Много добре е обяснено в руския форум. Значи какво излиза единствената гъзария е че не държим спирачка по сфетофарите за което си плащаме 3 бона
Грешка в sbc-toW211
Започната от marinn, 24 яну 2008 - 14:48:32
82 мнения по тази тема
#46
Публикувано 24 септември 2013 - 15:18
#47
Публикувано 24 септември 2013 - 17:26
Е не, защо? Тези спирачки са може би най-добрите. Най-доброто спиране е с този тип. Компютъра пресмята точно колко спирачно усилие да се подаде на всяко колело за най-добро спиране на автомобила, да се избегне поднасяне и много други екстри.Много добре е обяснено в руския форум. Значи какво излиза единствената гъзария е че не държим спирачка по сфетофарите за което си плащаме 3 бона
Аз исках и да си сменя и спирачната течност, ама майсторите тук казаха, че не се сменя, но все пак мисля да я направя тази операция на следващото обслужване. Иначе това е добре да се прави на 2 години.
#48
Публикувано 24 септември 2013 - 17:28
Да, и аз го четох на доста места. Предполагам ще я сменя при следващото обслужване.
#49
Публикувано 24 септември 2013 - 18:15
Оня ден нещо натиснах по-рязко спирачката и ми се включи SBC S или С , не помня, като пусна газта, колата спира сама, не разбрах как се включи и как се гаси. Спрях, изгасих , запалих колата и се изключи... :-)
#50
Публикувано 24 септември 2013 - 20:11
Ходих днеска да го оправят и вече няма проблем. Даже не са сменили и четките(8 лв) били достатъчно дълги, ресетва се компютър и там някакви си работи. Разлика от преди операцията и сега в работата на спирачките няма. Човека, който ги оправя се казва Любо и при нужда давам и мобилен. При мен имаше нужда и от нов малък акумулатор.
И аз при тях се обслужвах, Любо и Пешо. Обаче, когато попитах Любо дали може да ми смени спирачната течност, той ми отговори, че не се сменя докато не се развали нещо по СБЦ-то и тогава вече, като го свалят сменят с.ч.
#51
Публикувано 24 септември 2013 - 21:13
Оня ден нещо натиснах по-рязко спирачката и ми се включи SBC S или С , не помня, като пусна газта, колата спира сама, не разбрах как се включи и как се гаси. Спрях, изгасих , запалих колата и се изключи... :-)
Включва се и се изключва като автопилота, само че при спрял на място автомобил се включва - с придърпване на лоста на темпомата към теб. Изключването - автоматично ако се движиш с над 60км/ч или с бутане лоста на темпомата към таблото.
#52
Публикувано 24 септември 2013 - 21:27
Включва се и се изключва като автопилота, само че при спрял на място автомобил се включва - с придърпване на лоста на темпомата към теб. Изключването - автоматично ако се движиш с над 60км/ч или с бутане лоста на темпомата към таблото.
Благодаря.
Този пост е редактиран от bracheda: 25 септември 2013 - 09:00
#54
Публикувано 19 януари 2014 - 16:17
Колеги,когато светне в червено таблото дано няма коли пред вас,защото бих казал,че колата изобщо не спира. Изпитах го на гърба си....педала е долу мек и само предните спирачки държат на 30 %. Не е шега работа,защото и с ръчната не може да си помогнеш.
#55
Публикувано 20 януари 2014 - 17:04
Разкажи повече какво се случи, беше ли правил нещо преди по спирачната система?
В Балкан стар не ми го смениха блока,а смениха само захранващ кабел към него и го пренастроиха.Сега не ми светва червено таблото,но при силно натискане на спирачката ми изписва,че СБЦ-то не поддържа достатъчно налягане.Направо се страхувам да я подкарам,като хората.
Възможно ли е БС да са те пуснали на пътя въпреки появилото се съобщение.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#56
Публикувано 22 януари 2014 - 17:31
Таблото светва цялото в червено и свири един зумер. Спирачките едвам държат. След,като ми я оправиха в БС ми се появяваше един надпис на таблото,но само когато натисна много яко спирачката. Надписа е с бяло и пише нещо от рода : (SBC не поддържа достатъчно налягане) или нещо подобно. Това обаче е моментно и колата си спира. Вече мина една година оттогава и нямам проблем....карам юнашката! А преди да се случи това нищо не бях пипал по колата.
Този пост е редактиран от harkata: 22 януари 2014 - 17:33
#57
Публикувано 22 януари 2014 - 19:16
ти хубаво караш юнашката ама явно помпата
не ти е наред и пак ще изтръпваш
#58
Публикувано 24 януари 2014 - 18:37
Всичко е до късмет...ако я карам,като баба тогава за какво ми е тази кола. От БС ме увериха,че всичко е наред.
#59
Публикувано 08 февруари 2014 - 16:20
Тъкмо ви казвах,че всичко е наред и днес пак след около година от ремонта на SBC блока в БС ми светна пак червеното табло и ми отказаха спирачките. Този път се случи в спряло положение на светофар. Дръпнах леко напред внимателно и едвам спрях,въпреки ниската скорост. Изгасих и отново запалих мотора и всичко се оправи. Явно ще трябва да се разделя с няколко хилки и да го сменя. Снимах и надписа на таблото,но не знам как да го пусна във форума. Минава ми нещо през главата да поръчам блока от Ebay,но не знам дали ще го има и дали ще искат да ми го запознаят в БС,при положение,че не е купен от тях? Някой запознат ли е по темата? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!
Този пост е редактиран от harkata: 08 февруари 2014 - 19:37
#60
Публикувано 08 февруари 2014 - 21:02
Смени спирачна течност
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни