Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Драг


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Ms500

Ms500

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Samokov
  • Автомобил:
    Mercedes s500 w220 200г

Публикувано 21 октомври 2019 - 22:28

Здравейте колеги наскоро станах собственик на мерцедес с500 в220 200г и отидохме с прятели на драг състезание. Пуснах се с моя фр тои има бмв е90 2009 г 2.0д 177 к. С с ремап към 210 к.с. И ме дръпна нормално ли е според мен немога още да я карам както трябва понеже от старт тръгвам много слабо сега ввче я научих горе долу какво ще кажете.
  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2642 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хага
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2019 - 23:16

И какво време даде. Времето което би трябвало да дадеш е около 15.5 секунди на 400м.


  • 0

logo_amg.png


#3 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5670 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 октомври 2019 - 11:03

220 500 не е от най-пъргавите автомобили.

 

Особено ако 90ката е с ръчка е направил много добро тръгване заради лаунча.

 

https://www.auto-dat...hp-xdrive-27800

 

https://www.auto-dat...-g-tronic-13067

 

 


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 22 октомври 2019 - 12:58

Не е нормално да те дръпне, твоя фр нещо те е подхлъзнал. 

Имало е някаква измама, бмв е90 няма как да се опъне на с500 в220 200г. 

 

Ако има видео клип от драг състезанието ще е интересно да се види това чудо.


  • 1

#5 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 22 октомври 2019 - 15:38

Давай ремап и на твоята. :) Явно е модерно. Едните казват, че на атмосферни двигатели нямало много смисъл, на такива с турбо или компресори имало...

Колегите с бензинови двигатели във форума занимавали ли са се с такива по старому "чипосвания"? Как се разбира кой бензинов двигател става или не става за такива процедури?


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#6 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 137 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv

Публикувано 22 октомври 2019 - 16:08

https://www.digitalt...nz/s/500-306-cv

 

Ето вариант, броиш 446лв и ти подобряват с 0.4л разхода и 0.2сек. ускорението, както и с 27км максималната скорост + 77 нютона въртящия момент :)

 

Чак се изкуших да проверя и за моята бензинова кола.


  • 1

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 24 октомври 2019 - 17:29

От място "биеш" ли кикдауна ?

и никакво пускане до финала ?

 

малко гориво в резервоара но качествено

махаш въздушните филтри (само за драга)

свиваш огледалата и прибираш антената, ха ха (унесох се)

 

Успех :)


Този пост е редактиран от Bogi: 24 октомври 2019 - 17:34

  • 2

Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо!


#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 октомври 2019 - 23:18

Да
Има тънкости които носят някакви стотни.
От моя скромен опит например съм забелязал,че е добре преди дърпане да си карал агресивно колата в същия ден,за да е по-отзивчива кутията.
Говоря за атмосферните мотори.При турбото(компресори) е неусезаема разликата.
Другото е че за разлика от препоръките на автомобилни предавания да подадеш леко газ,докато задържаш със спирачка е по-удачно да набиеш кика.Не съм го мерил,но усещането е на взрив,докато с вдигането на обироти се получава някакво замисляне.Това е лично усещане.
Могат да се включат колеги които са се състезавали със замерване.

Този пост е редактиран от daimler1: 24 октомври 2019 - 23:19

  • 1

#9 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2642 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хага
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2019 - 07:33

Състезавал съм се и с двата метода описани горе. По-добри времена съм давал с набиването на кик от старт.

Ако тръгна от обороти с отпускане на спирачката колата губи сцепление и губиш старта.


  • 0

logo_amg.png


#10 Ms500

Ms500

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Samokov
  • Автомобил:
    Mercedes s500 w220 200г

Публикувано 30 октомври 2019 - 01:57

Здравейте коле блаагодаря за мненията.Колега bogi да натискам до краи газта и не пускам до финала а сигурно това ми е грешката незнам нонсе убедих че от летящ старт нямат шанс
  • 0

#11 Ms500

Ms500

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Samokov
  • Автомобил:
    Mercedes s500 w220 200г

Публикувано 30 октомври 2019 - 14:39

Състезавал съм се и с двата метода описани горе. По-добри времена съм давал с набиването на кик от старт.
Ако тръгна от обороти с отпускане на спирачката колата губи сцепление и губиш старта.

Незнам спор3д мен тези коли на старта са по бавни но след 100 са много бързи
  • 0

#12 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 31 октомври 2019 - 04:11

Колега bogi да натискам до краи газта и не пускам до финала а сигурно това ми е грешката 

Да пич, на изгасена кола може да натиснеш докрай (ще усетиш едно кликане накрая)

Това трябва да го кликнеш на старта моментално и никакво пускане

Ще ти дишат прашеца :)

Успех !!


Този пост е редактиран от Bogi: 31 октомври 2019 - 04:12

  • 0

Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо!


#13 Ms500

Ms500

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Samokov
  • Автомобил:
    Mercedes s500 w220 200г

Публикувано 31 октомври 2019 - 13:36

Да пич, на изгасена кола може да натиснеш докрай (ще усетиш едно кликане накрая)
Това трябва да го кликнеш на старта моментално и никакво пускане
Ще ти дишат прашеца :)
Успех !!


Благодаря ти много за съвета ще го пробвам и дано да ми дишат прашеца
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 октомври 2019 - 14:37

Ес- класата е създадена за да те вози комфортно.Гладко и меко.
Това е в противоречие да ти къса врата.
Просто не е настроена така.
  • 0

#15 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5670 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2019 - 15:39

Искаш много вървеж от S класа ? Вземи си S55 facelift ... освен този и още много коли ще ти дишат прахта.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни