Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Пукане при въртене на волан и по неравности


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 thearctoss

thearctoss

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML320 (w164)

Публикувано 30 юли 2020 - 07:46

Здравейте колеги, става въпрос за едно пукате/чукане, което се появява от време на време(когато минавам през неравности), колата е ML320 CDI 2006г. Направи ми впечатление, че го прави когато съм запалил колата 5-10минути, и след в повечето случаи  изчезва. Когато почне да го прави, на определени обороти на завъртане на волана също се чува(т.е. като съм го завъртял наляво, и го въря наляво/надясно на точно определено място се чува това пукане/чукане). Странното е, че не го прави винаги.

Ще съм благодарен на всякакви идеи, хубав и приятен ден!

 

ПС: Самото пукане наподобява на звук буквално "чат, чат".


  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 30 юли 2020 - 09:21

Не е лошо да прегледаш шарнирите и накрайниците на кормилното управление.


  • 1
________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4821 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юли 2020 - 11:08

Може и от амортисьорите да идва.
Пробвай да промениш нивото на колата и виж дали ще има промяна.
Примерно остави я вдигната от вечерта и я карай така през деня.
  • 0

#4 thearctoss

thearctoss

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML320 (w164)

Публикувано 30 юли 2020 - 12:59

Забравих да спомена, че колата е на пружини. Иначе има едно тропане(по неравности, положението на волана не играе никаква роля), което ми казаха, че е от амортисъора, но едва ли това тропане има връзка с чукането(спонтанно, като се появи и при завъртане на волана се чува). Може ли да е от амортисъора, защо го прави при завъртане на волана тогава? Ще посетя сервиз утре, бях я закарал да я видят, обаче точно този ден странното чукане не се появи. 

 

 

Може и от амортисьорите да идва.
Пробвай да промениш нивото на колата и виж дали ще има промяна.
Примерно остави я вдигната от вечерта и я карай така през деня.


Този пост е редактиран от thearctoss: 30 юли 2020 - 13:01

  • 0

#5 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2023 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 юли 2020 - 13:03

Нека погледнат и лагер на тампона над пружината където е връзката с бомбето


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4821 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 30 юли 2020 - 14:09

Щом е на пружини,или лагер тампон както спомена Иво или самия амортисьор пак.
Възможно е и шарнири,но при всички случаи трябва да я закараш в сервиз специализиран с поправка на ходова част,за да е сигурно.
  • 0

#7 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2020 - 20:45

стабилизираща щанга (макар и малко вероятно)

ако имаш метална кора под мотора може от нея да го прави... свали я за проба и ще си покаже. там има леки усуквания по магарето при въртене на волана и това понякога се предава към кората ... понякога леко пукане ... друг път направо чаткане 


  • 1

#8 thearctoss

thearctoss

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML320 (w164)

Публикувано 11 август 2020 - 16:09

 Благодаря на всички за мненията колеги, има развръзка по случая. Оставих я в сервиз една вечер, тъй като не се появяваше при тях проблема, за да го видят сутрин, като е поседяла повече. Оказа се, че болтове, закрепващи някакви реотани към алуминиевата греда отпред, не са били стегнати достатъчно. Проблема е решен! Цялата процедура ми струва 50 лева, при интерес мога да посоча и сервиза, в който я оправиха. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни