Смениха ми го в Балкан стар.Отне ми някаде към 3 часа,когато беше готова колата ми казаха да изчакам отговор от Германия дали ще е безплатно.И там ми казаха ,че ми е разбита предницата а аз нищо не усещам.Сега чувам едно много леко чукане от ляво.Искам да знам колко е скъпа преднитца и кое наи често се сменя?Честито, но дай малко повече инфо . Къде? Колко време отне? Как ги принуди да го сменят без пари? А за предницата кажи какви са ти оплакванията по конкретно?
Грешка в sbc-toW211
Started by marinn, 24 Jan 2008 - 14:48:32
82 replies to this topic
#16
Posted 08 February 2008 - 10:59
#17
Posted 04 April 2008 - 21:31
Онзи ден в нашия сервиз пристигна една W211 и му бяха казали същото.Той като теб каза че не чувал нищо преди да я вземе после имало някакъв шум .Оказа се обаче,че тампоните на двигателя бяха разхлабени.Ако имаш възможност погледни да не иджа шума от там .
#18
Posted 04 April 2008 - 21:35
Колкото до части знам само че надлажния носач струва от 360лв на горе единия
#19
Posted 01 February 2011 - 16:55
Колеги, преди 1 месец ми светна и на мен този надпис. Преди една година бях сменил накладките при непрофесионалист по старата процедура без да деактивира SBC. Нямаше никакъв проблем. Сега отидох в балкан стар и само ми смениха софт-а за 36 лева с диагностиката. Приемчикът ми каза че на тези километри 200хил. надали от Щутгард ще се навият да ми го сменят. Най-много да платят някакъв процент от сумата. Реално не се знае колко ще издържи модула. Имате ли някакви идеи?
#20
Posted 19 April 2011 - 20:11
Още един доволен от Балкан стар с ново SBC
#21
Posted 22 January 2013 - 18:23
Здравейте колеги....аз сега се връщам от сервиза на Ивайджет,където категорично ми отказаха да ми сменят безплатно SBC блока.Утре ще отида и до Балканстар да се пробвам и там.Може би вече не ги подменят безплатно,въпреки,че това е доказан фабричен дефект.
#22
Posted 05 February 2013 - 19:09
Здравей колега, мисля че имаше някакво ограничение в години без значение километри за да отговаря на гаранционен сервиз но не знам с точност.
П.П. сега виждам че си писал на 22ри януари, какво стана, съгласиха ли се да ти го подменят гаранционно?
П.П. сега виждам че си писал на 22ри януари, какво стана, съгласиха ли се да ти го подменят гаранционно?
#23
Posted 05 February 2013 - 20:01
Вече не се сменя безплатно SBC-то в БалканСтар.За съжеление,който има проблем с тази система ще се разделя с 3000лв.
#24
Posted 06 February 2013 - 17:11
Здравейте,в един друг форум прочетох,че проблема се решава като се върне брояча на помпата на SBC.Някой ако е наясно, дали това е безопасно и възможно нека помага.
#25
Posted 06 February 2013 - 20:01
възможно е
ама дали е безопасно ?
хората са го изчислили ,че може да работи
толкова
и все пак става дума за спирачки
ама дали е безопасно ?
хората са го изчислили ,че може да работи
толкова
и все пак става дума за спирачки
#26
Posted 08 March 2013 - 19:06
В Балкан стар не ми го смениха блока,а смениха само захранващ кабел към него и го пренастроиха.Сега не ми светва червено таблото,но при силно натискане на спирачката ми изписва,че СБЦ-то не поддържа достатъчно налягане.Направо се страхувам да я подкарам,като хората.
#27
Posted 14 September 2013 - 22:32
До коя година го имат този проблем с SBC то.
Мойта е W211 280 CDI края на 2004
#28
Posted 14 September 2013 - 23:03
До 2006г.
След това излиза фейслифта и там спирачките вече не са с SBC,а са си конвенционални.
#29
Posted 15 September 2013 - 08:39
А след подмяната пак ли слагат дефектен модул или новият вече е с отстранени дефекти.
#30
Posted 15 September 2013 - 09:25
та модулите не са дефектни
просто имат живот определен брой натискания
на спирачката
скапва им се обикновенно помпата
но издържа колкото е заложен ресурса
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users