Към съдържанието

  •  

djbigi

Регистрация: 20 май 2017
Офлайн Последно: 10 дек 2018 - 19:14:59
*****

Моите мнения

В тема:Гарнитура на мерцедес w211 e240

03 декември 2018 - 13:29

Здравей Biliata1984,

провери си и пистовия ремък за следи от масло, в повечето случаи капе точно върху него и съответно скъсява живота му!!!

Поздрави,
Биги


В тема:Гарнитура на мерцедес w211 e240

29 ноември 2018 - 20:34

 Здравей Biliata1984,

мисля, че самите болтове нямат. Болтовете се намират 'от външната' страна на гарнитурата:
http://nemigaparts.c...34bb7ff3be4.png

п.с. и все пак при демонтажа ще се увериш на 100%

 

 

 Поздрави,
Биги


В тема:Кодове за грешки W203 ?

27 ноември 2018 - 09:49

 Здравей,
проблемите/грешките след смяната на акумулатора ли се показаха(в което няма логика)?

 

Предлагам да започнеш с ESP(Electronic Stability Program), това е програма за 'стабилност', която използва съвкупност от модули(датчици/сензори, релета и т.н.). В този случай изглежда, че ESP логва грешка заради ABS модула или свързани с него проблеми. Като начало може да започнеш с проверка на бушоните и то не само за изгорели, но и за замърсени/клеасали.

https://fusesdiagram...cedes-w203.html

Обърни внимание на номер 55 и 56:
https://fusesdiagram...t-3-500x236.jpg


Поздрави,
Биги

 


В тема:Мерцедес С200 проблем

27 ноември 2018 - 09:31

 Здравей BurnBG,
няма да е зле, ако дадеш по-вече информация относно автомобила, коя година, двигател, тип изпълнение, климатроник(механично/електронно управление) ?

Поздрави,
Биги


В тема:Проблем с резервоара/гасне за гориво

27 ноември 2018 - 09:18

Здравей jamellcho,

няма нужда от калибровка. Нивото на резервоара се 'сформира' от два последователно свързани поплавъка, ако един от тях е проблемен то крайния резултат(нивото на гориво) е неточен. Ти правилно си констатирал проблема,  дясната част на резервоара се пълни при зареждане на гориво - тоест, ако ти се случи отново този проблем, пълниш и газ да си я прибереш.

Тази помпа освен, че нагнетява гориво си 'издърпва' гориво от лявата част на резервоара, където пък постъпва гориво от 'обратната линия'.

Най-често проблема е запушване в тръбите между двете части на резервоара, но когато ремонтираш тях трябва да се внимава да не се повредвят поплавъците(най-често при демонтиране). 

 

Ако проблема продължава си провери и двата поплавъка(замърсяване и/или механична повреда), номер 110(помпа и поплавък - дясна част) и номер 120(поплавък, лява част) от илюстрацията:
https://drive.google...xXdJNhZxMg/view

 Поздрави,
Биги