Към съдържанието

  •  

Сваляне на главините - как става?много ли блъскане иска


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Гост_S-clasikaГост_

Гост_S-clasikaГост_
  • Гости

Публикувано 09 март 2006 - 08:57

Кажете моля , как става?
Ако има схема ?
Развих всичко що видях но не знам колко до блъскам и дали правилно блъскам :huh:
  • 0

#2 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 март 2006 - 09:05

Кажете моля , как става?
Ако има схема ?
Развих всичко що видях но не знам колко до блъскам и дали правилно блъскам :huh:

Сори,че не мога да помогна :( Схема за демонтажа едвали някой ще ти даде, но след като приключиш ще са радвам да опишеш последователноста при сваляне и качване на детайлите.И блъскай смело това е немска стомана ;)
  • 0

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 09 март 2006 - 09:31

кои главини и на какъв модел?
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 09 март 2006 - 09:37

кои главини и на какъв модел?

Предните на Сом педполагам, че са като на Пурата
  • 0

#5 Гост_GuestГост_

Гост_GuestГост_
  • Гости

Публикувано 09 март 2006 - 10:08

Kaкво точно се опиваш да направиш?Защо ги сваляш?
  • 0

#6 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 09 март 2006 - 22:25

Ми като на повечето автомобили:
1.сваляш колелото
2.демонтираш спирачния апарат, след като разтвориш накладките
3.ако има АБС демонтираш датчика(едва ли има)
4. сваляш капачката на лагера, развиваш гайката (след като я разконтриш), вадиш шайбата и изваждаш главината
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#7 Гост_S-clasikaГост_

Гост_S-clasikaГост_
  • Гости

Публикувано 10 март 2006 - 09:17

Развих всичко що видях , но си мисля че е набита на лагера , но се чудя дали има някаква зегерка някъде.
Искам да сменям лагерите на главините на W116 S280 Сом - eднакво е с Пурата - на предната и задната главина жужат и ми се иска да ги сменя докато е време.
Но ми се струва че и с 123 и 124-ката е еднакво - или се лъжа - Моля коментар !
  • 0

#8 kyuss

kyuss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 243 Мнения:

Публикувано 10 март 2006 - 15:22

Ми аз бях отговорил в дир.бг
http://clubs.dir.bg/...psed&sb=5&part=
Гривните на лагерите ги вадиш с подходящо приспособление ако е нужно,недей да блъскаш никъде. Почистваш хубаво с препарат главината и лагерните легла(да речем с онез спрейове за спирачки)...Слагаш подходящата грес...NLGI клас 2 високотемпературна,без МоS2 или графит,но с EP присадки-задължително да става за колесни лагери,щото има и едни прости chassis grease,пак клас 2,ама не са за там....(кастрол Lmx е много подходяща)
http://www.gdtm.ru/MBSheetOilG.htm
Тъкмо няма да сложиш прекалено много...После при монтажа настройваш законтрящият пръстен(онзи с болта)тъй,че да няма луфт в главината,но лагерите да не са под голямо напрежение...след време проверяваш пак за луфтове...Timken,казват,влизали по-трудно...
  • 0
Blood, Sweat and Diesel !

#9 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 10 март 2006 - 16:33

отпред лагерите са конусни и само външната част на лагерите се набиват в главината, а ако е влезнала вода и е станала корозия мойе да не искат да се извадят от шенкела, при дърпане на сп. диск. Иначе се вади мн леко ако всичко е наред. Има и семеринг на главината, който също понякога запъва, ако има ръб
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#10 Гост_S-clasikaГост_

Гост_S-clasikaГост_
  • Гости

Публикувано 11 март 2006 - 17:41

тия сайтове не ми се отварят с прозорец-98 съм и само ми дават грешки



http://www.detali.ru...&SGR=030&SGN=01
  • 0

#11 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 12 март 2006 - 20:51

цъкваш десен бутон на линка и му даваш пропъртиис, копираш адреса и го пействаш горе дето се пишат адресите и му даваш ентър и ОНО ТРЪГА :D
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#12 pe6o sand

pe6o sand

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 28 януари 2008 - 13:31

zadni ili predni
  • 0

#13 Д.Стаменов

Д.Стаменов

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:

Публикувано 28 януари 2008 - 18:55

аз оня ден свалях задни
значи първо преди да сваляш каквото и да било трябва да разконтриш гайката на карето и да я разхлабиш докато колата нее вдигната на крик,че иначе нема да моеш.След това вдигаш сваляш гумата,после спирачния апарат,после развиваш онова малкото болче за шестограм дето държи спирачния диск и следва малко псуване ако са ти вкопани накладките на ръчната.Дърпаш спирачния диск докато от някъде подбереш с отверката накладките да ги прибереш малко и диска излиза.Ако ти е вкопан докато е свален го носи при стругар да му маане ръба та при следващо сваляне да не псуваш а да си свиркаш и да работиш.После взимаш една скоба за лагери и вадиш фланеца от шлиците на карето.Като го извадиш лагерите са от долу и вече се виждат.Аз съм разглобявал до тук.Сега е ред на някой друг да каже как се вадят лагерите,че и аз не знам а ще трябва да ги сменям.
  • 0

#14 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 28 януари 2008 - 19:37

zadni ili predni



Не се прави на луд,темата е от 2006,пиши нормално..............просто сьветчета,да ти е по-лесно пребиваването у форума :icon_coolgrin:
  • 0
.

#15 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 30 януари 2008 - 19:18

аз оня ден свалях задни
значи първо преди да сваляш каквото и да било трябва да разконтриш гайката на карето и да я разхлабиш докато колата нее вдигната на крик,че иначе нема да моеш.След това вдигаш сваляш гумата,после спирачния апарат,после развиваш онова малкото болче за шестограм дето държи спирачния диск и следва малко псуване ако са ти вкопани накладките на ръчната.Дърпаш спирачния диск докато от някъде подбереш с отверката накладките да ги прибереш малко и диска излиза.Ако ти е вкопан докато е свален го носи при стругар да му маане ръба та при следващо сваляне да не псуваш а да си свиркаш и да работиш.После взимаш една скоба за лагери и вадиш фланеца от шлиците на карето.Като го извадиш лагерите са от долу и вече се виждат.Аз съм разглобявал до тук.Сега е ред на някой друг да каже как се вадят лагерите,че и аз не знам а ще трябва да ги сменям.


Главината може да излезе и без скоба. После се избива на преса фланеца на сп. диск и след това с яки зегерклещи се маха голямата зегерка . След туй пак на преса се вади външната черупка на лагера щото той вече е разкостен, с флекс внимателно се изрязва вътр. черупка от фланеца. След това всичко се почиства, новия лагер се набива в главината, слага се зегерката и накрая се набива фланеца. Това да се прави на преса! Ако колата е комби приключението е х100. Успех! :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни