124-малко красота,м?да питам и да се представя:)
Започната от SAMURAIJACK, 10 апр 2007 - 22:35:21
42 мнения по тази тема
#16
Публикувано 11 април 2007 - 12:16
малее-колко негативизъм изляхте..споко-и трактори съм карал,и танк,ся карам форд експлорър 5,6 литра-тритон-обичам си големи машини-никога не съм казвал че таблото е чак толкова грозно-казвам че ме дразни-само и лично и единствено мен-и просто попитах дали някои знае да се сменява таблото или поне дали на по новите които са осветени отвътре е съвместимо -не че не си я карам и така-като всичко е толкова измислено и направено-що си слагате споилери и чочоневи решетки? или брони...или прагове,,,а на бас че цялостен тунинг на AMG ,BRABUS и прочее на тоя модел и таблото ще е пипнато...иначе се радвам ,че така обичате машините...такава страст....-на хубаво място съм попаднал значи-благодаря Ви и се надявам да ми простите ,че намерих нещо което не ми харесва в царя на пътя-да ви кажа честно и без табло да е -аз пак ще си я карам машината-просто се чудех дали някои е правил такова нещшо с колата си-явно не
#17
Публикувано 11 април 2007 - 12:52
Братле, аз поне не исках да те обидя...напротив, евала че харесваш марката...а за таблото имам идея, която обмислям за себе си...има едни хора в софия, сваляш си таблото с уредите, и ти го правят наново с фотохартия, и светят фифрите след това, а не като сега...
#18
Публикувано 11 април 2007 - 16:54
Братле, аз поне не исках да те обидя...напротив, евала че харесваш марката...а за таблото имам идея, която обмислям за себе си...има едни хора в софия, сваляш си таблото с уредите, и ти го правят наново с фотохартия, и светят фифрите след това, а не като сега...
ОООО НЕ БЕ ЧОВЕК=аз не съм се обидил(аре ся да не е детската градина)-напротив-стана ми хубаво ,че така ревносттно се защищава всичконо колкото и да обичаме МБ има някои неща които са по малко добри-други които са невероятрно добри-това което прави мерцедес уникален е ,че съвкупността от всичко е много здрава,комфортна и пак здрава кола-винаги ще има дреболии дето не са доизмислени или пък не ни харесват-сигурен съм че поне едно нещо има което не ви харесва чааак толкова колкото останалите в мерко-а иначе за таблото-тука един пич беше постнал бая снимки на красавици-тунинги разни-там има едно две табла които са направени просто уникално-и колата вече е някак си ...още по перфектна-за мен деа нищо особенно на пръв поглед-просто се обрамчват ръбовете на двата основни кръга и на другите уреди с алуминиев ръб -направил го е бяло човека и и осветено отдолу.,...ми има разлика та туи искам аза относно марката-трябва да ти кажа ,че толкоз здрава кола не съм имал
#19
Публикувано 11 април 2007 - 17:30
Самурай Джак, интересен стил имаш на разговор, хем леко дразнещ, хем необиждащ другите! Но определено задържаш вниманието.
Добре дошъл във форума, а скоро може би и като член на клуба! Ще се радвам да те засека на сбирките (колкото и рядко да се появявам аз).
Отдалеч си личи фенът на МАРКАТА.
Добре дошъл във форума, а скоро може би и като член на клуба! Ще се радвам да те засека на сбирките (колкото и рядко да се появявам аз).
Отдалеч си личи фенът на МАРКАТА.
#20
Публикувано 11 април 2007 - 17:42
Благодаря никак не искам да съм някои многознайко във форума или пък да дразня когото и да било-а още по малко и да обиждам-смятам се за културен и възпитан човек и съм наясно че моето мнение си е само мое и ако някои не го споделя си е негово изконно правоопределено съм фен на марката ,фен съм на скоростите и дръзкото агресивно каране-виждал съм множество последици от неразумно каране затова се опитвам и да съм разумен-и затова карам и мерцедес в интерес на истината темата е само опипване на почвата в клуба-видях ,че хората тук са ревностни защитници на 124 което е чудесно-уникален автомобил е-значи форума си има точните членове-засега съм само на форума-по нататък ...кой знаесамо за сведение -от всичките коли които някога съм карал през живота си-не смятам .че са малко-съм си позволил само с мерцедес да вдигна над 280 и все пак да съм спокоен-толкова за марката (не казвам с кои мерцедес ,че беше служебен и ш мъ изловят)Самурай Джак, интересен стил имаш на разговор, хем леко дразнещ, хем необиждащ другите! Но определено задържаш вниманието.
Добре дошъл във форума, а скоро може би и като член на клуба! Ще се радвам да те засека на сбирките (колкото и рядко да се появявам аз).
Отдалеч си личи фенът на МАРКАТА.
#21
Публикувано 11 април 2007 - 19:31
Трите имена и кьде работиш????
Не сьм срещал човек който да не го кефи таблото,не сьм и виждал снимки на преправки,но ако мерна нещо ще ти го пратя.
Не сьм срещал човек който да не го кефи таблото,не сьм и виждал снимки на преправки,но ако мерна нещо ще ти го пратя.
.
#22
Публикувано 11 април 2007 - 20:12
Ни могЪ да сЪ издам....туи заради служебната кола която така или иначе вече не карам деТрите имена и кьде работиш????
Не сьм срещал човек който да не го кефи таблото,не сьм и виждал снимки на преправки,но ако мерна нещо ще ти го пратя.
аз и преди съ поФалих ама ся на теб ,че гледам че си зад ГолематЪ вода -ми ся си имам експедишън-форд-тритон-5.6 литра...и нещо ич не върви кочината...затуи не ги обичам тия автоматици....
аа чакай да постна тая снимка на таблото тука -ако стане де...и ми кажи дали мислиш ,че е по красиво от оригиналното-честно
п.п.-снимката е от тая страхотна поредица дето stefan е постналБлагодаря му за което
#23
Публикувано 11 април 2007 - 20:14
Волана ме кефи,таблото НЕ....................но ги има такива бели циферблати както и льскави рингове за каде ли не.Не са много пари,ма докато ги смениш и ще си намразиш колата.
.
#24
Публикувано 11 април 2007 - 20:25
бе ,,,ся кат се загледам...и мене бялото нещо ми простее..ама алумоиниичето си е ок..май...както и да е де-нещо такова малко ми трябва-колкото да смени поне малко вида....ама както казах-туи за таблото не е толкоз важно-просто да видя кои ,какво и как-нещо много важно за таблото-=за такива като мен дето са малко вързани в ръцете-не си го пипайте сами!!!-и не го оставяйте на куци майстори де-след последната ми смяна на цялото табло-старото беше хем синьо-пфу-хем напукано-се оказа ,че не са закачили някакъв вакуум маркуч за разходомера...оттам пък смучело паразитен въздух...оттам..да не ви казвам ама....абе..... представяш ли си колко прецизно е всичко.....и ся си представи аз с двете леви ръце си сменям разни рингчета и си лепя бели лепенки,...хахахаВолана ме кефи,таблото НЕ....................но ги има такива бели циферблати както и льскави рингове за каде ли не.Не са много пари,ма докато ги смениш и ще си намразиш колата.
#25
Публикувано 11 април 2007 - 20:30
Класика си е таблото,не го барай.Имаше снимка на дьрвени циферблати,те ми харесват,но тия белите НЕ.Като изакано стои,да беше бяла кожата и волана по може ма така не ми харесва.
.
#26
Публикувано 11 април 2007 - 20:34
хубуу де-съгласих се.........ама си запазвам правото ако намеря нещо наистина красиво да го покажа пак пък да го мъдримКласика си е таблото,не го барай.Имаше снимка на дьрвени циферблати,те ми харесват,но тия белите НЕ.Като изакано стои,да беше бяла кожата и волана по може ма така не ми харесва.
#27
Публикувано 11 април 2007 - 21:23
Малко със закъснение но добре дошъл и от мен.
Малко по-нагоре спомена че тука има много хора които си обичат и защитават 124-ките.Малее,па недай си боже някой да каже нещо за 123-ките.Скачаме сигурно трима да си ги опазим .То не че сме само трима които ги обичаме,ами май толкова караме античния модел.Па и си ги обичаме понеже сами си ги ремонтираме не заради нещо,ами майсторите които са им разбирали са умрели от старост и не са предали занаята на някой по-млад,да речем 60 годишен
Съгласен съм че таблото на 124-ката е малко ръбатичко и не дотам модерно.Тук идва и основната причина за това-всяка уважаваща себе си марка си запазва традициите,като естествено прави леки промени на следващите си модели.124-ката не е изключение-пази облика на таблото си и наподобява "революцията" в дизайна-W123,след това 126...
Не че не са могли да направят коренна промяна,но все пак при 124 липсва контраст в интериора и външността се пренася с "ръбовете" си и вътре.Традицията за кръглите километражи и разположението на уредите е същото както едно време.Преди години хората все пак бяха малко по-консервативни разбирания и една "пълна промяна" би ги шокирала...Както се е и случило де-демонстрациите и недоволството от спирането на 123 и наследяшата го 124-ка.Представяш ли си какво би станало ако вътре на 124-ката не бяха запазили "спомена" за 123 и визията на 126-титаните на тогавашното автомобилостроене?Просто Мерцедес биха си рискували името а и не се знае какво би станало и с продажбите.И без това на 124 им е трябвало около 2 години преди германците и цяла Европа да се примири с липсата на любимата им 123-ка.
Така че определено върху въпроса как да изглежда отвътре точно този модел е бил много сложен и върху него са мислили и умували много инжинери и дизайнери.Доста е трудно да се направи нещо по интериора или по екстериора на Мерцедес което да не го загрози.Особенно по таблото.Както сам забеляза,едни лъскави рингове на циферблатите го променят адски много и го правят доста по-спортен и "напомпан".Ама е мноооого тъничък момента какво може да се барне и то как че да не стане цигания или голфаджииска работа (да ме извиняват колегите).
Идеята ти е добра да го направиш нещо,но съвета ми е да си намериш от някъде някакво друго,дори и неработещо,да експериментираш върху него и чак след като си сигурен че е това което искаш да си направиш и оригиналното така.
Но да ти кажа,все ми е на ума че ще се блъскаш,чудиш и пробваш и най-накрая ще си го запазиш както си е оригиналното,ама айде...
Обикновенно хората не се кефят на Мерцедес как е тунингован(оср@н),а че е запазен в автентичния си вид.
Малко по-нагоре спомена че тука има много хора които си обичат и защитават 124-ките.Малее,па недай си боже някой да каже нещо за 123-ките.Скачаме сигурно трима да си ги опазим .То не че сме само трима които ги обичаме,ами май толкова караме античния модел.Па и си ги обичаме понеже сами си ги ремонтираме не заради нещо,ами майсторите които са им разбирали са умрели от старост и не са предали занаята на някой по-млад,да речем 60 годишен
Съгласен съм че таблото на 124-ката е малко ръбатичко и не дотам модерно.Тук идва и основната причина за това-всяка уважаваща себе си марка си запазва традициите,като естествено прави леки промени на следващите си модели.124-ката не е изключение-пази облика на таблото си и наподобява "революцията" в дизайна-W123,след това 126...
Не че не са могли да направят коренна промяна,но все пак при 124 липсва контраст в интериора и външността се пренася с "ръбовете" си и вътре.Традицията за кръглите километражи и разположението на уредите е същото както едно време.Преди години хората все пак бяха малко по-консервативни разбирания и една "пълна промяна" би ги шокирала...Както се е и случило де-демонстрациите и недоволството от спирането на 123 и наследяшата го 124-ка.Представяш ли си какво би станало ако вътре на 124-ката не бяха запазили "спомена" за 123 и визията на 126-титаните на тогавашното автомобилостроене?Просто Мерцедес биха си рискували името а и не се знае какво би станало и с продажбите.И без това на 124 им е трябвало около 2 години преди германците и цяла Европа да се примири с липсата на любимата им 123-ка.
Така че определено върху въпроса как да изглежда отвътре точно този модел е бил много сложен и върху него са мислили и умували много инжинери и дизайнери.Доста е трудно да се направи нещо по интериора или по екстериора на Мерцедес което да не го загрози.Особенно по таблото.Както сам забеляза,едни лъскави рингове на циферблатите го променят адски много и го правят доста по-спортен и "напомпан".Ама е мноооого тъничък момента какво може да се барне и то как че да не стане цигания или голфаджииска работа (да ме извиняват колегите).
Идеята ти е добра да го направиш нещо,но съвета ми е да си намериш от някъде някакво друго,дори и неработещо,да експериментираш върху него и чак след като си сигурен че е това което искаш да си направиш и оригиналното така.
Но да ти кажа,все ми е на ума че ще се блъскаш,чудиш и пробваш и най-накрая ще си го запазиш както си е оригиналното,ама айде...
Обикновенно хората не се кефят на Мерцедес как е тунингован(оср@н),а че е запазен в автентичния си вид.
#28
Публикувано 11 април 2007 - 21:46
Абе разбирам го момчето-и мен все ми се иска нещо да пипна,променя и няколко пъти се засилвам да го правя,ама като гледам,гледам като какво да е тва....и се убеждавам,че просто няма какво!Мине ден-два и си викам:не може да бъде!И пак мислене и стигане до извода,че няма и няма!И така вече шести месец-откакто съм купил колата всъщност!И май доста време ще е така-не се майтапя!Затова се радвам,че някой ще се нагърби с тази нелека задача,след което ще пусне снимки,че да мирясам накрая дето нищо не съм променил!
#29
Публикувано 11 април 2007 - 22:53
Според мен е прав човека наистина е зле осветено таблото а и имайте предвид че той говори не за арматурното табло а за уредите зад волана ! Така че по спокойно пък и всеки има право на мнение, но за кола която е конструирана края на 70' е нормално аз лично си обожавам мерцедесите ии както началото на 80' това 124 табло е било мн красиво и прегледно така и днес новата S класа има дигитален Спидомер със монитор а по ниския клас-Е класата (Avantgarde) има най-красивото табло (поне според мен) Виж моето табло ии питай дали не може да си сложиш и ти такова въпреки че мн ме съмнява
W211-Avantgarde
#30
Публикувано 12 април 2007 - 10:24
Значи аз искам да си кажа мнението...братле, бели циферблати не...черни с фотохартия...ДА...и рингове от хром (алуминий)..ДА...не е цигания, напротив, това си е черта на доста от новите мерцедеси, като първия бе SLK, след което доста тунинг фирми и фирмички започнаха да предлагат рингове за 190, 124 и 126....не само за таблото а и за врътките на средната конзола...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни