Към съдържанието

  •  

Mercan

Регистрация: 11 яну 2020
Офлайн Последно: 15 май 2020 - 13:19:14
-----

Моите мнения

В тема:Помощ при покупка на Е220 W212

15 май 2020 - 13:21

Здравей колега, имам фейслифтовия модел E 250 CDi, уж е с проблемния двигател ОМ651, но до сега само масло съм сменял. Без въздушно окачване е, обаче возията е много твърда! Филтрите са малко скъпички - горивен 120 лв, маслен 18 лв, филтър купе 50 лв, въздушен 50 лв. Не съм имал проблеми със скоростната кутия - редовно и стриктно сменям маслото! Разхода на гориво като цяло е нисък, но всичко зависи от крака ти  :beer


В тема:E320 CDi висок разход на масло

15 януари 2020 - 07:19

Мерси

В тема:E320 CDi висок разход на масло

11 януари 2020 - 21:15

Ориентировъчно горе-долу колко излиза ремонта на двигателя или на турбото? От както имам този проблем даже ми се струва, че колата дърпа повече, да не заради това че турбината похапва повече масло... Все си мисля, че наистина проблема не е в двигателя, как по-правилно може да се провери състоянието на турбината?

В тема:E320 CDi висок разход на масло

11 януари 2020 - 20:44

Чудя се дали да продължа да го карам в таково състояние с 5 литра масло в багажника  :tongue  ама ме страх да не остана някъде и ептен да блокирам двигателя.


В тема:E320 CDi висок разход на масло

11 януари 2020 - 20:39

Според майстора дим и течове отзад нямам, защото съм бил с дпф филтър.Иначе малко нагар се е събрал и на двата ауспуха, а преди нямаше. Даже филтъра се запуши и се наложи ръчно почистване на филтъра. Колата предимно се кара на магистрала, само един ден е в движение през седмицата и за един ден навъртвам 1 000 хил км. За течове под колата много съм следял, обаче няма такива, освен да се съберат някъде ама до сега съм долял общо 5-6 литра масло, мисля, че са много. Преди малко бях и при друг майстор, а той пьк ми казва, че проблема е в сегментите на турбото, а не в сегментите на двигателя  :flag  и ремонта струвало горе-долу 2 500 лв... :blink