Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

xenon E270


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#16 Ell

Ell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:

Posted 22 January 2008 - 22:17

Колежке, извинявам се за грешката. Аз съм с Bi-Xenon заводски, отзиви удобно е, че при запалване сам си наглася височината и свети изключително добре. А относно неоригиналния ксенон съм леко резервиран и чакам резултат за крушките :) Успех


мммда....и аз за това се колебая и разпитвам, да не хвана да прецакам настоящите ми фарове с някой фалшив ксенон.....добре, на теб като ти е заводски, какво е състоянието на габаритите ? в смисъл , пак ли са жълтички ? :).....аз цялостно съм доволна от настощите, но все пак .....:)
  • 0

#17 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 23 January 2008 - 09:03

Жълтички са колежке :) иначе ако ти е само за синята светлина що не провериш във форума има тема за сините крушки има такива дето на цвят го докарват като ксенон, а не като лампички от коледна елха. Свети си както преди дори по-добре и не се занимаваш с монтажи и мисли дали ще е добър и т.н. И да не забравя пусни една/няколко снимки на количката това си е традиция новите членове да си показват автомобилите.
  • 0
W211-Avantgarde

#18 Ell

Ell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:

Posted 23 January 2008 - 13:54

Жълтички са колежке :) иначе ако ти е само за синята светлина що не провериш във форума има тема за сините крушки има такива дето на цвят го докарват като ксенон, а не като лампички от коледна елха. Свети си както преди дори по-добре и не се занимаваш с монтажи и мисли дали ще е добър и т.н. И да не забравя пусни една/няколко снимки на количката това си е традиция новите членове да си показват автомобилите.



Ще сложа снимки колега, само да я измия първо ...:).....относно крушките и аз дочух, че има за халогените и габаритите някви , които светят бяло и разликата не е толкова очевидна....но основния ми проблем е все още са късите и дългите....въпреки, че съм доста по-орентирана вече.....
Като цяло има ли някой, който е слагал ксенон да си даде мнението за недостатъци и предимства !??

айде, мерси ...:)
  • 0

#19 Тоцата

Тоцата

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 543 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:от село съм :)
  • Автомобил:
    FORD EXPLORER

Posted 23 January 2008 - 19:04

Ще сложа снимки колега, само да я измия първо ...:).....относно крушките и аз дочух, че има за халогените и габаритите някви , които светят бяло и разликата не е толкова очевидна....но основния ми проблем е все още са късите и дългите....въпреки, че съм доста по-орентирана вече.....
Като цяло има ли някой, който е слагал ксенон да си даде мнението за недостатъци и предимства !??

айде, мерси ...:)


От допълнително монтиран ксенон на дългите светлини нема голема полза (поне тея дето ги продават за по 350-400 лв.)... Е, зависи за какво го ползваш, но ксеноните като цяло имат известен интервал между запалване и светене с пълна мощност... Тоест ако искаш да присветнеш... ще трябва да запалиш ксенона и после таман като загрее да го угасиш, нема да казвам за колко време ще изгори :). При фабричните Би-ксенони решението е просто, при запалване на фаровете се включват къси и дълги светлини, като дългите се регулират чрез система от лупи (може и една да е, но не помня) и с лостчето лупата се намества и имаш дълги, през останалото време не се забелязват и не пречат на другите автомобили.

А крушките за габарити и халогени май бяха Кристал Вижън на Филипс (или нещо от тоя род), но те са съвсем леко синкави... На фона на ксенона не си личат...

Аз имам допълнително монтиран ксенон на W210, беше 350 лв., и разликата е осезаема, много по-хубава видимост и при мъгла, дъжд и т.н., на дългите не съм слагал, защото ще ми изгори доста бързо, а и сегашните ми дълги си вършат работа... Верно като ги включа жълтеят, но не ме еня особенно. А и за нашите четириочки ми искат втори комлект - още 300-350 лв., но пак казвам че ако не е с лупи се губи смисъла и има опасност да гори доста често.

Това ми е мнението по въпроса :), има голяма полза дори от допълнително монтиран ксенон (китайски, корейски и т.н., нали имат гаранция поне по 1 година...), а за дългите мисля че бях ясен...

Поздрави.
  • 0

#20 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Posted 24 January 2008 - 13:48

Аз лично съм слагал ксенон на едно волво и на една Б класа, за мен разликата е голяма от тази с обикновената халогенна крушка..... ама това може да се види в многото снимки качени във форума със надпис "преди и след" - новата ера :happy:
аз най-лесно обеснявам разликата между ксенона и халогена с резликата между обикновенната крушка и луминисцентната лампа .... за мен горе-долу това е разликата.

А да и наскоро четох в автобилд, че според едно проучване на техен институт ако всички коли движещи се по пътищата на немско са били със ксенони брояна катастрофите щел да намалее с 30 % ..... незнам дали е верно но така пишеше.

моето мнение по въпроса за дългите ..... аз лично съм виждал кола на която и фаровете за мъгла беха ксенонови (едно сузуки гВ) на мен ми хареса, и съм решил да сменя и на моите дългите да ги направя ксенон, пък после ако даде господ и на фаровете за мъгла да сложа.... но така е при мен, незнам за другите на мен ми харесва и дългите да са ксенон....

недостатъци на ксенона .............. хм.... не се сещам .... може би по скъпата цена или ако ти изгори крушка или баласт ще те заболи главата... ама като се замисля то докато изгори при скоростта с която се обезценяват тез системи може да струват колкото обикновенна халогенна крушка....

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#21 Thebestlight

Thebestlight

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Posts:

Posted 03 February 2008 - 10:59

Проблема с изгорялата крушка на таблото го има с 35ватов ксенон,но с 55 няма проблеми или с тия релета дето ги слагат.Преди време се мъчех с една Sка да и монтирам 35ватов и започна да се чуди кво става,единия пали ,другия когато си иска пали,друг път като дадеш контакт светва единия без да си пипал копчето за фаровете.Затова или 55в или не си слагай,да купиш 35вата и да си слагаш да ти нагрява по калниците няма файда,по-добре го изкарай в светлина.има 1000мнения,всеки си предлага неговото и е най-добро,ама като стане дума за гаранций после ако стане нещо всеки се опъва.
Що се отнася до келвините 4300 е най-добрия вариант иначе.А за биксенон с 2 крушки вече има решение,ама чакам цени.Един баласт пали и двете крушки и го няма забавянето в началния момент когато минаваш на дълги.
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users