Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ECO MODE не работи!


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 draykov

draykov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Nicosia

Публикувано 29 юли 2020 - 21:02

От вчера съм собственик на w212 facelift, колата при еко режим не гасне като спра, копчето си свети в зелено и на таблото има изписано eco. Не държа на тази функция но просто ми е любопитно от какво не работи и дали е нещо което трябва да се оправи защото може да доведе до други проблеми или просто да си карам така.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
  • 0

#2 slavimaster

slavimaster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 144 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2020 - 08:29

Не винаги гасне когато свети зелено мисля, че трябва определени показатели който си следи компютъра да са в норма и тогава ще изгасне. 

В книжката на колата е описано как точно работи ECO режима мойте наблюденията са от 250 cdi незнам твойта с какъв мотор е.


  • 0

912980.png


#3 Lopols

Lopols

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Е350 W212 M276
  • Автомобил:
    Е350 W212 M276

Публикувано 30 юли 2020 - 08:49

Чак пък да не работи...има си ред изисквания за да се активира. Ама да не работи - трудна работа.


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 30 юли 2020 - 09:10

На включен климатик, не знам дали ще гаси двигателя при спиране. Другото изискване е определено напрежение на батерията.

Отделно ЕКО режимът не се изразява само в гасене на мотора при чакане на светофар. Вероятно се променя мапинга на педала на газта към по-малко агресивен профил, превклюва по-рано на по-висока предавка, при някои автомобили има и ЕКО типове как да се шофира и т.н.


  • 0
________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust

#5 draykov

draykov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Nicosia

Публикувано 30 юли 2020 - 09:23

Не винаги гасне когато свети зелено мисля, че трябва определени показатели който си следи компютъра да са в норма и тогава ще изгасне.
В книжката на колата е описано как точно работи ECO режима мойте наблюденията са от 250 cdi незнам твойта с какъв мотор е.

E220cdi е колата.

Днес разбрах от снимки и клипчета че за да изгасне колата есо на таблото трябв ада е в зелено а при мен е изписано еко в жълто. Но ми се дтори странно че за 2-3 дена от както я карам само един път изгасна на светофар, но както и вие казвате да може да е и от климатика мисля че все още не съм го спиръл за да видя дали ще работи.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
  • 0

#6 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1568 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Е, мирясах!....Хм, като помисля отново...май не съм.
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 30 юли 2020 - 10:07

Когато надписът е на зелен фон колата винаги изгасва при спиране на светофар. Именно зелената индикация е признак за готовност на старт-стоп системата.

При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника.

 

Ако индикацията си стои на жълт фон (няколко дена каране с различна продължителност), най-вероятно единият от акумулаторите е вече с по-ниски показатели.

 

Според мен единственото предимство на тази система са усилените компоненти - стартер и акумулатор (стандартен AGM), може би и алтернатор.

Аз я деактивирам при всеки старт.


  • 1

#7 draykov

draykov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Nicosia

Публикувано 30 юли 2020 - 10:31

Когато надписът е на зелен фон колата винаги изгасва при спиране на светофар. Именно зелената индикация е признак за готовност на старт-стоп системата.
При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника.

Ако индикацията си стои на жълт фон (няколко дена каране с различна продължителност), най-вероятно единият от акумулаторите е вече с по-ниски показатели.

Според мен единственото предимство на тази система са усилените компоненти - стартер и акумулатор (стандартен AGM), може би и алтернатор.
Аз я деактивирам при всеки старт.

Не мя трябва да я ползвам, въобще не ми харесва това нещо, просто реших да попитам за да знам дали е нещо което трябва да се отсрани по някакъв начин или мога да си карам така без грижа.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
  • 0

#8 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1568 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Е, мирясах!....Хм, като помисля отново...май не съм.
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 30 юли 2020 - 10:47

Не мя трябва да я ползвам, въобще не ми харесва това нещо, просто реших да попитам за да знам дали е нещо което трябва да се отсрани по някакъв начин или мога да си карам така без грижа.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk

Няма никаква драма - аз си карам така от 4 години.

Два са вариантите за деактивиране на СС:

- изключване от бутона при всяко палене на двигателя

- разкачане на задния акумулатор. Не се записват грешки. (Това го тествах и карах така без проблеми 10ина дни, но предпочетох първия вариант).

 

По спомен функцията има икономисващ ефект при спирания от над 40 секунди.......


  • 0

#9 draykov

draykov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Nicosia

Публикувано 30 юли 2020 - 11:05

Няма никаква драма - аз си карам така от 4 години.
Два са вариантите за деактивиране на СС:
- изключване от бутона при всяко палене на двигателя
- разкачане на задния акумулатор. Не се записват грешки. (Това го тествах и карах така без проблеми 10ина дни, но предпочетох първия вариант).

По спомен функцията има икономисващ ефект при спирания от над 40 секунди.......

Благодаря за информацията, но в този случай колата сама се погрижи да отстрани досадният режим.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
  • 0

#10 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 юли 2020 - 11:12

И за мое учудване се оказа, че има много условия, за да работи тази система.

Едно от условията е климатикът да е достигнал зададената температура.

 

При мен зимата нямам спомен да работи, а лятото (за моя радост) рядко е активна.

 

Прикачен файл  ECO.jpg   1,03MB   4 Брой сваляния


  • 1

#11 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2023 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 юли 2020 - 12:49

E220cdi е колата.

Днес разбрах от снимки и клипчета че за да изгасне колата есо на таблото трябв ада е в зелено а при мен е изписано еко в жълто. Но ми се дтори странно че за 2-3 дена от както я карам само един път изгасна на светофар, но както и вие казвате да може да е и от климатика мисля че все още не съм го спиръл за да видя дали ще работи.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk

По принцип ако системата ти е ОК и сложиш нов акумулатор ( големия ), 10-15 секунди от запалването би трябвало да ти светне на таблото "ECO" в зелено.

Малката батерия би трябвало да я изпише на таблото ако не е ОК.


Този пост е редактиран от IIVVOO: 30 юли 2020 - 12:51

  • 0

#12 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 419 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 30 юли 2020 - 14:19

Преториан - още има да четеш в Гугъла!

Това не е вярно:
"При изправна и активирана СС-функция (изгасен двигател) климатикът и останалите консуматори се захранват от малкия акумулатор в багажника."
  • 0

#13 draykov

draykov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Nicosia

Публикувано 30 юли 2020 - 14:27

По принцип ако системата ти е ОК и сложиш нов акумулатор ( големия ), 10-15 секунди от запалването би трябвало да ти светне на таблото "ECO" в зелено.
Малката батерия би трябвало да я изпише на таблото ако не е ОК.

От това трябва ли да разбирам че скоро ще трябва да сменям акумулатор?

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
  • 0

#14 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1825 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2020 - 14:58

Не може ли със Стар да се зададе да помни последната позиция на бутона, а не както е стандартно да се активира с всяко запалване на двигателя. И мен доста ме дразни, особено като изчакваш ляв завой и ти спира двигателя по средата на кръстовището.
  • 0

#15 draykov

draykov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:Nicosia

Публикувано 30 юли 2020 - 16:46

Не може ли със Стар да се зададе да помни последната позиция на бутона, а не както е стандартно да се активира с всяко запалване на двигателя. И мен доста ме дразни, особено като изчакваш ляв завой и ти спира двигателя по средата на кръстовището.

Би трябвало да може, аз ако намеря стар около мен доста работи бих искал но проблемът е че няма.

Sent from my Mi MIX 3 using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни