Към съдържанието

  •  

Seva

Регистрация: 03 окт 2020
Офлайн Последно: 20 окт 2020 - 18:54:16
-----

Моите мнения

В тема:Mercedes sprinter

04 октомври 2020 - 23:15

Няма да можеш да минеш преглед там без dpf.
Ако решиш да го караш без dpf, то ще трябва софтуерно да се премахне. В повечето случаи при софтуерно премахване човек се вкарва в много голям филм ( проблеми които трудно се оправят )
Ако искаш бусът да ти е в топ състояние то сложи DPF и не го дръж на улицата,а на платен паркинг.
Има турски DPF за 315 ( със сигурност и за други модификации има) който е 1:1 с оригиналния и много по евтин.

Благодаря за отговора IIVVOO,  вече разговарях с един мой човек българин който работи в пункт за прегледи в Осло и той също категорично ми каза че нямам минаване без ДПФ-а така че съм в търсене на възможно най изпилена цена за нов. в София съм но нямам идея от къде да търся а също така и в кой сервиз да ми го поставят, предполагам ще трябва да се чисти и компа след поставянето така че мили хора давайте Жокери, линкове и каквото там е било пробвано и работи, в момента бчджета е стегнат понеже правя ремонт и имам майстори така че колкото по-евтинко , толкова по-добре, предварително благодаря на отзовалите се ! 

П.С 

Вече си платих 180.00 лв. абонамент за паркинг на месец за през деня и през ноща Буса се паркира между две камери на 20 метра от  колибката на живата охрана ама... след дъжд качулка както се казва! :right


В тема:Mercedes sprinter

03 октомври 2020 - 13:28

Здравейте,

както винаги когато се появи проблем се регистрираме във форуми и питаме. Накратко моят 2009 Benz 315 cdi 150 кончета мотор верига нямаше проблем до преди няколко дни когато трябваше да пренощува в Шаолин - Люлин :) съответно на следващият ден след като го подкарах ми светна лампичката на мотора ( тя никога не е светвала! ) след обстойна проверка се установи че на некой му е трябвал КАТАЛИЗАТОР-а и си го е изрязал въпросната вечер. Моля някой да посъветва как да постъпя да търся нов ДПФ или да мина на замяна със софтуерно решение ( той и без това ДПФ-а е премахнат вече ) буса се подържа постоянно и е във топ състояние харчи ми 8.4 л/100 км на дълго подържайки 100 км/час скорост проблема е че ми е с Норвежка регистрация и не знам дали ще мине преглед в края на ноември когато ще ходя по-работа и ще мина преглед там ( прегледите важат по 2 години и ако нещо не е наред те връщат с термин за след 2 месеца! ) Буса е Евро-5

Ще бъда благодарен ако някой с повече опит ме насочи помагайки ми да реша моментния проблем а и трябва да сложа нещо на мястото на Откраднатия катализатор мненията Ви ще са от помощ. Благодаря предварително !