Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с перка на радиаторавключва само на климатик


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 Valm0nt

Valm0nt

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 320CDI W211 2004 RHD

Публикувано 05 април 2017 - 14:37

Здравейте,

 

Перката на радиятора ми не работеше.

Диагнозата на Стар Диагнозата показа, че е изгорял модула за управление на перката.

Смених я с друга перка от C-Klass със същите параметри и модул, само диаметъра на витлата е малко по малък от порядъка на 2см  в диаметър.

Сега перката се пуска само при пуснат климатик. 

Ако е дигнала температура на 90 градуса и климата не е пуснат и тя не се пуска.

Ако климатика е пуснат и тя върти, като загася колата - спира, а не продължава да работи докато охлади.

Някой да има идея за този проблем?

Благодаря предварително


  • 0

#2 nvg

nvg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320

Публикувано 05 април 2017 - 18:16

Ако става въпрос за колата от подписа, 90*С е нормалната работна температура. При тези градуси перката не работи.

Когато е включен климатика, перката работи за да подобри ефективността му, а не за да охлади мотора. Аз проблеми не виждам.


  • 0

#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 05 април 2017 - 22:22

Никакъв проблем няма. Карай си колата спокойно.

Перката се включва само когато е необходимо. Обикновено при движение насрещния поток на въздуха е достатъчен за охлаждането на двигателя.

При пуснат климатик е нормално да се включва, понеже кондензатора на климатика е пред охладителния радиатор и вече насрещния поток на въздуха не е достатъчен за охлаждането.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 06 април 2017 - 06:39

А защо не сложихте твоята перка за да е с размерите които трябва?Става въпрос за 10-на минути работа и няколко болта...


  • 1

#5 Valm0nt

Valm0nt

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 320CDI W211 2004 RHD

Публикувано 06 април 2017 - 08:20

А защо не сложихте твоята перка за да е с размерите които трябва?Става въпрос за 10-на минути работа и няколко болта...

Пробвах да я сменя и да сложа моята перка, за съжаление се оказа, че дълбочината на едната и другата перка при монтаж върху въртящия елемет е различна и старото витло е по-дълбоко, съответно опира в кожуха и не може да се върти. Разликата в диаметъра не е голяма и се съмнявам да е проблем с охлаждането.

Сега е хладно още и не съм я пробвал извън града как ще се държи, но скоро ще разбера дали успява да охлажда радиатора достаъчно. В задръстване тук в София ми стига до 100 градуса, а на климатик и по Цариградско с постоянна скорост успява да свали малко.

Ще видим на дълго и на топло време как е и ще споделя, защото втора употреба перка за W211 е минимум 200-250лв., за C-тка е наполовина. Нова оригинална перка    2 250лв. ми обадиха... Някаква италианска нова 750лв. 

Само за информация ви казвам.


  • 0

#6 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 06 април 2017 - 08:37

Аз съм с 270 CDI и температурата достига до 105 градуса после си намалява и после пак до 105 и т.н, но перка до сега не съм чувал да работи (освен от климатик), да ти кажа. Според мен ще се включи чак когато достигне температура, по-голяма от тази на работната. През останалото време си ползва термостата.


  • 0

#7 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 06 април 2017 - 09:04

Определено 105 градуса е много....провери радиатора и термостата.
  • 0

#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2017 - 10:24

105 наистина е много. Аз съм виждал до 98 градуса при мен.


  • 0

#9 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 06 април 2017 - 10:56

Определено 105 градуса е много....провери радиатора и термостата.

Това е стойност по OBD2, не по индикатор. По индикатор ми седи около 90 и все си мисля, че така си работи нормално ;)


  • 0

#10 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2017 - 11:30

И аз ти казвам данни от OBD. То по индикатор трудно ще разбереш колко точно е :D


  • 0

#11 istanoev

istanoev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    W220 S 500 ABC 2002

Публикувано 17 април 2017 - 21:34

Здравейте,

Перката на радиятора ми не работеше.
Диагнозата на Стар Диагнозата показа, че е изгорял модула за управление на перката.
Смених я с друга перка от C-Klass със същите параметри и модул, само диаметъра на витлата е малко по малък от порядъка на 2см в диаметър.
Сега перката се пуска само при пуснат климатик.
Ако е дигнала температура на 90 градуса и климата не е пуснат и тя не се пуска.
Ако климатика е пуснат и тя върти, като загася колата - спира, а не продължава да работи докато охлади.
Някой да има идея за този проблем?
Благодаря предварително

Убедих се,че четящият Стар диагностиката е по важния фактор! Аз имах тоя проблем ,не ми се даваше 1300 лв за нова перка,и накрая момчета със Стар от Пазарджик дефинираха проблема -датчик преди пс-то със променени характеристики..срещу 140 лв го смениха и всичко е ОК!


Sent from my iPad using Tapatalk
  • 0

#12 wereka

wereka

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:varna
  • Автомобил:
    w 124 200d 1988

Публикувано 24 октомври 2018 - 10:53

здравейте!е320 cdi 2004! тук видях за проблем с перка и тук пиша!перката на радиатора работи само на малка скорост!температурата става 102-103 гр  и се надуват маркучите!при откачане на един кабел работи на макс!сменен радиатор -термостат-гарнитура на глава шлаиф и прочие!моля за координати на разбиращ майстор-без балкан стар!благодаря предварително!0879809890!пламен!


  • 0

#13 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2018 - 10:57

Във Варна гледам много хвалят Aчо. В един друг форум на мерцедес може да му намериш координатите.


  • 0

#14 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 октомври 2018 - 18:28

Във Варна гледам много хвалят Aчо. В един друг форум на мерцедес може да му намериш координатите.

+1


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни