Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLS C218 - кой мотор и какви са разходите

cls cls500 cls350cdi

  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 sasho_88bg

sasho_88bg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 януари 2020 - 17:35

Здравейте,

 

Насочил съм се към закупуване на CLS след 2011. Със сигурност няма да е от България по обективни причини. Гледам коли в Швейцария и Германия с история от автокъща (за предпочитане с гаранция от няколко месеца) и на не повече от 150-200 хиляди км. За Швейцария не знам само колко би ми струвало като такси, мита, ДДС (ако някой има опит да каже).

 

Много ми се иска да е 500, но в краен случай може и 350 дизелче. Въпросите ми са:

 

- Каква е подръжката на двата автомобила. Колко би струвало обслужването.

- Здрави ли са колите като цяло и какви са често срещаните проблеми. Изгледах доста ревюта и много хвалят и двата агрегата.

- Какво да гледам при покупката на автомобила (повдигачи на прозорци и прочее)?

- Кога се сменя ангренажна верига (съмнително 500 моделите се продават точно преди да направят 200 хиляди километра)?

- Airmatic все още ли е проблемен?

- Скоростната кутия надеждна ли е?

- 4matic или задно?

- Лесно ли се намират части и майсторите дерат ли кожи като видят CLS?

 

Склонен съм да отделя около 40к лв. +-

 

Благодаря предварително,

Александър


  • 0

#2 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 525 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 04 януари 2020 - 11:48

Здравей,


Хубаво си се насочил от вън, но бих избягвал автокъщи, освен ако е официално представителство. Гаранцията, ако е от Мерцедес, трябва да си сигурен, че важи за цяла европа. Тези удължени гаранции, понеже са доброволни от производителя, си имат и специални условия, трябва много внимателно да се прочете. По другите въпроси:
- Бих вземал 500, съвсем друга кола е това в сравнение с 350-то дизел. От известно време се интересувам от М278 моторът (500 битурбо) и засега се оказва, че няма някакви сериозни драми с него. Обтегач на верига и wastegata-а правят понякога проблеми. Ако се хванат на време, т.е. не си кон с капаци да даваш само газ, не е особено скъпо за правене. За 350 дизела има много писано, разгледай. Предимството му е, че майсторите го познават, докато м278 е по-рядък.
-Обслужването е като на Е класа. Цени не мога да дам, не и за България.
-Всичко се гледа, всяко едно копче и функция. Това при тест драйв. След това някъде на Стар се закача. Искай задължително да запалиш колата студена, слушай за верига и обтегач. Не че ако има проблем, продавача няма да я е припалил преди това, но...
-Верига се сменя само ако е разтегната. Те са реално три вериги. Живота им се влияе силно от интервал на обслужване на мотора, начин на каране и условия в които се кара колата.
-Airmatic-а си е една супер екстра. Ако те притеснява един въздух, търси друга кола. Има толкова неща по-скъпи от него по тази кола, че...
-Аз лично бих търсил само на задно, но са все по-рядко... 4матик за България е по-удачен вариант, но там и ходовата част е по-сложна, разбирай по-скъпа.
  • 1

#3 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 04 януари 2020 - 14:54

майсторите дерат ли кожи като видят CLS?

Чакай сега, срува ми се че не си на ясно,

че CLS -a е една по-различно облечена 211-ка


  • 0

Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо!


#4 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 685 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 05 януари 2020 - 09:30

Чакай сега, срува ми се че не си на ясно,
че CLS -a е една по-различно облечена 211-ка

след 2010 си е една хубава 212ка ... бих казал фейсната 212ка :)
Сметни си километрите на година - ако си под 20к.... и имаш доход-500. ( там и екстри се предполага че ще има и всичко) Но ако искаш нещо разумно... 350ка. Тези коне без 4х4 си е гавра, окачването е доста здраво на 4матика, моя е на 220хил вече и е с оригинално ( смених стабилизираща щанга, биалетки и тампони на носачи преди години ) Е 4те ампа и възглавниците са ясни....
от там всичко останало е оригиналното ( колата ми е от Бг и карана само по наши пътища )


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4043 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 07 януари 2020 - 14:36

Още нещо много ВАЖНО, ако си над 1 метър и 85см - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пробвай дали ще се побереш нормално в новия CLS. 

Аз като седнах на шофьорското място и тръгнах да се намествам, трябваше да пусна облегалката доста назад, за да не ми опира главата в тавана. Стигна се до там, че главата ми беше зад средната колонка и гледах през задната врата частично. Т.е. - това се оказа, че това не е моята кола и си взех Е-класа.


  • 0

#6 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 401 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 09 януари 2020 - 00:18

Можеше просто да пуснеш седалката надолу...
Веригите на 278 се сменят след като се свали мотора и се разглоби на парчета. Тоя уесгейт върви с турбината, така, че не говорете глупости. Е винаги бай Гошо може да го увърти с латун. Като цяло 278 е доста проблемен и ужасно скъп. Иначе върви на излитане. 500 без еърматик няма да намериш. 4х4 не ти трябва.
  • 1

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4043 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 09 януари 2020 - 08:16

Можеше просто да пуснеш седалката надолу...
...

Защо си мислиш, че не съм я свалил до долу, а после за по-сигурно не съм пробвал и втори CLS, за да съм сигурен? 


  • 1

#8 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 401 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 09 януари 2020 - 10:16

Ами защото това, което твърдиш е пълна глупост.
Аз съм 1,90 100 кила, и знам за какво говоря.
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4779 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 януари 2020 - 18:52

Защо си мислиш, че не съм я свалил до долу, а после за по-сигурно не съм пробвал и втори CLS, за да съм сигурен?

Веско,да не би да си се качвал по грешка в някой SLS,за това да ти малее?:)
За CLS говорим!:)
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: cls, cls500, cls350cdi

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни