От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.W140
Започната от jiro, 22 яну 2008 - 14:08:16
23 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 януари 2008 - 14:08
Имам проблеми с мощноста,веднъж я има веднъж не,а за своите 150 к.с. нещо като,че ли куца.
#2
Публикувано 22 януари 2008 - 14:47
Или ти се струва че е така, или просто турбото ти е започнало да захожда!Имам проблеми с мощноста,веднъж я има веднъж не,а за своите 150 к.с. нещо като,че ли куца.
Има теми за турбините, в които доста добре и нагледно са описани доста неща
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 22 януари 2008 - 15:07
Имам проблеми с мощноста,веднъж я има веднъж не,а за своите 150 к.с. нещо като,че ли куца.
Да беше казал все пак за каква кола става дума, ама хайде...
1. На смукателните тръби, в общата част, преди да се разделят по цилиндрите, има един датчик от който излиза един кабел. Откачи кабела и виж дали го прави пак този номер със загубата на мощност.
2. Пак от същото място на смукателните тръби излиза едно маркуче, отива до един клапан закачен на близо до левия калник. От клапана, друго маркуче отива до ГНП-то. Съедини директно маркучето от колектора към помпата, без да минава през клапана.
Кажи после какъв е резултата.
А що си пуснал темата в "Дъра бъра" и идея си нямам...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 23 януари 2008 - 11:49
Колата ми е W140 ,Ако имаш в предвид,онзи двоен клапан зад десния фар,в бош сервиза го подмениха с работещ и нямаше промяна.Ще пробвам за датчика над колекторите но се съмнявам,все пак станал съм скептик.Най-интересното е,че когато пусна климатроника,чувства се осезаема загуба на мощностДа беше казал все пак за каква кола става дума, ама хайде...
1. На смукателните тръби, в общата част, преди да се разделят по цилиндрите, има един датчик от който излиза един кабел. Откачи кабела и виж дали го прави пак този номер със загубата на мощност.
2. Пак от същото място на смукателните тръби излиза едно маркуче, отива до един клапан закачен на близо до левия калник. От клапана, друго маркуче отива до ГНП-то. Съедини директно маркучето от колектора към помпата, без да минава през клапана.
Кажи после какъв е резултата.
А що си пуснал темата в "Дъра бъра" и идея си нямам...
#5
Публикувано 23 януари 2008 - 11:52
Този форум много ми е объркан,не мога да се оправя с отговорите и да се ориентирам за темите.Ще се справя с времето надявам се.Колата ми е W140 ,Ако имаш в предвид,онзи двоен клапан зад десния фар,в бош сервиза го подмениха с работещ и нямаше промяна.Ще пробвам за датчика над колекторите но се съмнявам,все пак станал съм скептик.Най-интересното е,че когато пусна климатроника,чувства се осезаема загуба на мощност
#6
Публикувано 23 януари 2008 - 11:55
А бе,в сервиза го гледаха но,не казаха нищо.Би трябвало да е в ред.Какво имаш в предвид с израза "захожда"?Или ти се струва че е така, или просто турбото ти е започнало да захожда!
Има теми за турбините, в които доста добре и нагледно са описани доста неща
#7
Публикувано 23 януари 2008 - 14:07
Под "захожда" се има в предвид,че турбината е на път кам Надин-тоест си е изпяла песента.
Хайде сега за да ти помогнем си помогни сам,като опишеш модела на колата и по точно синтомите който има.
Хайде сега за да ти помогнем си помогни сам,като опишеш модела на колата и по точно синтомите който има.
#8
Публикувано 23 януари 2008 - 16:35
Този форум много ми е объркан,не мога да се оправя с отговорите и да се ориентирам за темите.Ще се справя с времето надявам се.
Колега, провери горе вдясно на "бара" където е заглавието на темата ти, има един бутон с падащо меню "опции". Разгледай го и опитай оттам няма ли да ти е по-добър изгледа като промениш нещо. Аз лично съм на "стандарт".
Дано съм бил полезен.
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#9
Публикувано 23 януари 2008 - 18:04
Колата ми е W140 ,Ако имаш в предвид,онзи двоен клапан зад десния фар,в бош сервиза го подмениха с работещ и нямаше промяна.Ще пробвам за датчика над колекторите но се съмнявам,все пак станал съм скептик.Най-интересното е,че когато пусна климатроника,чувства се осезаема загуба на мощност
Е, затова питам, на W140 са разположени по-различно нещата и може и да те подведа нещо. Принципно е същото, но има малко повече клапани
Не ти е голям проблема, според мен, не се плаши.
В най-лошия случай ще сменяш един чарк по помпата, но не страшно.
Интересно, що не са го хванали проблема в Бош-сервиза?
Пробвай да откачиш кабела на датчика и, ако не помогне, направи номера с маркучето. Най-добре вземи ново маркуче и свържи директно от отвора на колекторите до ALDA-та на ГНП-то (едно дисковидно у-во отгоре на помпата).
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#10
Публикувано 23 януари 2008 - 20:01
Търсих наистина датчик въру колекторите,нямаше,видях обаче един който беше закачен на купето в дясно,от страната на ABS-а,не успях да схвана кой кабел да откача.Утре ще се пробвам пак,Благодаря за отзивчивоста,Интересно ми е да говоря с патиланци на марката.Е, затова питам, на W140 са разположени по-различно нещата и може и да те подведа нещо. Принципно е същото, но има малко повече клапани
Не ти е голям проблема, според мен, не се плаши.
В най-лошия случай ще сменяш един чарк по помпата, но не страшно.
Интересно, що не са го хванали проблема в Бош-сервиза?
Пробвай да откачиш кабела на датчика и, ако не помогне, направи номера с маркучето. Най-добре вземи ново маркуче и свържи директно от отвора на колекторите до ALDA-та на ГНП-то (едно дисковидно у-во отгоре на помпата).
#11
Публикувано 23 януари 2008 - 20:03
Оказа се,че и аз съм на стандарт.Благодаря.Колега, провери горе вдясно на "бара" където е заглавието на темата ти, има един бутон с падащо меню "опции". Разгледай го и опитай оттам няма ли да ти е по-добър изгледа като промениш нещо. Аз лично съм на "стандарт".
Дано съм бил полезен.
#12
Публикувано 23 януари 2008 - 20:08
Ами най-обобщено,ще кажа,че понякога не мога да изпреваря на баир и някой трабант,умирам от срам,понякога е не узнаваема,всичко е наред.Лятно време,когато духа студено климатроника,губи мощност и се чува странен вой.Понякога не е така.Четох някъде във форума за смяна на филтъра за климатроника.Кога се налага тази процедура и как се подразбира?Под "захожда" се има в предвид,че турбината е на път кам Надин-тоест си е изпяла песента.
Хайде сега за да ти помогнем си помогни сам,като опишеш модела на колата и по точно синтомите който има.
#13
Публикувано 24 януари 2008 - 00:40
Да беше казал все пак за каква кола става дума, ама хайде...
1. На смукателните тръби, в общата част, преди да се разделят по цилиндрите, има един датчик от който излиза един кабел. Откачи кабела и виж дали го прави пак този номер със загубата на мощност.
2. Пак от същото място на смукателните тръби излиза едно маркуче, отива до един клапан закачен на близо до левия калник. От клапана, друго маркуче отива до ГНП-то. Съедини директно маркучето от колектора към помпата, без да минава през клапана.
Кажи после какъв е резултата.
А що си пуснал темата в "Дъра бъра" и идея си нямам...
колега, няма да стане така. 350тд мотора го няма този датчик. с дебитомер при възд. филтър е. и клапана не е там , всичко е отдясно и е по-сложна системата от на 124 250 и 300тд
към jiro: когато ти изчезне мощността ПАК, докато си в движение, без да спираш, врътни контактния ключ една позиция назад, демек гасиш мотора, и веднага пак напред на "контакт" .това докато се движиш с над 60км/ч, че иначе мотора ще загасне (автоматика няма да може да върти мотора при по-малка скорост)
няма страшно, няма да ти се заключи волана. САМО ЕДНА ПОЗИЦИЯ НАЗАД И ПОСЛЕ ОБРАТНО НАПРЕД.
веднага след това настъпи газта докрай и виж дали и дойде мощността.
пиши какво е станало и ще и кажа какво и е.
#14
Публикувано 24 януари 2008 - 15:34
Тази сутрин мощноста беше горе долу добре,но след като прочетох съвета ти ,преди малко пробвах номера.Абе честно казано не мога да преценя,но като,че ли има промяна,даже жена ми каза,че е ускорила добре,но аз някак се колебая,ще пробвам когато видимо няма мощност.Благодаря ти,ако имаш коментар искам да го чуя.колега, няма да стане така. 350тд мотора го няма този датчик. с дебитомер при възд. филтър е. и клапана не е там , всичко е отдясно и е по-сложна системата от на 124 250 и 300тд
към jiro: когато ти изчезне мощността ПАК, докато си в движение, без да спираш, врътни контактния ключ една позиция назад, демек гасиш мотора, и веднага пак напред на "контакт" .това докато се движиш с над 60км/ч, че иначе мотора ще загасне (автоматика няма да може да върти мотора при по-малка скорост)
няма страшно, няма да ти се заключи волана. САМО ЕДНА ПОЗИЦИЯ НАЗАД И ПОСЛЕ ОБРАТНО НАПРЕД.
веднага след това настъпи газта докрай и виж дали и дойде мощността.
пиши какво е станало и ще и кажа какво и е.
#15
Публикувано 24 януари 2008 - 18:42
Току що се връщам от тест драйв,не успях на баир,но на равното има чувствителна разлика.Любопитно ми е да узная защо е така.Тази сутрин мощноста беше горе долу добре,но след като прочетох съвета ти ,преди малко пробвах номера.Абе честно казано не мога да преценя,но като,че ли има промяна,даже жена ми каза,че е ускорила добре,но аз някак се колебая,ще пробвам когато видимо няма мощност.Благодаря ти,ако имаш коментар искам да го чуя.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни