Ще сложа снимки колега, само да я измия първо ........относно крушките и аз дочух, че има за халогените и габаритите някви , които светят бяло и разликата не е толкова очевидна....но основния ми проблем е все още са късите и дългите....въпреки, че съм доста по-орентирана вече.....
Като цяло има ли някой, който е слагал ксенон да си даде мнението за недостатъци и предимства !??
айде, мерси ...
От допълнително монтиран ксенон на дългите светлини нема голема полза (поне тея дето ги продават за по 350-400 лв.)... Е, зависи за какво го ползваш, но ксеноните като цяло имат известен интервал между запалване и светене с пълна мощност... Тоест ако искаш да присветнеш... ще трябва да запалиш ксенона и после таман като загрее да го угасиш, нема да казвам за колко време ще изгори
. При фабричните Би-ксенони решението е просто, при запалване на фаровете се включват къси и дълги светлини, като дългите се регулират чрез система от лупи (може и една да е, но не помня) и с лостчето лупата се намества и имаш дълги, през останалото време не се забелязват и не пречат на другите автомобили.
А крушките за габарити и халогени май бяха Кристал Вижън на Филипс (или нещо от тоя род), но те са съвсем леко синкави... На фона на ксенона не си личат...
Аз имам допълнително монтиран ксенон на W210, беше 350 лв., и разликата е осезаема, много по-хубава видимост и при мъгла, дъжд и т.н., на дългите не съм слагал, защото ще ми изгори доста бързо, а и сегашните ми дълги си вършат работа... Верно като ги включа жълтеят, но не ме еня особенно. А и за нашите четириочки ми искат втори комлект - още 300-350 лв., но пак казвам че ако не е с лупи се губи смисъла и има опасност да гори доста често.
Това ми е мнението по въпроса
, има голяма полза дори от допълнително монтиран ксенон (китайски, корейски и т.н., нали имат гаранция поне по 1 година...), а за дългите мисля че бях ясен...
Поздрави.