Смениха ми го в Балкан стар.Отне ми някаде към 3 часа,когато беше готова колата ми казаха да изчакам отговор от Германия дали ще е безплатно.И там ми казаха ,че ми е разбита предницата а аз нищо не усещам.Сега чувам едно много леко чукане от ляво.Искам да знам колко е скъпа преднитца и кое наи често се сменя?Честито, но дай малко повече инфо . Къде? Колко време отне? Как ги принуди да го сменят без пари? А за предницата кажи какви са ти оплакванията по конкретно?
Грешка в sbc-toW211
Започната от marinn, 24 яну 2008 - 14:48:32
82 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 февруари 2008 - 10:59
#17
Публикувано 04 април 2008 - 21:31
Онзи ден в нашия сервиз пристигна една W211 и му бяха казали същото.Той като теб каза че не чувал нищо преди да я вземе после имало някакъв шум .Оказа се обаче,че тампоните на двигателя бяха разхлабени.Ако имаш възможност погледни да не иджа шума от там .
#18
Публикувано 04 април 2008 - 21:35
Колкото до части знам само че надлажния носач струва от 360лв на горе единия
#19
Публикувано 01 февруари 2011 - 16:55
Колеги, преди 1 месец ми светна и на мен този надпис. Преди една година бях сменил накладките при непрофесионалист по старата процедура без да деактивира SBC. Нямаше никакъв проблем. Сега отидох в балкан стар и само ми смениха софт-а за 36 лева с диагностиката. Приемчикът ми каза че на тези километри 200хил. надали от Щутгард ще се навият да ми го сменят. Най-много да платят някакъв процент от сумата. Реално не се знае колко ще издържи модула. Имате ли някакви идеи?
#20
Публикувано 19 април 2011 - 20:11
Още един доволен от Балкан стар с ново SBC
#21
Публикувано 22 януари 2013 - 18:23
Здравейте колеги....аз сега се връщам от сервиза на Ивайджет,където категорично ми отказаха да ми сменят безплатно SBC блока.Утре ще отида и до Балканстар да се пробвам и там.Може би вече не ги подменят безплатно,въпреки,че това е доказан фабричен дефект.
#22
Публикувано 05 февруари 2013 - 19:09
Здравей колега, мисля че имаше някакво ограничение в години без значение километри за да отговаря на гаранционен сервиз но не знам с точност.
П.П. сега виждам че си писал на 22ри януари, какво стана, съгласиха ли се да ти го подменят гаранционно?
П.П. сега виждам че си писал на 22ри януари, какво стана, съгласиха ли се да ти го подменят гаранционно?
#23
Публикувано 05 февруари 2013 - 20:01
Вече не се сменя безплатно SBC-то в БалканСтар.За съжеление,който има проблем с тази система ще се разделя с 3000лв.
#24
Публикувано 06 февруари 2013 - 17:11
Здравейте,в един друг форум прочетох,че проблема се решава като се върне брояча на помпата на SBC.Някой ако е наясно, дали това е безопасно и възможно нека помага.
#25
Публикувано 06 февруари 2013 - 20:01
възможно е
ама дали е безопасно ?
хората са го изчислили ,че може да работи
толкова
и все пак става дума за спирачки
ама дали е безопасно ?
хората са го изчислили ,че може да работи
толкова
и все пак става дума за спирачки
#26
Публикувано 08 март 2013 - 19:06
В Балкан стар не ми го смениха блока,а смениха само захранващ кабел към него и го пренастроиха.Сега не ми светва червено таблото,но при силно натискане на спирачката ми изписва,че СБЦ-то не поддържа достатъчно налягане.Направо се страхувам да я подкарам,като хората.
#27
Публикувано 14 септември 2013 - 22:32
До коя година го имат този проблем с SBC то.
Мойта е W211 280 CDI края на 2004
#28
Публикувано 14 септември 2013 - 23:03
До 2006г.
След това излиза фейслифта и там спирачките вече не са с SBC,а са си конвенционални.
#29
Публикувано 15 септември 2013 - 08:39
А след подмяната пак ли слагат дефектен модул или новият вече е с отстранени дефекти.
#30
Публикувано 15 септември 2013 - 09:25
та модулите не са дефектни
просто имат живот определен брой натискания
на спирачката
скапва им се обикновенно помпата
но издържа колкото е заложен ресурса
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни