Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Камиони,снимки ...


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 722 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey

Публикувано 25 февруари 2009 - 00:28

Ма изобщо необичат да гълтат въздух както и ДАФ-овете ;) аре нема нужда от тези 2 машини...Мерцедес каквито модели вадят другите зор ще ги направят.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  DSC00845.JPG   848,16K   27 Брой сваляния

  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#17 nmax

nmax

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    W201-190D automatic 85

Публикувано 26 февруари 2009 - 20:15

реших да се поизкажа от 1935 и 1932 по-добър камион нема,актроса е малко дрислив,тромав по байрите и като мине 400 000 започват ядове с правеца,похапва повечко нафтичка от даф,скания,волво,но с power shift цепи мрака.сканиите имат тип троник ма мен лично не ме кефи.работя със актрос и даф xф и мен ако питате мерцедес е камиона.
  • 0

#18 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1022 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2009 - 19:36

Така е за сега и Волво и Скания са доста пред Мерцедес нищо,че спечелиха Камион на 2009.




:icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение

#19 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1022 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 март 2009 - 19:39

Тук Дамяне вече бъркаш.Волвата,Мановете и Сканиите са доста пред Мерцедес за съжаление.Карам камион Мерцедес(няколко-единия от които е камионче на годината-98(Атего918)) Axor 1829 (на нула километри му се метнахме с колегите),но не може да се сравнява с Волво от същия калас.Просто Мерцедес имат малко да догонят ;) .




Аз приказвам за големи камиони не за Атего... Пък ако искаш да извадим характеристики да сравним ;)
  • 0
Публикувано изображение

#20 pepino

pepino

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 497 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 24 март 2009 - 10:41

Имаще преди около 20 години едни модели на мерцедес 1632 :bigemo_harabe_net-110: -е никога повече няма да се произведат толкова железни машини
  • 0

#21 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2857 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 24 март 2009 - 12:54

1632 e от ерата на 123 какво очакваш.
Чист атмосферен дизел,просто устройство,кабина от дебела ламарина...
При скъсано чело на буталото,комшията ми сваля главата на въпросния цилиндър и картера,вади буталото с биелата,затваря главата,слага клингерит на шийката на коляновия вал и я стяга със скоба от парче ламарина и по стар български обичай с много тел за да не хвърля масло и да губи налягане,откача тръбичката на дюзата и с маркуч в една туба и така отива безпроблемно в сервиз на Мерцедес в Турция на връщане от Иран с натоварено ремарке.Това беше много отдавна и си го спомням като вчера как ми показа буталото с биелата когато се прибра понеже все се въртях покрай него.
В сервиза онея като видяли за какво иде реч и започнали да мигат на парцали и да се чешат как е издържал тоя мотор и се събрали всички монтьори и шефове и така и неможли да си обяснят как при такъв дисбаланс на вала не се е скъсал.
Това беше всъщност първия влекач на който се качих да ме учи комшията да карам а бях само на 12-13 години и ще ми остане най-яркия спомен.
  • 0

#22 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1022 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 март 2009 - 10:27

1632 e от ерата на 123 какво очакваш.
Чист атмосферен дизел,просто устройство,кабина от дебела ламарина...
При скъсано чело на буталото,комшията ми сваля главата на въпросния цилиндър и картера,вади буталото с биелата,затваря главата,слага клингерит на шийката на коляновия вал и я стяга със скоба от парче ламарина и по стар български обичай с много тел за да не хвърля масло и да губи налягане,откача тръбичката на дюзата и с маркуч в една туба и така отива безпроблемно в сервиз на Мерцедес в Турция на връщане от Иран с натоварено ремарке.Това беше много отдавна и си го спомням като вчера как ми показа буталото с биелата когато се прибра понеже все се въртях покрай него.
В сервиза онея като видяли за какво иде реч и започнали да мигат на парцали и да се чешат как е издържал тоя мотор и се събрали всички монтьори и шефове и така и неможли да си обяснят как при такъв дисбаланс на вала не се е скъсал.
Това беше всъщност първия влекач на който се качих да ме учи комшията да карам а бях само на 12-13 години и ще ми остане най-яркия спомен.



Да наистина 1632-ката е от типа на W123 :) и аз съм се возил преди 14 години...Тромав камион но тогава вървеше със сравнение на Мадарките и Европите. :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни