Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.W140


  • Please log in to reply
23 мнения по тази тема

#16 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 24 януари 2008 - 19:35

Абе да не би да ти влиза в авариен режим нещо. Тя като влезе в тоя режим и е като спъната, някъде към 3-3500 оборота супер омалява. И като загасиш мотора и после пак запалиш се оправя.

Колега LORINSER от това ли се опасяваш? :dontknow:
  • 0

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 януари 2008 - 20:07

Току що се връщам от тест драйв,не успях на баир,но на равното има чувствителна разлика.Любопитно ми е да узная защо е така.


каква чувствителна разлика на равно? като ресартираш ли??
  • 0

#18 jiro

jiro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 25 януари 2008 - 00:01

Абе да не би да ти влиза в авариен режим нещо. Тя като влезе в тоя режим и е като спъната, някъде към 3-3500 оборота супер омалява. И като загасиш мотора и после пак запалиш се оправя.

Колега LORINSER от това ли се опасяваш? :dontknow

Това за аварийния режим сега го чувам как попада в такъв режим,от какво зависи?
  • 0

#19 jiro

jiro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 25 януари 2008 - 00:06

каква чувствителна разлика на равно? като ресартираш ли??

Може би имаш в предвид рестартираш,Ако е номера с изключване на двигателя по време на движение,за който ми каза,това имам в предвид,ускорява и е добре.До кога обаче е това?
  • 0

#20 vaakata

vaakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C250TD , 1996 година(продаден),
    Е350 (W211) - facelift 2006.

Публикувано 25 януари 2008 - 13:05

Ами когато има някакъв проблем, и бордкомпютъра отчита грешка и вкарва двигателя в авариен режим, демек може да се движи но не позволява да се товари, като идеята е да се докопаш до сервиз без да се скапа мотора и там вече да му търсят проблема. И когато угасиш мотора и го палнеш пак, си тръгва нормално докато не го изцедиш един два пъти и пак си влиза в тоз режим и така.
  • 0

#21 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 януари 2008 - 13:44

Може би имаш в предвид рестартираш,Ако е номера с изключване на двигателя по време на движение,за който ми каза,това имам в предвид,ускорява и е добре.До кога обаче е това?

не успя ли да реазбереш докога??? за 3-5мин имаш мощност, после пак изчезва.
vaakata ти описа горе за какво става дума.
турбото ти е наред, компютъра записва грешка поради някаква причина и влизаш в safe mode.

потърси в темите, които е пускал top, там е описал подробно как е отстранил проблема. дано проблема да ти е в смяна на някой от термо датчиците.

но за да пристъпиш натам, убеди се още 2-3 пъти за да си сигурен, че като рестартираш в движение се появява мощността. просто да усетиш явната разлика


на един 250турбо дизел, същия мотор като твоя, но с 1 цилиндър по малко, пак с дебитомер, му оправих проблема, като почистих и напръсках всички куплонгчета на термодатчиците и вакуум клапани, с контактен спрей
  • 0

#22 jiro

jiro

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:

Публикувано 25 януари 2008 - 15:15

не успя ли да реазбереш докога??? за 3-5мин имаш мощност, после пак изчезва.
vaakata ти описа горе за какво става дума.
турбото ти е наред, компютъра записва грешка поради някаква причина и влизаш в safe mode.

потърси в темите, които е пускал top, там е описал подробно как е отстранил проблема. дано проблема да ти е в смяна на някой от термо датчиците.

но за да пристъпиш натам, убеди се още 2-3 пъти за да си сигурен, че като рестартираш в движение се появява мощността. просто да усетиш явната разлика
на един 250турбо дизел, същия мотор като твоя, но с 1 цилиндър по малко, пак с дебитомер, му оправих проблема, като почистих и напръсках всички куплонгчета на термодатчиците и вакуум клапани, с контактен спрей

Днес все още има мощност,рестартирах сутринта за да видя дали има по-добра разлика,промяна нямаше.Така,че за сега работи.Не успях да разбера къде е този дебитомер.и къде да открия на Топ темите за мощноста?
  • 0

#23 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 януари 2008 - 16:14

Днес все още има мощност,рестартирах сутринта за да видя дали има по-добра разлика,промяна нямаше.Така,че за сега работи.Не успях да разбера къде е този дебитомер.и къде да открия на Топ темите за мощноста?


Заповядай
  • 0

#24 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 януари 2008 - 17:27

Днес все още има мощност,рестартирах сутринта за да видя дали има по-добра разлика,промяна нямаше.Така,че за сега работи.Не успях да разбера къде е този дебитомер.и къде да открия на Топ темите за мощноста?


дебитомера не го пипай. намира се върху въздушния филтър. една черна кутия 10х10см

ако се съмняваш дали има мощност, най-лесно се усеща във високи обороти 3000+, на 3та и 4та се усеща че мотора само БУЧИ, но не дърпа. ускорението е малко
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни