Здравейте колеги. Преди 10-тина дена бях оставил Еската за два три дена, а след това отказа да пали (върти само). Първо рових из бушоните и релетата, за това превантивно откачих акумулатора. Замерих налягане на рейла и също беше в норма. В крайна сметка се оказа сензор колянов вал (сензорът от Е класата м112 е с друг щекър и не пасва на м113) и след 35 евра всичко замърка отново. Проблемът ми е, че сега парктроника няма нито звук, нито тон. Бушона е здрав, всички кабели към управлението са ок, но накрая няма никакъв сигнал. Как може да съм изпържил модула, не ми е ясно. Някой има ли идея какво да гледам сега и какво друго може да е. Модулът не е скъп (30-40 евро), но преди да го вземам искам да елеминирам всякакви други възможности. Другият ми въпрос е, дали някой знае дали този модул е взаимнозаменяем с този от Е класата w210. Номерата им имат разлика, но по букси са си същите. Става въпрос за S500 w220 2000г.
Проблем с парктроник след откачане на акумулатор
Започната от ЦецоКолев, 02 ное 2019 - 17:29:39
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 ноември 2019 - 17:29
#2
Публикувано 02 ноември 2019 - 22:50
Закачи ли я на Стар ? Иначе ми прилича на модул.... под шофьорската седалка ли беше?
#3
Публикувано 03 ноември 2019 - 00:23
Не ми се вярва причината да е откачането на акумулатор.
Защо не пробваш един рестарт отново?
Изчакай да заспи колата,да изгасне всичко по нея.Тогава откачи "-" клема.Изчакай 15мин.и закачай пак.
Често модулите се съвземат.
Защо не пробваш един рестарт отново?
Изчакай да заспи колата,да изгасне всичко по нея.Тогава откачи "-" клема.Изчакай 15мин.и закачай пак.
Често модулите се съвземат.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни