочен час за 11-12 следващия ден.
Поради факта ,че несебър е на немалко разстояние от Бургас където бях отседнал тръгнах малко по-раничко на следващата сутрин и пристигнах към 11.
Дотук добре...
>>>Любезно приканвам всички колеги от Мерцедес Гилдията Чийто автомобили са 1986 година да не рискуват времето,горивото и нервите си чрез този "реномиран","професионален" и "морален" автосервиз поради следните причини касаещи моя случай: <<<
1.В сервиза бях посрещнат меко казано гневно поради факта,че бях спрял на паркинга на сервиза!
2.Въпреки обстойното изясняване на случая около дефекта и естеството на автомобила Краси ми обясни цитирам "тия старите мерцедеси вече не ги правиме!"край на цитата ; При въпрос от моя страна значи ли това че няма как да ми бъде отстранен дефекта чрез тяхна помощ и дали нямат поне газ анализатор за да закачим автомобила за да мога да мина ГTП? получих отговор цитирам "не не става немам газ анализатор,има долу на кръстовището едно момче занимава се с аларми там тоци моци там пращам тия старите!"край на цитата.
3.Несъществуването на майстора при които бях "препратен" или Липсата на каквото и да е нормално обяснение местонахождението на втория майстор...
Поздрави!
Този пост е редактиран от Raptor@: 10 юли 2012 - 21:59
#58
Публикувано 11 юли 2012 - 09:16
А какво му е на Бенца?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#59
Публикувано 13 юли 2012 - 17:46
Смених Бензинови помпи ,някои дюзи и някои кабели,свещи ,възд.филтър,изчистих резервоара свалих го и нов филтър там и какво ли още не и искам да се отрегулира диференциално налягане ,също така притока на въздух чрез шестограма общо взето имам нужда от една качествена настройка но няма къде...разхода ми е висок върви доста но попрекъсва на ниски и така.А какво му е на Бенца?
Този пост е редактиран от Raptor@: 13 юли 2012 - 17:46
#60
Публикувано 13 юли 2012 - 21:28
Стани - Събсоник е твоя човек, той много я умее тая система, ще извади правилен съвет. Боян също. Някога имах подобна, но само я карах, никога не съм я поправял..
...изчакай да погледнат.
...изчакай да погледнат.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 13 юли 2012 - 21:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни