Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Основен ремонт двигател на 2010 Mercedes GL350 BluTEC 4MaticОсновен ремонт двигател на 2010 Mercedes GL350 BluTEC 4Matic


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 laarin

laarin

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    2010 Mercedes GL350 BlueTEC 4Matic

Публикувано 15 октомври 2017 - 18:10

Здравейте,

 

Интересувам се дали си заслужава да се занимавам с основен ремонт на двигател на 2010 Mercedes GL350 BluTEC 4Matic. И ако си заслужава къде бихте ми препоръчали да го извърша.

 

В момента колата се намира в Канада, но ще я изпратя с контейнер до България. В сервиза, който е тук в Канада я диагностицираха със следния проблем "broken long block in the engine", но за мен това си мирише на основен ремонт.

 

Тъй като тука в Канада са малко "by the book", цената на цялата услуга ще е към 20 000 долара а може и малко повече, предполагам, че ако я изпратя в БГ ще мога да я оправя за към 10 000 долара, а контейнера ще ми струва 2000 евро.

 

Интересуваме дали преценката ми е за ремонта е правилна, защото колата е на 130 000 км и е в доста добра форма. 

 

Прикачен файл  1.png   1,75MB   24 Брой сваляния

 

 

 

 


  • 0

#2 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 15 октомври 2017 - 19:21

За 3-5 хил ше си купиш цял двигател от немския ибей :)


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#3 bronc

bronc

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 679 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E280 CDI 4Matic - ex
    Ford Focus 1.6 EcoBoost

Публикувано 15 октомври 2017 - 19:23

Какво трябва да са правили с колата, за да се стигне до това?
  • 0

#4 laarin

laarin

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    2010 Mercedes GL350 BlueTEC 4Matic

Публикувано 15 октомври 2017 - 21:00

Нямам точна информация, какво точно са правили, но по скоро въпросът е какво точно не са правили :) . Предполагам, че не са смянали редовно масло и не са правили често техническо обслужване.


  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 октомври 2017 - 21:24

Това е много обща диагноза - broken long block. Разликата между short и long block, е че short block-а включва само основните неща - блок, бутала, биели, колянов вал, основни лагери. Long block-а включва всичко дотук плюс главата, клапаните, разпределителния вал и т.н.

 

Според мен няма как да са дефектирали толкова много части.

 

Вероятно може да се оправи за много по-малко пари, стига да намериш правилния човек и части.

 

На цената на един контейнер вероятно плащаш часовата ставка за 20 човеко-часа в Канада.

 

Поискай оферта за ремонт и ако ти кажат 20 хил. им кажи че за половината ще я шипнеш до Европа да я ремонторат и ще я върнеш обратно.


  • 0

#6 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 15 октомври 2017 - 23:38

Пиши ми на лични, къде в Канада си и може да те пратя при майстор. Времето на контейнери с МВ до България беше до 2010-та. Като платиш контейнера и митото и няма да има смисъл за почти 8 годишна кола. Даже и да ти намеря превоз до Варна за 700 долара. Ако беше 2016 ударена е друг въпрос :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#7 laarin

laarin

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    2010 Mercedes GL350 BlueTEC 4Matic

Публикувано 16 октомври 2017 - 00:16

Ами аз мисля да я изпратя еднопосочно, да я оправят в БГ и ще я оставя на бащата да си я кара в София.

 

Ще направя още малко проучване, но ако излезне всичко около 12 000 долара я шипвам още следващата седмица.


  • 0

#8 laarin

laarin

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    2010 Mercedes GL350 BlueTEC 4Matic

Публикувано 25 октомври 2017 - 15:25

Взех оферта от world cargo за 3225 USD всичко включено до София на адрес. 

 

После знам, че трябва да платя акциз 700 лв, защото е поне 120 kw и по 90 на всеки kw отгоре. Колата е 210 конски сили = 4500 лв.

 

Всичко с доставката излиза около 7000 канадски долара. Като се има предвид, че според европейското законодателство, лица, които живеят в Канада повече от 12 месеца и са имали автомобила като своя собственост поне 6 месеца преди докарването му в Европа. В този случай не се дължи нито 10% мито, нито 20% ДДС.

 

Не съм сигурен дали това са всички неща, които трябва да се платят. 

 

Другия вариант е просто да си я оставя с Канадските номера, и да плащам данък и застраховка тук, а колата да излиза на всеки 6 месеца от България, но трябва да проверя дали закона го позволява.  

 

Прикачен файл  2.png   60,86K   16 Брой сваляния

 

Поздрави.

 

  • 0

#9 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 26 октомври 2017 - 12:46



Взех оферта от world cargo за 3225 USD всичко включено до София на адрес.

После знам, че трябва да платя акциз 700 лв, защото е поне 120 kw и по 90 на всеки kw отгоре. Колата е 210 конски сили = 4500 лв.

Всичко с доставката излиза около 7000 канадски долара. Като се има предвид, че според европейското законодателство, лица, които живеят в Канада повече от 12 месеца и са имали автомобила като своя собственост поне 6 месеца преди докарването му в Европа. В този случай не се дължи нито 10% мито, нито 20% ДДС.

Не съм сигурен дали това са всички неща, които трябва да се платят.

Другия вариант е просто да си я оставя с Канадските номера, и да плащам данък и застраховка тук, а колата да излиза на всеки 6 месеца от България, но трябва да проверя дали закона го позволява.

attachicon.gif2.png

Поздрави.


Писахме си, но да допълня. Това с влизане и излизане вече не става а и преди беше голяма играчка. До Турция и обратно. Обяснения, проблеми и глупости с КАТ пи пътищата.
Канадците няма да ти изплатят кражба или удар, ако се случи в България.
Приготви и пари за евро тест, както и смяна на стопове или взимане на такива под наем(за теста).
Акциз вече няма, но мито и ДДС ще платиш по цена на фактура. Можеш да спестиш ако вкараш колата като собственост, ако не си вкарвал вече такава на твое име. Трябва да си тук, за да я регистрираш и нямаш право да я продаваш мисля 2 години. Можеш да я вкараш и разглобена и да пишеш, че е за части. Още повече ще спестиш.
Можеш да пробваш с пълномощно за да не се прибираш. Сумата за превоза, както вече ти споменах е прекалено голяма.
Бремерхафен или Варна пробвай и после автовоз. Също така ако решиш, гледай товарителницата да е от Монреал. До там пак с автовоз. Вземи си консолидиран контейнер за да падне цената. За 3 коли в контейнер към плащал $2200-2400 общо.
Бих казал кеф цена няма, но в Европа със сигурност ще вземеш такъв автомобил за добри пари и няма да се занимаваш с правене на двигатели и други глупости. Разлика няма да има кой знае каква. Продавай го във Ванкувър и си направи 10 дни немска обиколка. И кола ще вземеш, и жената (приятелката) ще е доволна :)


Official Mercedes-Benz Club of Bulgaria
www.mbclub.bg
  • 1
Once a year, go someplace you’ve never been before!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни