Ясно, приблизително колко е живота на модула ?
Преди време на познат го смениха в БС напълно безплатно но нямам идея дали още е така.
Posted 15 September 2013 - 09:43
Ясно, приблизително колко е живота на модула ?
Преди време на познат го смениха в БС напълно безплатно но нямам идея дали още е така.
Posted 15 September 2013 - 11:53
Сменят безплатно, но не на всички. Зависи на колко км е колата, къде е купена и обслужвана. Ако има някой по-запознат с конкретни условия ще пише.
Броя натискакания също е леко условен, зависи и от начина на каране колко години или км ще изкара, но ще е достатъчно за твоята кола в твоите ръце,ако си сложиш нов такъв, стига да не искаш да я пазиш за някоя ретро среща след 20 -30 години.
Edited by drjivago, 15 September 2013 - 11:55 .
Posted 15 September 2013 - 13:18
Ясно, интересно ми е като ходя до БС със сервизната книжка да се провери дали е сменян изобщо. Колата до сега не е карана в БГ .
Интересно че в статиите на Ауто Билд и на други места чета че след смяна на модула /безплатно/ вече този проблем с отказването на спирачки в движение изчезва.
Posted 15 September 2013 - 13:31
Posted 15 September 2013 - 18:59
Моя мерцеедес е края на 2004 и незнам изобщо има ли смисъл да проверявам дали е сменян модула до сега.
Posted 17 September 2013 - 16:03
Ходих в БС да ми сменят СБЦ-то, но от Германия ми поемат само половината разходи. От мен искат 2200 лв, зависи от мене дали колата е подържана в Мерцедес сервизи. Сега съм намерил едно място в Благоевград и след седмица ще пиша резултата. Сменяват се някакви четки на ротор за 240 лв. Късмет на тези в БС, че на мен ми утрепаха цял ден чакане.
Към колегата Slav_1101 отиди, най-много да загубиш един ден и 57 лв труд, но ако ти поемат на 100 % ще спиш спокойно.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Posted 17 September 2013 - 18:16
За сега нямам никакви оплаквания, бих искал да разбера само дали е сменяно до сега. Относно това с четките го чувам вече от доста хора, ще е интересно да споделиш мнение. При отказване на този модул колата би трябвало да не остава без спирачки а по скоро все едно е без серво.
Posted 17 September 2013 - 21:15
Edited by drjivago, 17 September 2013 - 21:17 .
Posted 20 September 2013 - 19:13
Ходих днеска да го оправят и вече няма проблем. Даже не са сменили и четките(8 лв) били достатъчно дълги, ресетва се компютър и там някакви си работи. Разлика от преди операцията и сега в работата на спирачките няма. Човека, който ги оправя се казва Любо и при нужда давам и мобилен. При мен имаше нужда и от нов малък акумулатор.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Posted 20 September 2013 - 19:31
Супер, въпроса е не е ли опасно така имаки предвид че системата има живот който вече компютъра не следи. Демек може ли да се скапе без предопреждение.
Ако не е проблем прати ми телефона на лично.
Edited by Slav_1101, 20 September 2013 - 19:34 .
Posted 21 September 2013 - 16:56
то ако е безопасно Мерцедес нямаше да го направят
да следи броя натискания и т.н.
ама всеки сам си преценя живота си е негов
лошото в случая е ,че и накой околен може да пострада
Posted 22 September 2013 - 22:33
Според мен от Мерцедес се презастраховат с тези 300 000 натискания на педала на спирачките или цикъла както пише в чуждите сайтове. От този клип http://www.youtube.c...h?v=RtWU17NLgfA се виждат кои части могат да се повредат или износят. Може би някъде се продават ремонтни комплекти, вместо да се сменява целия модул (4400 лв в БС). И да се повреди ротора, който нагнетява до 60 бара налягане, според мен няма да останеш без някакви спирачки, но да кажат по-запознатите. От хора работили в БС съм чувал, че системата успешно се ресетва 2-3 пъти.
Колега Slav_1101 изпратих ти телефоните, но казвам че всеки сам си решава.
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
Posted 23 September 2013 - 16:40
Posted 23 September 2013 - 19:29
Здравей,
Кажи малко повече ако си запознат в какво се съсрои този ремонт, до колко е надежден и тн.
Погледнах моя модул който е А005, незнам това до колко е по добре. При положение че е новият модул, така е излезнала от завода с него или е сменян след това.
Нямам представа дали е подменян или така е излязъл от завода, и аз се чудя, ама трябва да ходя до БС да получа тази информация. Иначе 005 с нищо не е по надежден от 004, разликата е само в това, че ако ти свърши лимита на исползване на модула, 005 може да се препрограмира и да продължи да се ползва, обаче това не означава, че утре няма да ти се прецака нещо. от МБ може да са го нагласили на 300000 сработвания на двигателчето в него или повече, но колко реално може да работи незнам.
Ето прочети тази статия, тук е обяснено на 100% какво требе да се прави и как. Най-добрия вариант е, ако ти се развали да се смени с нов - около 3000 лв. Ако нямаш пари, може и ремонт. Обаче това са спирачки и всеки сам си преценява.
Ето ти статията: http://www.mercedes-...php?f=34&t=2961
0 members, 2 guests, 0 anonymous users