Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за W211 E200Kompressor

w211 kompressor въпрос покупка проблеми Е200

  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 mmarinov

mmarinov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 март 2018 - 16:53

Здравейте, колеги! 

 

Напоследък се оглеждам все по-често в W211. 

Наясно съм с повечето им основни по-сериозни проблеми (поправете ме, ако съм в грешка с някой от тях): SBC(което може да се провери дали е сменено по акция, или не, както и да се види колко останал живот има на диагностика, скъп дебитомер (хваща ли се ако е проблемен на живи данни?), ламбда сонда и тампони на двигателя. 

 

Относно двигателите, много ме блазни мисълта за E200 Kompressor 163 к.с. Не се търси прекалена динамика, а мотор, който да има приличен разход на гориво (10-14л/100км) и да мести адекватно купето. 

 

Става въпрос за 211-ките преди фейслифта. 

Е200Компресор е малко като бяла лястовица в това купе - много малко има на пазара и трудно се намират. 

 

Та молбата ми е за малко повече информация за този тип конфигурация, както и вариантите - ръчна кутия и автомат. (Знам, знам, ако ще е Бенц, да е автомат. Еле пък Е класа. :D

 

Доколкото съм запознат, първоначалното обслужване се свежда до пистов ремък и ролки/обтегач, термостат, водна помпа, антифриз, по желание хидравлична течност и смятам е добре и спирачна течност (която видях, че се сменя по особена процедура, заради SBC) и съответно масло и всички филтри. 

 

Добра практика ли е смяната на маслото на ръчната кутия и диференциала? Според мен това масло не е вечно и е хубаво да бъде сменено при първоначалното обслужване, естествено с ОЕМ масло от Мерцедес. 

 

Какви са особеностите и има ли такива при окачването? Също така четох, че не е лошо да се смени веригата, тъй като се разтяга? Ако това е така, хваща ли се със Стар диагностика и колко приблизително струва цялата процедура? 

 

Общо взето всякаква информация за купето, мотора и скоростите е добре дошла! 


  • 0

#2 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 308 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde

Публикувано 26 март 2018 - 21:33

Добре дошъл и благодаря за културната тема.

Ориентирал си се към добър модел и си запознат с основните проблеми, само не знам защо си писал, че тампоните на мотора са проблемни. Искам да кажа, че все някога се сменят, но не са детски проблем.

Иначе дали автомат или ръчка - въпрос на вкус. И двете са здрави, но аз лично не съм виждал w211 с екстри и ръчка. Обикновено са постни. Като разходи по поддръжка няма голяма разлика между 5г-то и ръчката.

Моторът наистина е слабичък за купето, но щом не търсиш мощ, става. Веригата е едноредова и трябва да й се обърне внимание. Ако пък ще слагаш газ, което е абсолютно резонно, защо не се загледаш по 3.2?
  • 0

#3 mmarinov

mmarinov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 март 2018 - 22:20

Защото в момента карам осмак, който ако финално реша да сменям, ще е за нещо по-простичко, икономично, с място да бръкнеш в моторния кош. :D И с разход на гориво под 22/100. 

 

Относно автоматичните кутии на Мерцедес не знам много неща, но знам, че 5G-to e по-надеждно и евтино за поддръжка/ремонт от 7Г, макар и по-мудна.  

Какви са им основните проблеми и какви са ориентировъчните цени за ремонт? 

 

Ръчката като че ли е по-лекия вариант, макар и с демпферен маховик. И разхода е надолу, а и в момента карам автомат, липсва ми ръчната кутия. :)  


Този пост е редактиран от mmarinov: 26 март 2018 - 22:20

  • 0

#4 pvylkov

pvylkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Русе

Публикувано 02 май 2018 - 11:43

Здравейте на всички. Карам Е220 цди 2003 комби от около година. Та към проблемните неща мога да включа и въздушното окачване, което не е болка за умиране, но може и да стъпе на цифра.

Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 830 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124, 300D - Aut. 91' - Продаден
    W211, 270CDI - Aut. Avantgarde '03 - Продадена
    S202, 220CDI, Elegance '99
    S204, 320CDI - Aut. AMG package'08

Публикувано 02 май 2018 - 12:26

Аз пък бих бягал далече от този двигател, m271 е с доста капризна и скъпа поддръжка за 4-цилиндров мотор, на всеки 100-130к има ангренаж за смяна, ако имаш късмет и отстъпки оригинална верига с прилежащите успокоители и обтегачи е около 600лева + труд според това което взима майстора ти.

 

Ако обаче нямаш късмет и има износване по двете зъбни колела цената скача със по 500 евро на бройка за зъбно колело. Трябва да си много сигурен в километрите и състоянието на колата с този мотор, да не говорим че идва слаб на това купе и не само няма да ти харчи малко на купе 1.5тона ами дори може да харчи повече или поне на равно с m272 280 бензин (3.0 231к.с).


  • 0

2nk6jr7.gif


#6 prokopi69

prokopi69

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 03 май 2018 - 22:18

Няма нищо страшно в тази верига:

 

http://www.iwis.de/en/home/

 

Сравнена с един ангренаж на пасат е за без пари...

 

Мотора е икономичен, НЕ Е претенциозен, търпи идеално на газово, евтин е за подръжка.

 

Е не е осмак, не емного спортен...


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w211, kompressor, въпрос, покупка, проблеми, Е200

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни