Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем моля помогнете


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 etky

etky

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mersedes 190E /2000kb /1989г. /бензин/механична инжекция KJ tronik.

Публикувано 13 април 2019 - 12:55

Здравейте  имам един проблем койо не мога да реша имам мерцедес 190е бензин   но ми прави проблеми когато мине 85 градуса и  започва да му чука аванса все едно влиза в авариен режим и загубва малко тягата. Ходих по сервизите и не можаха да му намерят проблема.А до 80 градоса  никъкав проблем като стрела е .Ако някой може да помогне с нещо ще съм му много благодарен . Благодаря ви предварително

 


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4288 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 април 2019 - 13:45

Газова има ли?
Горивната система пригодена ли е за оловен бензин или е за безоловен?
Принципно ми прилича на прегорели клапани,ама не съм майстор.
Майсторите трябва да предположат защото колата е пред тях.
  • 0

#3 etky

etky

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mersedes 190E /2000kb /1989г. /бензин/механична инжекция KJ tronik.

Публикувано 14 април 2019 - 10:16

Не само на бензин е, газ никога не му е слагано. И за клапаните го проверяваха в сервиза всичко е в ред.Имат съмнения за кажетроника но никои не се наема да го разбута

защото бил механичен и е много трудна настройката му.


  • 0

#4 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 144 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 14 април 2019 - 15:57

Според мен ти е повреден комутатора на запалването.

На него се свързва един тънък маркуч вакуум от всмукателния колектор.

 

маркуча е откачен

мембраната в комутатора е прецакана

самия комутатор е прецакан

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от sami: 15 април 2019 - 16:18

  • 0
Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо

#5 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 144 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 14 април 2019 - 16:06

Първо виж тази врътка трябва да бъде на S за висикооктанов бензин и N за обикновен.

Дърпа се нагоре за да се завърти.

 

https://www.youtube....h?v=GuK3cb3hkNw

 

http://www.w124perfo..._adaptation.pdf


Този пост е редактиран от Bogi: 14 април 2019 - 16:19

  • 0
Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо

#6 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3574 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 15 април 2019 - 09:49

Неговият е с малкия комутатор и с вакумното авансиране на делкото.

 

Вакумният аванс се контролира от една система от вакуми и клапани. Някой ги е закачил погрешно вероятно.

 

На главата има вакумен термо-клапан, който отваря над 40 или 60 градуса. Като отвори, разтоварва вакум над дросела и намалява вакумния аванс. Идеята е на студен мотор да им повече вакумен аванс, на загрял по-малко.


  • 2
________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust

#7 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3574 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 15 април 2019 - 12:37

Намерих една схема, да онагледя нещата:

 

6fc84fde417dbfe91bb606df439b25e4.png


  • 0
________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Experimental exhaust

#8 etky

etky

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mersedes 190E /2000kb /1989г. /бензин/механична инжекция KJ tronik.

Публикувано 20 април 2019 - 18:56

Изпробвах един метод. Изключих ламбда сондата и всичко се оправи спря да чука аванса когато мине 85 градуса. Но малко стана по тромав и вдигна разхода на гориво. Струва ми се че когато загрее ламбда сондата започва да греши и подава грешна информация на инжекцията. Вече не знам ще проверя и вакуума по тази схема. Ще сменя и ламбда сондата. И ще видя какво ще стане надявам се вече нещичко да се оправи. Много ви благодаря за информацията ще изпробвам всичко


  • 0

#9 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 144 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница / Chicago
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    1999 CLK320 / 1998 CL500 / 1989 560SEC

Публикувано 22 април 2019 - 03:30

нещо не ми се връзват нещата

 

ламбда-сондата не влияе на запалването и по-точно на аванса, за да чука

тя влияе на горивната смес бедна/богата (смърди на зил от аспуха)


  • 0
Нямам ламбо Мамо, но ръката ми през джамо

#10 etky

etky

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse
  • Автомобил:
    Mersedes 190E /2000kb /1989г. /бензин/механична инжекция KJ tronik.

Публикувано 30 април 2019 - 19:58

Намерих проблема оказа се откачен вакуум който се намира отдолу на въздушният филтър. Свързан е с едно кръгло моторче май незнам то е скачено с клапата на инжекцията с едни тръбички не знам как се казва. Закачих тръбичката на вакуума.
И всичко си дойде на мястото


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни