Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с турбото


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 септември 2019 - 08:52

Здравейте, 

 

от известно време автомобилът (CLK W209 270CDI) ми създава проблеми с ускорението. Прави ми впечатление, че когато се качи малко над 3000 оборота се усеща нещо като пропадане в ускорението, преминава на следваща предавка и отново същото нещо и така на всяка предавка. След като това се случи няколко пъти на таблото светка Check engine лампичката и турбото спира да работи. Ако спра, изключа автомобила и изчакам 2 минути, турбото се оправя, но проблема с ускорението си остава. Турбото ми е реиклирарано преди 10 000 км и уж трябва да е окей. Грешката, която изписва при прочитане е за датчик за налягане (не си спомням конкретния код на грешката). Карах я при няколко майстора и един твърди, че може да е от окабеляването по колата, друг твърди, че 100% турбото е кофти и ми препоръчва да го сменя. 

 

Въпросите са ми два. Сблъсквал ли се е някой със сходен проблем? И по-важният е дали някой колега от форума може да ми препоръча добър майстор в София, който да я прегледа обстойно и да видим дали наистина проблема е в турбото?


  • 0

#2 licheff

licheff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    CLK 270 CDI, C209
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2019 - 08:37

Привет колеги,

 

 

след дълги страдания, обикаляния по сервизи и диагнози, миналата седмица смених датчика за налягането на въздуха (А0041533128) и в момента изчезнаха всички проблеми, от които страдаше автомобила. Надявам се, че проблемът е бил в него. Ако някой се сблъска с подобен проблем, пробвайте със смяна на въпросния датчик (струва 100тина лева) преди да мислете за смяна/рециклиране на турбо. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни