Към съдържанието

  •  

- - - - -

Защо 190-ка се клати доста при здрави амортисьори?


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Гост_190Гост_

Гост_190Гост_
  • Гости

Публикувано 30 април 2006 - 13:14

Имам Мерцедес 190 2.0 1992 г. Не мога да разбера откъде има едно такова странично клатене на колата. Като мине през дупка по-бавно се успокоява, а някой път се клати и на съвсем равен път. Ходих на шок-тест на амортисьорите и всички са здрави. Сменях различни гуми, но никаква промяна няма. От какво може да е това. На друга кола, на която съм се качвал до сега не съм виждал такова клатене...
  • 0

#2 rotki

rotki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 92 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 април 2006 - 16:35

От ябълковидните щанги на задния мост.След смяната им реглаж на моста на стенд.
  • 0

#3 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 351 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили--упони
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 19 юни 2006 - 18:37

От ябълковидните щанги на задния мост.След смяната им реглаж на моста на стенд.

Не само от тях Може да е и от тампоните на задния мост които не са никак малко на брои
  • 0

#4 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 22 юни 2006 - 10:37

след като смених и четирите амортесьора и пак: на прав и равен път все едно си в джип с меки гуми, 10 тампона по 10 лв./бр. + 2 щанги (около 50лв./бр.), после колата ми заспа
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#5 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 юни 2006 - 12:21

Ами честито :)
Кои точно тампони и щанги смени?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#6 DaDa

DaDa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия

Публикувано 22 юни 2006 - 12:26

А значи си сменял амортесьорите кажи някакви цени :)

Този пост е редактиран от DaDa: 22 юни 2006 - 12:26

  • 0

#7 190D

190D

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    C 220 cdi W203 2001
    ML 420 cdi W164 2007

Публикувано 25 юни 2006 - 00:02

Sasch бяха към 180 лв бройката.Обаче си заслужава
  • 0

#8 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 27 юни 2006 - 15:09

понеже питахте за амортесьорите, предните ги взех по 117лв или нещо такова естествено BOGE, имаше и усилени с по-малък ход за 170 лв, но мисля че те са за EVO изпълнение или ако си със спортни пружини, които са по - къси
задните ги купих от друго място по 100, но за тях ползвах лека :rolleyes: отстъпка марка - Bilstein
Има нещо друго , което е добре да знаеш: когато ги купуваш от където и да било питай за гаранция! отговорът е че тя ще важи само ако си ги смениш в сервиз на магазина и т.н. и задължително смениш и прахоуловителите с чисто нови ха приятната цена от 20лв. бройката, затова провери предварително състоянието на въпросните гумени капути и ако не са скъсани не се набутвай с нови
има и вариант за ремонт на амортесьорите по 45 лв/бр с монтаж/демонтаж , който е препоръчителен само автомобили с табела TAXI ( това всеки си решава сам де )

П.П. за работа майсторите прибират 2Х15 левчета по нормалните тарифи
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни