Към съдържанието

  •  

baimangalk

Регистрация: 03 апр 2018
Офлайн Последно: 03 юли 2020 - 09:11:51
-----

Моите мнения

В тема:Ремонт на автоматичните скоростни кутии

15 февруари 2020 - 12:48

Здравейте колеги,

от няколко месеца заедно с Бай Васо започнахме по - сериозно да се занимаваме с автоматични скорости (само на МБ).
На доста места се извършват такива услуги. Някъде много добре, на други места по зле, на трети..., но като цяло цените са притъпяващи доброто настроение.

Целта ни е ремонта на автоматиците да бъде в разумни граници, което не пречи кутиите да придобиват заводски параметри.
Кутиите се ремонтират съгласно даймлерската документация и още едно американско издателство, причината за това е че колкото и еднакви да са имат безброй модификации през годините, за което пък е хубаво да се спазват съветите на производителя.

При по заплетени случаи ползваме съветите на 50 години практикуващ жокер в Германия само с автоматици на МБ.

Гаранцията е неотлъчна част от всеки пълен ремонт на автоматика и при дефект се ангажираме да поемем отговорността до оправянето на появилият се проблем. Всичкото това ще бива уточнявано по време на диагностицирането и след разглобяването на проблемният участък.
При пълно ревизране на кутия (смяна на всички уплътнения и износени дискове + почитване на мозък, правилните масла и филтър.....) ще се гарантира безпроблемна работа.
Всякакви други частични ремонти (налагащи сваляне на кутията) се правят при изрично желание на клиента а ние ще се постараем да дадем най-правилният съвет и възможно най-евтин вариант с оригинални части, нови или втора употреба за решаване на проблема.
Цените са разумни, и най вече зависят от това дали клиента иска оригинални МБ части или техни заместители (износващите части като фрикциони и гумени или тефлонови уплътнения)
Когато става въпрос за редуктори, валове, касети, бутала препоръчително е използването на читави части втора употреба. Нови се предлагат само от дилъра, и понякога надхвърлят цената на автомобила.
За момента се занимаваме с ремонти само на следните кутии. 722.3, 722.4, 722.5, 722.6.
Насочили сме усилията си да овладеем 722.9 (7G-Tronic). Чисто технически ни трябва време да се запознаем детайлно със спецификите и.

Имаме възможност да доставяме части от завода, като дискове, уплътнения, лагери и други части за ремонт на всички кутии поставяни на МБ, също така съдействаме за закупуване на масла, филтри и гарнитури на добри цени от БГ вносители.

Приемаме свалени кутии, както и демонтираме и монтираме такива. Разполагаме със STAR диагностика.

Контакт
Бай Васил 0877 577 566
Бат Анди 0877 058 770

Здравейте, продължавате ли да се занимавате с автоматици?

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:Колеги Помогнете!!!

17 октомври 2019 - 10:07

Здравей колега. Не съм със 7г кутия, а със 5 степенна автомат, и съм само бензин.

Изпратено от моят SM-J330F с помощта на Tapatalk

Здравей колега, успя ли да разрешиш проблема с кутията?

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

В тема:Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

20 май 2019 - 13:32

Нещо това придъпване, за което писах по-горе почва да ме дразни. Получава се единствено при ниска скорост като най-силно се усеща при превключване от първа на втора. По-скоро бих казал че се усеща като "приритвне" при смяната на предавка и то при нормално ускорение, при по-динамично или Kickdown не се усеща. Някак си самата смяна на скоростите е "по-твърда".

Според вас от какво може да се получава? "Мозък" както е писал бай Васо по-горе или самата кутия?

Здравей колега, аз имам същия проблем на скоростите както си описал, та мисълта ми е дали си оправил проблема какво точно си правил и всичко свързано?
Благодаря ти предварително!!!

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk