Към съдържанието

  •  

Снимка

Резервоар W202


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Публикувано 10 март 2006 - 14:50

Някой има ли практически опит по "операцията" сваляне и почистване на утайките в резервоара на W202? Или някой друг модел - също ще помогне
10Х предварително
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 март 2006 - 20:53

да на 124 250 д турбо :D
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 Гост_S-clasikaГост_

Гост_S-clasikaГост_
  • Гости

Публикувано 21 март 2006 - 12:20

ми аз го вкарах в канал и източих всичко не е голама философия ;)
  • 0

#4 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 21 март 2006 - 12:39

да на 124 250 д турбо :D

Комби или лимузина.
Я разкажи, че мисля лятото да го правя.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#5 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 март 2006 - 09:35

За W124 250 D turbo (limosine)
Аз моя го източих най напред с маркуч през гърловината, щото в канала ми имаше 30см вода и некви животинки. Разкачих маркучите от долу и демонтирах целия резервар(4 гайки го държат, излиза през багажника)
След това на спокойствие му свалих всмукателната цедка и всичко останало(клапан за надналягане, нивомер и др, които почестих старателно с обезмаслител и сгъстен въздух). Самия резервар го мих първо с пароструйка отвътре, като бърках през отворите и го плакнах няколко пъти, след това сипах около 2.5 л обезмаслител"Bremsereiniger" и след енергично джуркане , така че да мине по всяка стена и да се разреди с останалата вода го източих през отворите, а остатъка го изсмуках с една ръчна помпичка за гориво, снабдена с маркуч.
При сглобяването смених 2 О-пръстена(този на смукателя долу и този на капачката на нивомера), и двата маркуча, които свързват резарвара с тръбопроводите към двигателя(от страна на резервара са завалцовани, но аз изпилих странично завалцовката с флекс, а новите маркучлета ги стегнах с винтови скоби(за бодни съединения)маркучите се стягат за тръбите на резервара, когато е свален и след като се монтира се захващат и за тръбопроводите към мотора.
Монтажа става в обратен ред, възможно е да се изкриви гърловината за пълнене на резервара,но няма страшно- пъха се вътре дървена дръжка на метла на пр. и се огъва така както трябва да седи, но внимателно и след като резервара е окончателно стегнат с гайките.
Да ви кажа, изтече голяма гадост и мизерия от резервара :P
Необходими инструменти:
гедоре 10, 13,
комплект отверки
швейцарско ножче
маркуч за точене на гориво
помпичка или голяма спринцовка с маркучле
достъп до сгъстен въздух
достъп до пароструйка
обезмаслител(коресилин , спирт и др)
шмиргел или ъгошлайф
Необходими материали:
0.5 м маркуч за гориво Ф10мм (вътрешно)
4 бр. скобички за маркуча
О-пръстени със съответния размер
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#6 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3816 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2006 - 09:49

на това мястото му е май в СПОДЕЛЕНИ РЕМОНТИ ;)
  • 0

#7 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 март 2006 - 16:56

Браво Дезки местя темата в СПОДЕЛЕНИ РЕМОНТИ
  • 0

#8 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 22 март 2006 - 19:13

...Самия резервар го мих първо с пароструйка отвътре, като бърках през отворите и го плакнах няколко пъти, след това сипах около 2.5 л обезмаслител"Bremsereiniger" и след енергично джуркане , така че да мине по всяка стена и да се разреди с останалата вода го източих през отворите, а остатъка го изсмуках с една ръчна помпичка за гориво, снабдена с маркуч...

Само да вметна, че аз тука вместо Bremsenreiniger бих използвал спирт, примерно за горене. Обезмаслителя е силно хидрофобен, т.е. няма да може наистина да отнеме останалата вода. Спиртът от друга страна ще поеме всичката останала вода, както и органичните боклуци и после ще изсъхне по-бързо.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#9 icaka78

icaka78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 26 ноември 2007 - 12:50

абе хора някои знае ли как се почиства резервоара на С200.майстора ми каза 4е неставало трябва нови.понеже те са два пластмасови.някои ако знае не6то помогнете
  • 0

#10 pagoda

pagoda

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 158 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 26 ноември 2007 - 17:28

За W124 250 D turbo (limosine)
Аз моя го източих най напред с маркуч през гърловината, щото в канала ми имаше 30см вода и некви животинки. Разкачих маркучите от долу и демонтирах целия резервар(4 гайки го държат, излиза през багажника)
След това на спокойствие му свалих всмукателната цедка и всичко останало(клапан за надналягане, нивомер и др, които почестих старателно с обезмаслител и сгъстен въздух). Самия резервар го мих първо с пароструйка отвътре, като бърках през отворите и го плакнах няколко пъти, след това сипах около 2.5 л обезмаслител"Bremsereiniger" и след енергично джуркане , така че да мине по всяка стена и да се разреди с останалата вода го източих през отворите, а остатъка го изсмуках с една ръчна помпичка за гориво, снабдена с маркуч.
При сглобяването смених 2 О-пръстена(този на смукателя долу и този на капачката на нивомера), и двата маркуча, които свързват резарвара с тръбопроводите към двигателя(от страна на резервара са завалцовани, но аз изпилих странично завалцовката с флекс, а новите маркучлета ги стегнах с винтови скоби(за бодни съединения)маркучите се стягат за тръбите на резервара, когато е свален и след като се монтира се захващат и за тръбопроводите към мотора.
Монтажа става в обратен ред, възможно е да се изкриви гърловината за пълнене на резервара,но няма страшно- пъха се вътре дървена дръжка на метла на пр. и се огъва така както трябва да седи, но внимателно и след като резервара е окончателно стегнат с гайките.
Да ви кажа, изтече голяма гадост и мизерия от резервара :P
Необходими инструменти:
гедоре 10, 13,
комплект отверки
швейцарско ножче
маркуч за точене на гориво
помпичка или голяма спринцовка с маркучле
достъп до сгъстен въздух
достъп до пароструйка
обезмаслител(коресилин , спирт и др)
шмиргел или ъгошлайф
Необходими материали:
0.5 м маркуч за гориво Ф10мм (вътрешно)
4 бр. скобички за маркуча
О-пръстени със съответния размер

А, защо се мие със спирачна течност ?
  • 0

#11 dancho68

dancho68

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 ноември 2007 - 09:28

Искам да споделя моя опит,тъй като ас имах проблем с резервоара.
На W202-бензин,резервоара се състои от две части,които имат връзка която минава над кардана.Връзката е твърда.
За да се свали целия резервоар,или трябва да се свали десния носач,или трябва да разлепиш удължението на гърловината.
При мен проблема беше в това,че явно имаше запушване и лявата страна на резервоара беше винаги пълна с бензин,а в дясната свършваше.
Минаваш некви километри,гледаш че половината резервоар е пълен ама колата гасне.
Какво направих.Напълних резервоара до горе,сипах спирт и запалих.Колата заработи и след няколко минути я изгасих.
След това махнах маркуча от помпата и източих около 2литра тиня.Като потече чисто гориво смених филтера,напълних пак до горе,и сипах няква добавка.
Като завъртях да запала,в резервоара се чу силно избълбукване,колата запали и от тогава вече 1година нямам проблем.
Дано да съм полезен с това.
  • 0

#12 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2381 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 ноември 2007 - 22:17

Ква е била тая тиня,...бахти ,..от блатото ли са зареждали тея преди теб!?
Пак добре че ти се е разминало без сваляне!
  • 0

#13 dancho68

dancho68

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 ноември 2007 - 16:24

Абе то това стана като се появиха първите студове миналата година.
От тогава до сега нямям проблем.
  • 0

#14 _Krasi

_Krasi

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ботевград

Публикувано 23 декември 2007 - 17:56

Здравейте.
Вчера ми се наложи да ида до София (от Ботевград съм). Тръгвайки от Ботевград имах около 25 литра бензин. Сметката не е точна понеже показваше две деления и половина. Минавай през Лукойла на магистралата , незнам какво ми стана и реших да заредя (за всеки случай). Сипах гориво за 20 лева - (10 литра 95) и тръгнах към Сф. По пътя колата си вървеше добре. Стигнах до мястото , където трябваше да отида и след два часа , реших да се връщам. Запалих , изчаках малко да поработи и тръгнах. Изминах има - няма 500 метра и колата започна да претриса и да забива муцуната, при опит да я поизрежа. На първото възможно място спрях , пуснах авариините и вдигнах капака. Имах съмнение че нещо не достига гориво или пък дърпа въздух от някъде , дето не трябва. След бързият ми оглед , НЕ забелязах нещо дето да не си е на мястото. Качих се обратно в колата и запалих. Резултата - НЕ стабилни обороти на празен ход и след подаване рязко на газ , колата глъхнеше. Слязох и отворих ЗАДНАТА дясна врата за да чуя помпата дали работи. Звукат беше същият както преди да сменя горивният филтър (помпата се мъчеше все едно беше затисната). След 4 - 5 паления вече спря и да пали (стартера въртеше , НО нямаше признаци да "пламва"). Все пак като я запалех - минавах около километър разстоание. След като спря да пали си помислих , че ако включа на първа и паля на скорост - цилиндрите ще успеят да увлекът гориво към тях и ще стане работата. Вече имах съмнения че помпата нещо не бута достатъчно гориво !!!!!!! (вече бях извън Сф) .Включих на първа, дадох контак - стартера завъртя и колата се отмеси 10 - 20 сантиметра и запали !!!!! После леко включих втора , после трета , четвърта , пета - и това със около 1500 - 2000 оборота . на четвърта трудно върви с 1500 оборота - претриса малко но се пак като дигне 2000 се успокоява. Всичкото това нещо продължаваше около 6 - 7 километра. Карал съм САМО в аварийната лента с включени авариини светлини. След първият тунел - посока ботевград , забелелязах огромно задръстване !!!!!! Преди това си мислех че стигна ли до първият тунел , от там до Ботевград са 15 километра САМО спускане, - и в аварийната лента - това нямаше да ми е проблем. Е да ама НЕ, и там малко изчакване и молене да тръгна , но на края след около 4 часа път се прибрах на САМОХОД. Веднага звъннах на един приятел (майстор), който в случай на тотален невървеж , щях да карам да ме додърпа и му казах че съм се прибрал , но за утре (днес) , ще ми трябва да дойде и да каже какво и е на старата "цетка".
На сутринта с нетърпение се отправих към колата , качих се и, а да запали ......................... ама не иска. (припали леко и загасва). !!!!!!!!! Викам си звънкам на майстора , а аз през това време ще сваля горивният филтър (сменен преди няма и месец) да видя да не се е затакнал от "хубавият" бензин !!!! Задърпахме я с баща ми до канала, който е на територията на платения паркиг. Влязох отдоло , свалих предпазната пластмаса дето е под помпата и филтъра, разкачих филтъра и ........... ооооо чудо текна бензин ( в момента се разби мита на баща ми че колата няма бензин ). Подадох му го и той ми вика: " Ми той филтъра ти е чист !!!!!!! Я дай да видим, да не се е затакнала помпата. " Е да де ама като знах предният път как един майстор в един сервиз си изми очите с тази "процедура" му казах да се позаварди и да сложи едно шише на тръбичката там (предварително подготвено за случая). Дадох леко на контакт, обаче от помпата капнаха 5 - 6 капки и това си и беше. Опитахме 2 - 3 пъти , но ефека беше един и същи. В това време идва майстора и пита какво става. Обяснихме му всичко и той вика че проблема се оправя САМО със сваляне на резервоарите и почистването им !!!!!!!
Забравих да кажа, че разкачихме маркучите на помпата, и не потече и капка бензин !!!!!! Правихме опит да ги надуем, да не са се запушили , но нямаше ефект - надувахме си в резервуара.
Показателят ми за гориво работи и в момента трябва да имам около 30 литра гориво - това ще рече ,че единият е пълен !!!!! Не знам какво да правя сега. Вярно че майката му е свалянето , но в този студ и то преди празниците !!!!!! Едно че сервизите не бачкат , другото е че ще почнат да ми развиват разни теориии за изгоряла помпа и т.н.
След моя оглед не можах да видя къде точно е връзката м/у резервоарите ( вдигнах дори и задната седалка). Не намерих и подходяща тема затова питам в тази. Може ли някой да ми обясни самата процедура по свалянето , но да е по безболезнено - да не разкачам неща дето нямат общо със случая - като носачи например ,или да опитам да сипя още гориво с някаква добавка за оттакване на въпросната връзка м/у двата. Според майстора в левият се сабирало горивото което се връща от мотора и дори да съм сипел в десния, нямало как стане работата , понеже левият като е ПРЕПЪЛНЕН , нямало къде да се вмести излишното гориво !!!!!!
Приемам всякакви съвети и идеи. Автомобила ми е C180 - 93г (бензин)

Красимир
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни